Lijkt een beetje op een titel van een Frank Sinatra liedje.quote:
Dat zeg ik nou ook altijdquote:
En waarom niet?quote:
Neeee, ben ik nu jong en jij oud?quote:
Ondanks dat ik fan ben van Sinatra, snap ik dit ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een titel van een Frank Sinatra liedje.
Dan heeft de klbsc 't nog aardig lang volgehoudenquote:
Als antwoord op 1971quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeee, ben ik nu jong en jij oud?
[..]
Ondanks dat ik fan ben van Sinatra, snap ik dit ook niet
Nee andersomquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neeee, ben ik nu jong en jij oud?
[..]
Ondanks dat ik fan ben van Sinatra, snap ik dit ook niet
Ohhh zoooquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als antwoord op 1971
It was a very good year
Ik ga even huilen nu.
Beter, geen stress meer.. maar nu ineens in een gat na vreselijk drukke periode, dus is ook weer even wennen.quote:
Doen dan broquote:
stress beetje opgefokt dan slaap ik moeilijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een God ben je ook
[..]
Waarom doe je dat dan niet
Het antwoord staat boven uquote:
Ik kan me voorstellen dat het dan even wennen en aanpassen is. Maar geen stress is wel heel erg goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beter, geen stress meer.. maar nu ineens in een gat na vreselijk drukke periode, dus is ook weer even wennen.
Met jou?
Moet m'n lemon haze nog oprokenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doen dan bro
[..]
stress beetje opgefokt dan slaap ik moeilijk.
[..]
Het antwoord staat boven u
Oei Oei oei. Luister dan naar kalme muziek!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doen dan bro
[..]
[..]
Veel plezier.quote:
Ik rook een dikke lucky strike, veel gezonder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet m'n lemon haze nog oproken
Mmmmmmmm
Komt goed kerel!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doen dan bro
[..]
[..]
Daar heb ik wel een middeltje voorquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doen dan bro
[..]
[..]
Heb je al iets?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nooooooit ontkend, SoS
Moet voor jou ook iets bedenken
Huh, waarom haal je mij er bij?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee en sosje klinkt stom. Dus i ja nog even goed nadenken
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee en sosje klinkt stom. Dus i ja nog even goed nadenken
:s waarom laat je me niet even rustig edittenquote:
Coke genotquote:
Daar is hier geen tijd voor, jongedame.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s waarom laat je me niet even rustig editten
Ik hoop dat je cola bedoeltquote:
Dat zwart, grrr, blauw was mooierquote:
Lijkt me irritant zo die wokkels voor je ogenquote:
denk het nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:20 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je mijn mention naar jou nog gezien?
Gekke style tochquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me irritant zo die wokkels voor je ogen
Schep schep schep schepquote:
haha junkiequote:Op donderdag 18 juli 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ook wel willen tbh
[..]
Dat bepaal ik potverdorie zelf wel apekop
[..]
Hahahaha
Weet je hoe lekker apekopjes zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik potverdorie zelf wel apekop
tot hoelaat is de VU openquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is @:naatje_1 er niet?
K holequote:Op donderdag 18 juli 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Naatje is in slaap gevallen en komt nu het gebouw niet meer uitquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje is in slaap gevallen en komt nu het gebouw niet meer uit
quote:
gewoon neus amputeren kun je ook niet snotterenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Denk dat ik verkouden word ook, geen tijd voor die onzin.
Heel goedquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak, ik vind ze vies
Hij is afgetreden als CEO van Yogscast omdat ie seksueel getinte berichten heeft gestuurd naar werknemers.quote:
Dan moet ik door m'n mond ademen, lijk ik net een debielquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon neus amputeren kun je ook niet snotteren
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon neus amputeren kun je ook niet snotteren
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet ik door m'n mond ademen, lijk ik net een debiel
Dan maak je maar tijd. De griep moet je omarmen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Denk dat ik verkouden word ook, geen tijd voor die onzin.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak, ik vind ze vies
lollllquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
Hij is afgetreden als CEO van Yogscast omdat ie seksueel getinte berichten heeft gestuurd naar werknemers.
beter dan snotterenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet ik door m'n mond ademen, lijk ik net een debiel
Niet aantrekkelijk toch.quote:
Ja volgend jaar heb ik tijdquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd. De griep moet je omarmen.
Je snapt de grap niet, jammer weerquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet aantrekkelijk toch.
[..]
Ja volgend jaar heb ik tijd
Echt hè. Wtf.quote:
Paars en recht.quote:
Buenas nochesquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Te laat voor grapjes. Slaap lekker
Ciao.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
van sjin had ik het wel verwacht tbhquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hè. Wtf.
Nog iets; Sjin staat op non-actief, mag niet meer livestreamen en video's uploaden, ze zijn een onderzoek gestart naar hem omdat hij ook mensen benaderd zou hebben.
Pas je posts aan. Truste!quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Slaapzequote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slaapmuziek luisteren. Lief doen bitte schatjes, kus.
Da's wel een vreemde eend in de bijt ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van sjin had ik het wel verwacht tbh
Slaap lekker Flipsquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slaapmuziek luisteren. Lief doen bitte schatjes, kus.
sips zal zich wel gedragen aangezien vrouw en kinderenquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel een vreemde eend in de bijt ja.
https://www.reddit.com/r/(...)turps_stepping_down/
Turps heeft ook gewoon een vrouw en kinderen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sips zal zich wel gedragen aangezien vrouw en kinderen
oh haha wist ik niet eensquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:32 schreef I. het volgende:
[..]
Turps heeft ook gewoon een vrouw en kinderen.
Spreekt u liever Belgisch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Kan er hier ook wat anders dan Chinees gesproken worden?
Belgisch bestaat niet.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gij heeft een schone poep
Ja echt bizar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh haha wist ik niet eens
wat een mongool dan
ach jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ja echt bizar.Ook vrij recent allemaal. 2014 getrouwd, 2017 2e kind gekregen.
Vond het wel een toffe vent, maar dit is wel echt heel triest. Echt bleh.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach ja
hoop dat dit soort mensen snel verdwijnen van het internet
Leg de dwangbuis maar alvast klaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor echt tering veel sirenes vanavond. Bijna aan de lopende band.
Ni haoquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Kan er hier ook wat anders dan Chinees gesproken worden?
Ze kan zo in Lekker Slimquote:
Vergeet niet te ademen als je slaaptquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeet niet te ademen als je slaapt
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Rustig nachtje vergeleken met de laatste 2
Beetje jammer wel. Was zo gezellig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Rustig nachtje vergeleken met de laatste 2
Wat is ditquote:
3 van de nachtbrakers en goeie gesprekspartners zijn er niet, krijg je datquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Was zo gezellig.
Matig hoor. We moeten ze eens goed aanspreken wanneer ze online zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 van de nachtbrakers en goeie gesprekspartners zijn er niet, krijg je dat
De vroegere liedjes van Nelly Furtado waren nog best acceptabel soms maar dit is wel een goeie reden om voor doof ipv blind te kiezenquote:
Ga je dat ook doen bij klb?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matig hoor. We moeten ze eens goed aanspreken wanneer ze online zijn.
Die hele kliek is op anoniem dus dat gaat wat lastig he.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen bij klb?
Het is nogal uitgestorven.
Wie dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 van de nachtbrakers en goeie gesprekspartners zijn er niet, krijg je dat
quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OMG MORGEN SEIZOEN 3 VAN LA CASA DE PAPEL !!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAA
Jij, Trollie en Skyquote:
En de vraag waarom dat zo is, wordt dat besproken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hele kliek is op anoniem dus dat gaat wat lastig he.
Charles Kinbotequote:
Nee en die interesseert mij ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de vraag waarom dat zo is, wordt dat besproken?
Nou dan, prima toch.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt heel erg matig johwel mee vermaakt verder.
En daar wringt de schoenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee en die interesseert mij ook niet.
Ze had beter een ander liedje bij deze titel kunnen zingen ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vroegere liedjes van Nelly Furtado waren nog best acceptabel soms maar dit is wel een goeie reden om voor doof ipv blind te kiezen
Dat maakt het nog geen goede serie als er heel veel domme plotlijnen inzittenquote:
Ik ben daar soms best verslaafd aanquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Die reaction videos op Youtube zijn eigenlijk zo nutteloos als je erover nadenkt maar sommige vind ik best vermakelijk
En toch ga je S3 kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen goede serie als er heel veel domme plotlijnen inzitten![]()
Net zoals dat je soms ook kan genieten van een slechte film.
Ik keek dus laatst 'You sang my song', dat was ook behoorlijk vermakelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Die reaction videos op Youtube zijn eigenlijk zo nutteloos als je erover nadenkt maar sommige vind ik best vermakelijk
Ik volg er al een paar standaard al maanden/jarenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar soms best verslaafd aan
Oh die reaction channels bedoel ik niet hoor. Bedoel echt dat mensen series of films voor het eerst kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik keek dus laatst 'You sang my song', dat was ook behoorlijk vermakelijk.
Maar dan weer gewoon puur omdat enorme feelgoodbagger.
Ik was verslaafd aan GoT reaction video's.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg er al een paar standaard al maanden/jaren
Misschien weet het je toch nog te bekoren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk, nu is helemaal de uitmelkperiode aangebroken.
Welke heb je gekeken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was verslaafd aan GoT reaction video's.
Maar daar ben ik nu ook helemaal klaar mee.
Heb wel even geen serie meer te kijken hierna.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien weet het je toch nog te bekoren.
Tijd dat Disney komt met eigen kanaal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb wel even geen serie meer te kijken hierna.
Orange is the new blackquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vaak ook in die bar (maar daar ging ik cringen toen die gingen juichen met het Arya NK moment, stond te ver van mijn reactie af) maar ook Blind Wave met zo'n kerel die voor het eerst keek en iemand naast hem die dikke fan was en altijd in de camera keek bij goede foreshadowingquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken?Zullen wel dezelfde zijn als mij denk ik
https://www.rtlboulevard.(...)sip-girl-keert-terugquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je het aanschaffen voor de kleine?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat Disney komt met eigen kanaal.
Mi gado dat is wel zo enorm kut geworden (had drie seizoenen gezien)quote:
Druk nee, bezorgd wel en dat om een online gemeenschap.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk maken.
Hé die ene is die stalker uit You.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)sip-girl-keert-terug
Denk het wel ja. Kan toch niet anders dan dat ze met een mooi aanbod komen aan films lijkt mij?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je het aanschaffen voor de kleine?
[..]
Mi gado dat is wel zo enorm kut geworden (had drie seizoenen gezien)
Actrice eruit zat wel in When They See Us net, best lekker.
Het is niet anders. Mensen komen en gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Druk nee, bezorgd wel en dat om een online gemeenschap.
Maar ik mis die beerput wat het ooit was
Ik zie ze vooral gaanquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet anders. Mensen komen en gaan.
Je hebt er zoveelquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vaak ook in die bar (maar daar ging ik cringen toen die gingen juichen met het Arya NK moment, stond te ver van mijn reactie af) maar ook Blind Wave met zo'n kerel die voor het eerst keek en iemand naast hem die dikke fan was en altijd in de camera keek bij goede foreshadowing
Best wel vermakelijk, denk wel dat ik ga kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé die ene is die stalker uit You.
Ook een B-serie maar wel vermakelijk.
Waarom denk je dat er dit jaar bijna elke maand een Disneyfilm is uitgekomen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Kan toch niet anders dan dat ze met een mooi aanbod komen aan films lijkt mij?
Wordt weer beter, ben nu bij seizoen 5.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je het aanschaffen voor de kleine?
[..]
Mi gado dat is wel zo enorm kut geworden (had drie seizoenen gezien)
Actrice eruit zat wel in When They See Us net, best lekker.
Je kan Euphoria checken, soort Skins achtige serie van HBOquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies dat. En volgens mij ging het hooguit 6 euro per maand kosten. Dus dat valt ook mee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er dit jaar bijna elke maand een Disneyfilm is uitgekomen?Alleen maar om die streamingsdienst aantrekkelijker te maken.
Maar ook genoeg Disneyseries erop, dus kan je prima aanzetten. Nieuwe Ducktales genot
Die heb ik ook gekeken jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er zoveel
Vooral Vizor TV, Hogwarts Reacts en Fearofreactionstv2.0 zijn leuk.
Je hebt ook een kanaal: Storm Akima, die doen heel veel films ook, is een vrouw met haar zus en dr moeder die echt al heel oud is, en die waren echt helemaal niks gewend toen ze Game of Throens keken, dus die kregen elke aflevering een complete paniekaanval bij elk beetje bloed zowat
Trekt mij niet zo verder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best wel vermakelijk, denk wel dat ik ga kijkenSowieso ook vanwege hele vibe rond New York, is tof
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekeken jabij bepaalde films keek ik hoe ze dat vonden hahaha. Bij Red Wedding zat ze achter het kussentje (lol) was ook leuk hoe ze reageerden op Harry Potter.
Daarna gingen ze met een nieuw groepje GoT kijken, met zo'n typisch bijdehand wijf die wijn zit te zuipen daar en heerlijke opmerkingen maakte over wie ze haat en mocht
Oh die heeft wel een te arrogante uitstraling.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wordt weer beter, ben nu bij seizoen 5.
Doe mij Maritza Ramos maar, wat een schatje
Moet ook nog S2 van The Deuce kijken, dat is ook goedquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan Euphoria checken, soort Skins achtige serie van HBO
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was ook leuk hoe ze reageerden op Harry Potter.
Ja ik weet nog niet of ik het ga aanschaffen hoor, ik hoef het niet te doen voor de Star Wars en MarvelAids verder. Wellicht een keer een trialmaand proberenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies dat. En volgens mij ging het hooguit 6 euro per maand kosten. Dus dat valt ook mee.
Topper, leuk mens.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De enige die ik mis is Myrr.
Oh star wars heb ik ook helemaal niets mee. Enfin, we wachten rustig af.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet nog niet of ik het ga aanschaffen hoor, ik hoef het niet te doen voor de Star Wars en MarvelAids verder. Wellicht een keer een trialmaand proberen
Maar ze was wel scherp en doorzag vaak motivaties al vrij snel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dat nieuwe wijf was echt trailor trash
![]()
Maar Hogwarts Reacts is leukst wel. cute meisje ook.
Oh er zijn er minder op anoniem dan ik dacht hahaquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Topper, leuk mens.
Maar ik mis ook de onderonsjes tussen @:Zosk en @:Chloroform
De struggles van Aber en bijna de voetbalpraatjes tussen @:Le_professeur en @:McGrath
Deze heb ik ook laatst gekeken ja.quote:
Kan je haar hersenspoelen met twee Lion King films.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh star wars heb ik ook helemaal niets mee. Enfin, we wachten rustig af.
Sommigen loggen uit en komen niet terugquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh er zijn er minder op anoniem dan ik dacht haha
Ja g e n o t man.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je haar hersenspoelen met twee Lion King films.
Wellicht onder een kloon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommigen loggen uit en komen niet terug
Star Warsquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh star wars heb ik ook helemaal niets mee. Enfin, we wachten rustig af.
Als het daar zo dood is verwacht ik voorlopig niemand.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wellicht onder een kloon.
Uhuquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook laatst gekeken ja.
Dan zie je weer hoe erg ze die films verneukt hebbenzeker mbt Ginny en Harry.
Ja 2x geweest. 1x in slaap gevallenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je al eens met haar naar de bioscoop?
Ooh, dat soort dingen. Ja. Ook wel tof soms.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die reaction channels bedoel ik niet hoor. Bedoel echt dat mensen series of films voor het eerst kijken
Wow teringlekker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu![]()
Deze moet je ook kijken, leuke reviews.
En ze is hawt
Hahahaha, ja zag ook wel eens dat iemand met haar zoon naar de bioscoop ging om daar van die kuttractorfilmpjes van Nickelodeon te kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 2x geweest. 1x in slaap gevallen
En die andere keer was met.allemaal mini tekenfilms. Dat was saai man, maar zij vond het geweldig.
Ja was daarvan idd. En die film was van Casper en Emma. Maar ik ging mee onder werktijd en was doodop dus pleurde vanzelf in slaapquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow teringlekker.
[..]
Hahahaha, ja zag ook wel eens dat iemand met haar zoon naar de bioscoop ging om daar van die kuttractorfilmpjes van Nickelodeon te kijken![]()
Maar goed mijn moeder moest vroeger ook altijd mee met gare films die ik vroeger wilde zien zoals Jimmy Neutron.
Er is ook zo;n stel die voor geld filmpjes kijkt die andere willen dat ze kijken, en de helft zijn Game of Thrones compilatiesquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:32 schreef I. het volgende:
[..]
Ooh, dat soort dingen. Ja. Ook wel tof soms.
Dat zou ik dus echt niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was daarvan idd. En die film was van Casper en Emma. Maar ik ging mee onder werktijd en was doodop dus pleurde vanzelf in slaap
I know righttquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow teringlekker.
[..]
Hahahaha, ja zag ook wel eens dat iemand met haar zoon naar de bioscoop ging om daar van die kuttractorfilmpjes van Nickelodeon te kijken![]()
Maar goed mijn moeder moest vroeger ook altijd mee met gare films die ik vroeger wilde zien zoals Jimmy Neutron.
Jezus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook zo;n stel die voor geld filmpjes kijkt die andere willen dat ze kijken, en de helft zijn Game of Thrones compilatiesEn elk filmpje benadrukken dat ze Game of Thrones willen kijken, maar ondertussen weten ze alle plots al doordat ze die filmpjes bekijken voor fk 10 dollar per filmpje
Echt te treurig voor woorden
Nja zij is er dol op. En ze maakte me aan het eind wakker met de vraag of ik de film wel gekeken had. Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet kunnen hoor.
Gewoon goede films uitkiezen voor je kinderen
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook zo;n stel die voor geld filmpjes kijkt die andere willen dat ze kijken, en de helft zijn Game of Thrones compilatiesEn elk filmpje benadrukken dat ze Game of Thrones willen kijken, maar ondertussen weten ze alle plots al doordat ze die filmpjes bekijken voor fk 10 dollar per filmpje
Echt te treurig voor woorden
ja Nicki en Stevenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn ook heerlijk simpele dagjesmensen
Lieg je dan of zeg je dat je er niks aan vond?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja zij is er dol op. En ze maakte me aan het eind wakker met de vraag of ik de film wel gekeken had. Lol
Dat was ook wel het meest sneue van de Red Wedding.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja Nicki en Stevendie kijk ik ook
die Nicki is echt zo'n sneeuwvlokjeHelemaal hysterisch ook toen Lady afgemaakt werd
In de Red Wedding aflevering jankte ze meer om de direwolfs dan om alles erom heen
Het is nu nog wel gemakkelijk om er een leuk lulverhaal van te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lieg je dan of zeg je dat je er niks aan vond?
Moet je haar reactie zien op Jons doodquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook wel het meest sneue van de Red Wedding.
Zoals het meest sneue uit S8 was dat Ghost geen aaitje kreeg.
Daarom gewoon meenemen naar Pixar- of Disneyfilms, is voor volwassenen vaak ook nog wel prima.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is nu nog wel gemakkelijk om er een leuk lulverhaal van te maken.
Ja dezelfde reactie die ik altijd heb wanneer ik zie wat voor kapsel zij heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je haar reactie zien op Jons dood
Ze is pas 4 dus moet wel ff opletten qua leeftijd. Heb er niks aan als ze het iets te eng vond en in de nacht haar bed onder zeikt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon meenemen naar Pixar- of Disneyfilms, is voor volwassenen vaak ook nog wel prima.
Haags geeft geen ene neuk om de uitgestorven SC waar hij wel verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dezelfde reactie die ik altijd heb wanneer ik zie wat voor kapsel zij heeft.
Daar is geen woord van gelogen inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags geeft geen ene neuk om de uitgestorven SC waar hij wel verantwoordelijk is.
#TEAMNOEL
Hoort er toch bij joh, mijn eerste keer naar de bioscoop was met Anastasia toen ik 3 was. Met dit figuur:quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is pas 4 dus moet wel ff opletten qua leeftijd. Heb er niks aan als ze het iets te eng vond en in de nacht haar bed onder zeikt.
Dus je neemt haar niet mee naar IT Part Two dit jaar?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is pas 4 dus moet wel ff opletten qua leeftijd. Heb er niks aan als ze het iets te eng vond en in de nacht haar bed onder zeikt.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Begreep er toen geen reet van verder.
Haags geeft geen ene neuk om de uitgestorven SC waar hij wel verantwoordelijk is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen inderdaad.
Denk dat ik niet eens een kaartje voor dr kan kopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je neemt haar niet mee naar IT Part Two dit jaar?
Schatjes?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een slechte Nederlands film kijken.
Welkequote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Amarantha het volgende:
New Kids?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik maak me er niet druk om.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags geeft geen ene neuk om de uitgestorven SC waar hij wel verantwoordelijk is.
#TEAMNOEL
[..]
Wat vind je er zelf van?
Don en Ad: Geile Sinterklaasquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Zeg Ama. Wat ga jij doen om klb aantrekkelijker te maken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt nu ook Verliefd op Cuba.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles voor elkaar. Dan kan ik tegelijk nog FOK!ken haha.
Nu niks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg Ama. Wat ga jij doen om klb aantrekkelijker te maken?
Oh, da's met die dikke van de Plusquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles voor elkaar. Dan kan ik tegelijk nog FOK!ken haha.
5.3quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Durf score op IMDb niet op te zoeken.
Al die films zijn Costa rip-off's toch.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Verliefd op Cuba.
Die slaat ook H E L E M A A L nergens op.'
Zag net de trailer met meteen Johnny #1 en SjakieGod met elkaar in een scènequote:Op donderdag 18 juli 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijken! En pak Amsterdamned ook meteen mee
Oké, Remqoquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Topper, leuk mens.
Maar ik mis ook de onderonsjes tussen @:Zosk en @:Chloroform
De struggles van Aber en bijna de voetbalpraatjes tussen @:Le_professeur en @:McGrath
Dan ik ook die blauwe jas aantrekken, of noelquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ik maak me er niet druk om.
Dat kanquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ik ook die blauwe jas aantrekken, of noel
Ja echt kijken hoor! Jij gaat zo hard lachen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag net de trailer met meteen Johnny #1 en SjakieGod met elkaar in een scène
Vroeger keek ik nog altijd die serie daarvanquote:
Kritisch gezien is dat natuurlijk ook gewoon geen hoogstaande film. Op Moviemeter tikt hij niet eens de 3 sterren aanquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Flodder in Amerika krijgt daar ook maar een 5,5.
Kutsite.
Ik heb me daar toch wel mee vermaakt vroeger ja. En de film en er was er nog 1 in de sneeuw, hoe heette die ook weer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik nog altijd die serie daarvan
Denk dat het echt gigantisch slecht is als ik dat nu terugkijk.
Maar ze leerden die Amerikanen eindelijk eens wat lekker eten isquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kritisch gezien is dat natuurlijk ook gewoon geen hoogstaande film. Op Moviemeter tikt hij niet eens de 3 sterren aan
BITTERBALLENquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze leerden die Amerikanen eindelijk eens wat lekker eten is![]()
@:Zipportal
Oh weet de titel niet meer, maar die keek ik vroeger ook wel eens bij mensen ja. Weet er niet veel meer van verder.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb me daar toch wel mee vermaakt vroeger ja. En de film en er was er nog 1 in de sneeuw, hoe heette die ook weer?
Zat toen niet zo lekker, maar met die onverschilligheid van nu... geef die blauwe jas aan Noelquote:
Waar maak je je druk om, is maar forum lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zat toen niet zo lekker, maar met die onverschilligheid van nu... geef die blauwe jas aan Noel
@:Solotovski
Soldaat van Oranje?quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat is beste Nederlandse film op IMDB? Zwartboek? Brimstone?
Die kan ook jaquote:
Zwartboekquote:Op donderdag 18 juli 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Wat is beste Nederlandse film op IMDB? Zwartboek? Brimstone?
oh kijk eens aan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwartboek
Daarna Soldaat van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |