Aliens, robots en allerlei dingen die we nu nog niet kunnen bedenkenquote:
"Iz yo ok, iz yo good cuz I WANT TO KNOW!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haags 40.0 op FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aliens, robots en allerlei dingen die we nu nog niet kunnen bedenken
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Iz yo ok, iz yo good cuz I WANT TO KNOW!"Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Neuh, slaapgebrek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verder gaat het goed met je?
Slaapzequote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Ik ga nu een poging wagen te slapen!Trusten man!
Zou bijzonder zijn als fok dan nog bestaat maar daar lijkt het niet opquote:
Neu dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als fok dan nog bestaat maar daar lijkt het niet op
Truste ToTquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Succesquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, slaapgebrek.
Sorry als ik het niet meekreeg, maar is dat je eerste werkdag of sinds wanneer werk je weer??quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben nog veel te wakker om te gaan slapen, maar morgen een bomvolle werkdag voor de boeg....
Geen sorry hoor.....heb maandagochtend ook al gewerkt en die cliënt was echt zo blij om me weer te zien, dat verwacht ik morgen eigenlijk ook wel....quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry als ik het niet meekreeg, maar is dat je eerste werkdag of sinds wanneer werk je weer??
Ahhhh super tof CD! Ging het goed maandag?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen sorry hoor.....heb maandagochtend ook al gewerkt en die cliënt was echt zo blij om me weer te zien, dat verwacht ik morgen eigenlijk ook wel....
Gelukkig welquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhhh super tof CD! Ging het goed maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |