Ja wel veel bomen enz achter mijn huis en heb vaak luikjes open.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien vruchtbare buurt voor insecten of zo.
Nou ik ben echt van alles tegengekomen. Haalde vanavond ineens een pissebed van de vloer, nooit eerder gezien. Kan ook op het lijstje erbij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier ook veel bomen, maar valt binnen wel mee qua insecten
Gadverquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik ben echt van alles tegengekomen. Haalde vanavond ineens een pissebed van de vloer, nooit eerder gezien. Kan ook op het lijstje erbij.
Je gaat me niet wijs maken dat die vlinder 24/7 rondfladdert. Glas pakken en een papiertje (of iets anders met een dun oppervlak). Stap 1: plaats het glas over de vlinder. Stap 2: schuif het papier voorzichtig tussen de vloer/muur en het glas. De vlinder bevindt zich nu tussen het glas en je papiertje. Stap 3: open het raam en pleurt dat beest naar buiten. Stap 4: opgelost.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:34 schreef Amarantha het volgende: [..] Maar ik ben beetje bang voor vlinders. #durfoptebiechten
Goed werk van die spinnenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Ik heb hier echt alleen nog maar spinnen gehad. Geen vlieg/mug gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |