Ik stuur nooit kleren terug. Maar moet zeggen dat over het algemeen alles wel past. Maar ik koop dan ook wel heel weinig kleren hoor. Mijn beste vriendin heeft een lichte shopverslaving en wat zij niet meer wil of past geeft ze aan mijquote:Op zondag 21 juli 2019 13:11 schreef eNGine10 het volgende:
Vind alleen dat terugsturen z'n gedoe. En pas kleren liever gewoon.
Is acclimatiseerdagquote:Op zondag 21 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die zondag is me toch een waardeloze dag.
Handigquote:Op zondag 21 juli 2019 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stuur nooit kleren terug. Maar moet zeggen dat over het algemeen alles wel past. Maar ik koop dan ook wel heel weinig kleren hoor. Mijn beste vriendin heeft een lichte shopverslaving en wat zij niet meer wil of past geeft ze aan mij
Kan ik sowieso welquote:Op zondag 21 juli 2019 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat je daarna de hele werkweek weer aankan
Werkenquote:Op zondag 21 juli 2019 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat je daarna de hele werkweek weer aankan
Als je plezier hebt in je baan hoef je nooit te werkenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je plezier hebt in je baan hoef je nooit te werken
Als ik die jongens aan de weg zie timmeren, of het spoor dan denk ik aan werken. ja..quote:
En dat kantoorvolk met leasebak klaagt het hardst als het beetje warm of koud weer isquote:Op zondag 21 juli 2019 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik die jongens aan de weg zie timmeren, of het spoor dan denk ik aan werken. ja..
Beetje met je leasebak aircootje op 18C, in de fille 538 luisteren is geen werken of 1e klas lamballen
NIet tering saai op kantoor ?quote:Op zondag 21 juli 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen leasebak, wel volop airco natuurlijk
MT 50 ? 70cc?quote:Op zondag 21 juli 2019 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
Beetje sparren agile aanvliegen en een klap opgeven met de MT en klankbordgroep
Hoe ziet je dagje kantoor uit dat het niet saai is?quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ziet je dagje kantoor uit dat het niet saai is?
Paar lekkere wijvenquote:Op zondag 21 juli 2019 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ziet je dagje kantoor uit dat het niet saai is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |