Jullie gaan niet met de hele SC aan m'n muil lopen rommelen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een assistente nodig? Dan neem ik mijn eigenste handschoenen mee.
Tilly's-tandenmeet!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jullie gaan niet met de hele SC aan m'n muil lopen rommelen hoor
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Herhaal het nog ff oetlul. Blij dat je niet meer in mijn kliekje zit.
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik heb honderden boeken gelezen, meestal in het Engels. En jij?
Ik vind het heerlijk voor het slapen gaan, ik lees vooral thrillers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, meestal in het Engels. Tegenwoordig te weinig naar mijn zin. Wel veel studiemateriaal, te weinig romans. Nu weer begonnen in wat boeken en het is toch wel fijn weer.
Ik had geen klasse volgens Petziquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu schiet het me weer te binnen: ik verwarde Lyza met Prisha. Sorry!
Allemaal een taak dan, één voor de tanden, één voor de wenkies microbladen, botox, fillers, manicure etcquote:
Oeh, dan zou ik niet kunnen slapenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk voor het slapen gaan, ik lees vooral thrillers.
Bij mij is het andersom, ik vind dat ik te veel tijd verspeel omdat ik te weinig romans lees tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook sinds het internet het gevoel dat je je tijd verspilt als je romans leest? Dat hoor ik vaak van mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |