Dat zeg je nou welquote:
Goede vraag, ik kom er over twee tot drie weken schriftelijk op terug.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe zou jij het omschrijven?
Kapen is voor proletenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Had je toch wat sneller moeten zijn
Waarom moet dat zolang duren?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goede vraag, ik kom er over twee tot drie weken schriftelijk op terug.
[..]
Kapen is voor proleten
Wel goed dat ikea hier niet in meegaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, help, los dit voor mij op, ik heb er recht op
Muziek dan, of vliegtuigbekabeling. Weet niet waar jij iets van snapt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:17 schreef JJH het volgende:
Zullen we het hebben over dingen die we wel snappen?
Moet via @noodgang sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moet dat zolang duren?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb pauze, ik kom hier volgende week op terug
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb pauze, ik kom hier volgende week op terug
True. Met janken bereik je niks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel goed dat ikea hier niet in meegaat.
Soms weten ze het best leuk op te lossen met een ludieke actie oid maar niet op zo'n manier.
Vliegtuigbekabeling. Lekker random.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Muziek dan, of vliegtuigbekabeling. Weet niet waar jij iets van snapt.
Precies.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad niet. Door dit soort mensen staan er altijd van en tot datums bij reclames.
Denk dat dat met kussens niet zomaar mag, vanwege hygiëne etc.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:09 schreef JJH het volgende:
Oh. En en je kussen retourneren en een nieuwe halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |