Ja, na de ritzege van ZAK. En onze Tartaar liet daarna toevallig niks meer zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er was in de giero ook nog een switch toch?
Dat was hem ja, wordt wel eng dit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, na de ritzege van ZAK. En onze Tartaar liet daarna toevallig niks meer zien.
En als die er morgen weer doorzakt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:11 schreef showtimer het volgende:
Maak iemand anders belachelijk. Ik geloof in G.
Heel goed m'n jongen. Volgende week pakken we Tibo aan en dan zijn we binnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:11 schreef showtimer het volgende:
Mooi track recordquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij had in de Giro een Simon Yates UI. Die viel tegen. Daarna een Bernal UI tot gisteren, viel ook tegen. Sinds gisteren een Thomas UI. Viel vandaag ook tegen.
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
het kan zomaar zijn dat Thomas er weer staat hoor morgen, en dat Fliepje erdoorheen zit
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Maar, het zou ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
het kan zomaar zijn dat Thomas er weer staat hoor morgen, en dat Fliepje erdoorheen zit
De bal is rond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:15 schreef JohnDDD het volgende:
Satire.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:11 schreef showtimer het volgende:
Precies, een paar jaar geleden stuurde hij gewoon bewust richting die sneeuwmuur omdat hij de druk niet meer aankon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:18 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb toch het gevoel dat Kruijswijck nog steeds niet echt begrijpt hoe goed hij is
hij kan hier volgens mij de tour winnen, maar krijg het idee dat hij blij is met het podium
ik geloof er niet zo in dat hij echt het karakter heeft om de tour te winnen, gewoon omdat het geloof en de wil om te winnen ontbreekt. en daarom zal hij waarschijnlijk niet winnen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klinkklare onzin van Sjors. Mensen zijn toch geen applausmachines? Als iemand zin heeft om boe te roepen moet ie dat lekker helemaal zelf weten.
Ik heb nog nooit gehoord dat alle fans na een fluitconcert uit het stadion zouden moeten worden gezet.
twitter:GeraintThomas86 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 19:56:55@georgenbennett Ah I think they were booing you mate 🙈🤣 reageer retweet
Eens met Chris.quote:
Ziedend! Zeker van de dopingquote:
Nog eentjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terechte sneer naar de Spanjaarden en hun niets toevoegende bijdrages.
ThomasGodquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:GeraintThomas86 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 19:56:55@:georgenbennett Ah I think they were booing you mate 🙈🤣 reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |