Kies! #Deesstylequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het je kies of je tandvlees? Dat kan ook bijna kiespijnerig aanvoelen..
kreeg iets mee idd,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker overal tegen aan bemoeienEn is nogal een 'markante' user.
Hm ja tegenwoordig moet je overal voor terug komen, tenzij hoge nood.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah ik heb eigenlijk alleen een controle afspraak, dus misschien gaat het nog wel weken duren voor ie aan die kies begint. En ik ben altijd zo snugger om in de zomer te gaan, dan gaat ie meestal net op vakantie ook.Naja we zien wel, pijnstillers genoeg in huis
Sterkte ermee. Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.
Hoezo? Wie ben je dan helemaal wel niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gratis exemplaar.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al wel dat quantumeffecten je niet vreemd waren.
Dat was haar stiefbroer, zei ze een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Broer was vorig jaar in februari overleden weet ik nog. Wel sneu.
Ben jij nog naar Zeeland geweest?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik verwacht een gratis exemplaar.
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op aircoquote:
Ik kreeg het visum niet op tijd rond.quote:
Ik wel,quote:
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was haar stiefbroer, zei ze een paar dagen geleden.
Jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik reeg het visum niet op tijd rond.
Ik heb een airco, verdoving en een combinatietang-setje. Komt goed !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op airco
Over het algemeen hebben tandartsen wel airco. Heeft te maken met de stoffen die ze gebruiken en dat het niet te warm moet zijn of zoiets. Was mij ooit verteld.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is goed te onderdrukken zolang ik er niet op kauw. Maar er moet echt even naar gekeken worden. Hoop op airco
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een airco, verdoving en een combinatietang-setje. Komt goed !
Egniequote:
Omdat hij saai was?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.
Zag dat ze toen zei dat je een raket in je reet moest stoppen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een airco, verdoving en een combinatietang-setje. Komt goed !
Ja, dat was een pijnlijke toestand.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
huh? Echt? Daar zei ze voig jaar helemaal niks over. Had het voor de zekerheid nog teruggelezen om zeker te weten of ik het goed had.
Zag dat ze toen zei dat je een raket in je reet moest stoppen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben tandartsen wel airco. Heeft te maken met de stoffen die ze gebruiken en dat het niet te warm moet zijn of zoiets. Was mij ooit verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |