K'ching!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thanks, misschien ga ik er de hele week wel bivakkeren jadoe mij maar een heul nieuw gebit tandarts
Tuurlijk heeft hij airco!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, kieskoesteringen![]()
Ik moet woensdag met een pijnlijke kies naar de tandarts, net op de heetste dag van het jaarhoop dat die lijer airco heeft
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.quote:
Ze zoekt een kleine uitgeverij die het in een kleine uitgave wil uitbrengen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.
Ja Querido was het, ik kon niet meer op die naam komen. Het is allemaal een beetje onwaarschijnlijk wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.
En ze was nog niet klaar voor een nieuwe man nadat haar vorige man was overleden. Ze leeft een paar levens door elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.
Het ene moment zei ze van wel, het volgende van niet, maar ze hoopte dat wij het wel zouden kopen.quote:
Broer was vorig jaar in februari overleden weet ik nog. Wel sneu.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.
ja toch?quote:
Zeker als je ziet wat voor een prentenboeken er uit komen.. Maar het idee is leuk, gewoon in eigen beheer een paar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Querido was het, ik kon niet meer op die naam komen. Het is allemaal een beetje onwaarschijnlijk wat ze vertelt.
Ja, dat laatste is het wel inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nawww er zit vast wel wat liefde onder die sibling rivalry
Zo lang!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.
Oh, nou ik heb geen interesse iig, mocht het er ooit van komenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ene moment zei ze van wel, het volgende van niet, maar ze hoopte dat wij het wel zouden kopen.
Is het je kies of je tandvlees? Dat kan ook bijna kiespijnerig aanvoelen..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klerelijers. Gelukkig valt het nog wel te onderdrukken met pijnstillers hier. Maar loop er al maanden mee dus het moet echt een keer gebeuren.
ik lees t iddquote:
Ik ben ook wel uit de prentenboeken gegroeid.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb geen interesse iig, mocht het er ooit van komen
Ik verwacht een gratis exemplaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen zin om te promoten maar wij moeten het wel allemaal kopen
Ja, ik dacht al wel dat quantumeffecten je niet vreemd waren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
ahuh, fijn dat je het even duidt met een bekende vergelijking
Heb je kiespijn? shit johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker overal tegen aan bemoeienquote:
Nah ik heb eigenlijk alleen een controle afspraak, dus misschien gaat het nog wel weken duren voor ie aan die kies begint. En ik ben altijd zo snugger om in de zomer te gaan, dan gaat ie meestal net op vakantie ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lang!![]()
Wat gaat hij ermee doen, weet je dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |