Ja, dat kan wel hoor. Zelfs bij goedkopere versies als PD-R550 en de allergoedkoopste SPD kan dat. Je hebt daar dan alleen een tooltje voor nodig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 04:08 schreef dop het volgende:
[..]
nog geen r7000 uit elkaar gehaald, maar bij de voorgaande versies kon je bij Ultegra en Dura ace de lagers van het pedaal na stellen als ze speling kregen. Bij 105 niet. Dus gingen Ultegra langer mee.
zit een heel ander soort lager in.quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel hoor. Zelfs bij goedkopere versies als PD-R550 en de allergoedkoopste SPD kan dat. Je hebt daar dan alleen een tooltje voor nodig.
Ben jij op dat vlak een betere prutser dan dat ik benquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:03 schreef Tommeke het volgende:
Het lukt mij altijd aardig goed om die speling eruit te halen. Desalniettemin ga ik bij pedalen ook altijd voor Ultegra.
Kettingen en cassettes altijd 105 ook.
Als je met je nieuwe ketting ook een nieuwe missing link hebt aangebracht kun je die uiteraard nog een keer gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ga ik opzoeken. Is het handig om een nieuwe missing link te kopen of kan ik deze nog een keer gebruiken? Zal morgen in iedergeval even een kettingpons ophalen!
ik gebruik tot nu toe nooit een drukvat om mijn tubles banden er om te leggen (mtb en cx) maar weet niet of dit meer geluk dan wijsheid is.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:51 schreef No-P het volgende:
Heren, mijn fietspomp is na +15 jaar kapot gegaan. Tijd voor een nieuwe.
Ik rij tubeless op mijn Mtb en toerfiets dus pomp met een drukvat lijkt me handig. Of moet ik voor vloerpomp en een apart drukvat/compressor gaan?
Lees dat het soms wel lukt met een gewone pomp inderdaad. Maar het lijkt me zo frusterend als het niet lukt en ik heb niet zo'n compressor in huis.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:01 schreef dop het volgende:
[..]
ik gebruik tot nu toe nooit een drukvat om mijn tubles banden er om te leggen (mtb en cx) maar weet niet of dit meer geluk dan wijsheid is.
leg de band om de velg zonder melk maak de velgrand en band beetje vochtig en pomp ze dan flink op druk tot ze helemaal op de bead zijn geplopt. daarna ventielkern losdraaien en vullen met melk.
TOPEAK JOE BLOW SPORT III
Volgens mij kun je een eerste montage in dat geval dan ook met een CO2 patroon doen..quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef No-P het volgende:
[..]
Lees dat het soms wel lukt met een gewone pomp inderdaad. Maar het lijkt me zo frusterend als het niet lukt en ik heb niet zo'n compressor in huis.
Martertje mss?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef Leonos het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren zag ik zoiets tijdens het fietsen, dit is een wezel, maar die blijken hier niet voor te komen.
Iemand een idee?
Komt hier niet voor volgens wiki.quote:
Steenmarter lijkt hij op! Dankquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Martertje mss?
Maar wezels komen toch overal voor?
Ik heb een ander mountainbikewiel met biba als drukvat gebruikt. Ik zou gaan voor een losse, gewoon tire booster.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef No-P het volgende:
[..]
Lees dat het soms wel lukt met een gewone pomp inderdaad. Maar het lijkt me zo frusterend als het niet lukt en ik heb niet zo'n compressor in huis.
Steenmarters zijn wel groot, een keer één in m'n dakgoot gehad, dan schrik je wel wakker.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Komt hier niet voor volgens wiki.
[..]
Steenmarter lijkt hij op! Dank
Of wezelAnyway, een van deze twee.
Goed reetje gespot!quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
Om op de TT terug te komen.
Dit zag ik gisteren op weg naar het werk![]()
[ afbeelding ]
grote kans er steenmarter zoals al werdt Genoemdquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef Leonos het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren zag ik zoiets tijdens het fietsen, dit is een wezel, maar die blijken hier niet voor te komen.
Iemand een idee?
Co2 patroon. Werkt perfect.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:10 schreef No-P het volgende:
[..]
Ja, ik was 2 weken geleden in Aywaille en heb daar een rondje met de CX gedaan. Dat was wel lastig maar ook te doen. De klimmen zijn wat langer, vaak over brede paden met grotere keien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:50 schreef Najieto het volgende:
Aangezien het mtb topic zo goed als dood is. Ik ben nu in de Ardennen standplaats Stavelot. Ik heb mijn mtb mee en heb een route gevonden. 33km 800 hm. Is dat te doen met een hardtail? Ik ben niet een heel ervaren mtb’er.
Ik heb de route ergens gedownload alleen ik weet niet meer waar voor extra info. Wel staat de route op strava www.strava.com/routes/20629314
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |