Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 10 december op NPO 2
Wie wordt deze winter De slimste mens? Vanaf maandag 10 december keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:In de eerste uitzending nemen NPO Radio 2-dj Gijs Staverman, voormalig SBS-zenderbaas Tina Nijkamp en comedian Edson da Graca het op tegen elkaar. Onder druk van de wegtikkende seconden moeten de kandidaten het beste van zich zelf laten zien. Het gaat hierbij niet alleen om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief denken en strategisch spel.
In dit 13e seizoen maken nog veel meer nieuwsmakers, cabaretiers, wetenschappers, acteurs en andere prominenten zich op voor de strijd om de eervolle titel van De slimste mens. Een aantal opvallende namen onder de kandidaten zijn dit seizoen zangeres Roxeanne Hazes, journalist/schrijver Marcel van Roosmalen, schaatser Mark Tuitert, boswachter Arjan Postma, sportjournalist Jeroen Stekelenburg, Dreamschool-rector Eric van ‘t Zelfde en voormalig atleet/sportanalist Gregory Sedoc.
Bram gaat winnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:53 schreef Sigaartje het volgende:
He he daar ben ik weer. Is er nog wat gebeurd?
Ebola uitbraak in Congoquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:53 schreef Sigaartje het volgende:
He he daar ben ik weer. Is er nog wat gebeurd?
Thrillerquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
Michael Jackson
Kindermisbruik
Leaving Neverland
Daar zijn ze soms nogal selectief inquote:
pics van jou in dat shirtje?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
He, dat rode shirtje van die vrouw achter Maarten heb ik ook
quote:
True, maar dat komt juist door dat volk wat overal weer iets achter zoektquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
onbedoeld komt er natuurlijk wel een smet op
Echt hequote:
Had haar wel hoger ingeschat ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt heProbeer dan gewoon nog wat...
Ik gun het Sophie sowieso meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:01 schreef I. het volgende:
[..]
Had haar wel hoger ingeschat ja.
Dit gaat ze ook niet winnen.
Uhm wat? Is gewoon onderzocht door Infowars.com hoor!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En jij hebt geen hersens! Waar slaat die opmerking in vredesnaam op?
Was vrij zinloos, Bram was niet meer in te halen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt heProbeer dan gewoon nog wat...
Moeten hunnie weten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:34 schreef bamibij het volgende:
Ik ken mannen die dolgraag zwanger willen worden
Foei!quote:
Inmiddels gevorderdquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Freriks heeft beginnende dementie ?
Nee wist ik ook niet!quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik wist dus echt niet dat ie half Marokkaans is.
Dit kan mij echt geen ene flikker schelen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Niet dat ze erg belangrijk is, maar het is toch Famke Louise en niet Femke? (Weet ik via Lubach)
Ja, maar je schijnt Famke bij haar als Femke uit te sprekenquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Niet dat ze erg belangrijk is, maar het is toch Famke Louise en niet Femke? (Weet ik via Lubach)
Verdomd veel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor net dat je wortels moet gaan eten @:I.
Ja, had het wel eens eerder gehoord. Maar nu wel weer een Oja-dat-was-ook-zo-momentje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:41 schreef Cee het volgende:
Ik wist dus echt niet dat ie half Marokkaans is.
inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chanant dat Mei Li Kees van der Staaij niet wist
Best welquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chanant dat Mei Li Kees van der Staaij niet wist
Viel echt niet op nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Je zag niet dat Famke haar tekst oplas
Dat wel jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Neusfluit, dat kan je zelfs gewoon goed gokken, weer een groot niveauverschil in deze rondes
Ik vind Bram knap irritant, en helemaal niet zo slim. Meer mazzel dat hij net op het goede moment ook net even iets weet.quote:
Iemand die een dreun voor zijn kop kreeg toen die een ambassadeur wilde trollen .quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Katrien is best een slet eigenlijk
En een stripfiguur, dus daar kan ik me niet druk om maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Katrien is best een slet eigenlijk
Ik mag hem wel. Hij komt dommer over dan ie is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik vind Bram knap irritant, en helemaal niet zo slim. Meer mazzel dat hij net op het goede moment ook net even iets weet.
Danny Ghosen, hij journalist en presentator. Is begonnen bij PowNed, en werkt nu bij de EO.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, en achternaamik ken hem niet
Jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Merci.
Zo, dit is wel even een ander kapsel:
[ afbeelding ]
Ja, er begint nu wel iets te dagen. Ook door deze foto:quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:20 schreef I. het volgende:
[..]
JaHij had eerst dus geen baard, en kort haar. Toen leek het echt zo'n jong ventje, terwijl hij toen dus ook al eind dertig was.
[ afbeelding ]
Ah ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, er begint nu wel iets te dagen. Ook door deze foto:
[ afbeelding ]
Of wel. Ik bedoel: als hij zo'n zeven ronden erin blijft zitten, zit 'ie mogelijk wel in de finaleweek. Maar echt slim of briljant is hij niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:05 schreef Martinello het volgende:
We hebben de winnaar nog niet gezien, vrij matig spel tot nu toe.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:31 schreef Falco het volgende:
Witte sokken onder een veel te korte broek bij Bram. Is dit tegenwoordig modieus?
Is jouw tv zo klein dat je hem kwijt kan zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
Oh het is weer begonnen!!
Waar is m'n tv?
Ik kijk nooit tv, hij staat gewoon ergens. Als ik geen vrienden had, voetbalclubje, had ik er nooit een gekocht.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is jouw tv zo klein dat je hem kwijt kan zijn?
Die was geen burgemeester van New York!!quote:
Ja he?quote:
Oh tof!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:43 schreef I. het volgende:
[..]
Echt geweldig ja.Naar z'n show geweest
Ga volgende keer sowieso weer.
Ik vier jaar geleden pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh tof!![]()
Ik ben zelfs nog nooit naar een cabaretshow geweest
Deze was niet moeilijk nee...quote:
Want jij kende die tonkathai of wat het maar ook moge zijn geweest? Ik vind deze veel makkelijker.quote:
Ton Ka Kai kende ik inderdaad. Die haaienvinnensoep zag ik dan weer niet. Maar de rest was sowieso echt niet moeilijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Want jij kende die tonkathai of wat het maar ook moge zijn geweest? Ik vind deze veel makkelijker.
'Ze zag geen klap!'quote:
Maar die ander is wel meer eye candyquote:
Daarom. Mei Li moet gewoon wegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die ander is wel meer eye candy
ja achteraf bedenk ik me dat ookquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Amazing grace is de melodie van Waarheen, waarvoor, zo’n begrafenis melodie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
Ja hoor.
"international" enzo.
"Hij is oud-voetballer"
Ik vind haar wel leukquote:
Ik ben pro Mei Liquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is iedereen anti mei li
Ze ging zelfs zingen
quote:
Ze kijkt alsof ze er geen lol in heeft. En ze past op rare momenten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is iedereen anti mei li
Ze ging zelfs zingen
Focusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze er geen lol in heeft. En ze past op rare momenten.
Hoe ze kijkt doet er niet toe, ze weet meer dan Bram.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze er geen lol in heeft. En ze past op rare momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |