Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Haar broer was toch bezig de nalatenschap in te pikken? Daar had ze een dilemma over, zonder te benoemen wat het dilemma nou precies was.
Moet je aan Sas vragen, zij noteert alles in het 40+ schriftje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Haar broer was toch bezig de nalatenschap in te pikken? Daar had ze een dilemma over, zonder te benoemen wat het dilemma nou precies was.
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt waar hoor.quote:
Die iemand riep wat anders.quote:
Geen zin om te promoten maar wij moeten het wel allemaal kopenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaar dat ie de kliekjes van Lyza overneemt
Verstrikt raken in leugens is niet handigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen. Overleden man 2 jaar geleden, vriend waar ze mee naar zeeland verhuisde, ook 2 jaar geleden en haar stalkt, de dominee. Lastig lastig.
Binnenstebuiten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hopIetsigheid is idd fijn, beetje fluïde, beetje heen en weer, ondersteboven, kan allemaal. Ik laat het onweer over ons heen komen. Tot nu toe heeft het nog niet heel veel zin er in
Ja zoiets was het, één van haar drama's, die komen zo af en toe hier langs, maar zo is haar leven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ze heeft afscheid genomen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Verstrikt raken in leugens is niet handig
Je zou bijna duren dat de behandeling extra lang duurt, want daar zal het sowieso koeler zijn dan buiten. Je gaat een pittige week tegemoet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, kieskoesteringen![]()
Ik moet woensdag met een pijnlijke kies naar de tandarts, net op de heetste dag van het jaarhoop dat die lijer airco heeft
Ja vastquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar goed, ze heeft afscheid genomen.
Jammer!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenstebuiten.![]()
Het onweer lijkt ten zuiden van ons te gaan.
Nee, ik zit nu in alle kliekjes. Beetje een quantumeffect.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stap je nou gewoon uit het kliekje van Scrutwispelturig!
Dat gaat niet door, nog een drama.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar boekje komt snel uit. Cashen !!!!
Oh .....quote:
Thanks, misschien ga ik er de hele week wel bivakkeren jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna duren dat de behandeling extra lang duurt, want daar zal het sowieso koeler zijn dan buiten. Je gaat een pittige week tegemoet.
Succes alvast!
Damn! Stomme kiezen ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah, kieskoesteringen![]()
Ik moet woensdag met een pijnlijke kies naar de tandarts, net op de heetste dag van het jaarhoop dat die lijer airco heeft
Querido neemt helemaal geen manuscripten aan, dus dat was sowieso niet zo waarschijnlijk. En sowieso niet.quote:
ahuh, fijn dat je het even duidt met een bekende vergelijkingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in alle kliekjes. Beetje een quantumeffect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |