Ik vraag mij af of ze beide steden weer aan gaan doen of alleen Rotterdam volgende week? Ik neem aan beide steden, aangezien Maastricht ook niet alle vragen goed kon beantwoorden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Huiswerk met betrekking tot lokatie en beschikbaarheid van hotelkamers. Lijkt me geen detail.
Telegraaf gisteren: Ahoy moet goede indruk Maastricht overtreffenquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:58 schreef lashatumbai het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)swerk-voor-rotterdam
[..]
Ik heb het idee dat Richard een voorkeur heeft...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Telegraaf gisteren: Ahoy moet goede indruk Maastricht overtreffen
Telegraaf vandaag: Songfestival-huiswerk voor Rotterdam
Hotelkamers moest gewoon al in bidbook staan, daar kon je op afgekeurd worden als stad. Misschien hebben ze nog wat aanvullende info nodig zoals de prijsklasses ofzo. En de locatie zijn ze vandaag geweest en die waren volgens mij uitstekend voorbereid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Huiswerk met betrekking tot lokatie en beschikbaarheid van hotelkamers. Lijkt me geen detail.
Hier niet? 🙈quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Richard een voorkeur heeft...
Hier is toch heel anders op een forum met esf fans, dat snap je toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier niet? 🙈
Gebeurt exact hetzelfde, alleen net andersom.
Wij 'beïnvloeden' niet tegelijkertijd duizenden mensenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier niet? 🙈
Gebeurt exact hetzelfde, alleen net andersom.
Wel leuk om te zien dat Ahoy specifiek het draagvermogen, hoogte en hal aanhaalt naar de pers.
Niet?...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij 'beïnvloeden' niet tegelijkertijd duizenden mensen
Stuk van Richard valt reuze mee hoor. Echt niet op de hand van jet MECC. En ja, als Sietse zegg dat er nog huiswerk is heb je heel makkelijk een titel. Niets geks aan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier is toch heel anders op een forum met esf fans, dat snap je toch?Wij zijn geen journalisten maar gewoon particulieren met een persoonlijke mening.
Zoals je ziet was ik het ook gewoon met je eens:quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stuk van Richard valt reuze mee hoor. Echt niet op de hand van jet MECC. En ja, als Sietse zegg dat er nog huiswerk is heb je heel makkelijk een titel. Niets geks aan.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:26 schreef Greys het volgende:
Vind het trouwens wel meevallen hoor dat stuk. Bij Maastricht stond er ook in de berichtgeving dat er nog vragen overbleven en sommige onzekerheden tussen vier muren bleven ofzo toch?
Ze kunnen ook moeilijk pure glorie halleluja gaan schreeuwen na een van de bezoeken want dan is het niet spannend meer.
Ja maar dat zie je niet terug in de titelquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:26 schreef Greys het volgende:
Vind het trouwens wel meevallen hoor dat stuk. Bij Maastricht stond er ook in de berichtgeving dat er nog vragen overbleven en sommige onzekerheden tussen vier muren bleven ofzo toch?
Ze kunnen ook moeilijk pure glorie halleluja gaan schreeuwen na een van de bezoeken want dan is het niet spannend meer.
Dus dat 'je krijgt een week om de nog openstaande vragen te beantwoorden' geldt idd gewoon voor allebei de steden.quote:Rotterdam en Maastricht, die volgende week nog een keer langs mogen komen in Hilversum om de laatste vragen te beantwoorden, maken het de commissie moeilijk. „Er zijn veel overeenkomsten, maar ook veel verschillen. We hebben twee voorstellen die in veel opzichten aan elkaar gewaagd zijn.”
Ach ja, moet beetje clickbait zijn toch? Raatgever kon daar ook wat van and then some. Die is enorm stil dit jaar trouwens of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je niet terug in de titel
Ik.vind het nog wel meevallen voir eem Telegraaf titel hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je niet terug in de titel
Dat kan, ik vind het een grappig verschil.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik.vind het nog wel meevallen voir eem Telegraaf titel hoor.
Had erger gekund.
"Rotterdam nog niet klaar voor ESF"
"Rotterdam maakt minder goede indruk"
Dit valt best mee.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het een grappig verschil.
Pas vorige week werd openlijk bekend dat er 2 steden over zouden blijven. Na het inleveren vam de bidbooks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:41 schreef Sableheart het volgende:
Ik vroeg me trouwens af wanneer er voor dit proces is gekozen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de beslissing om naar de beste twee kandidaten te kijken is genomen en aangekondigd op het moment dat steden de informatie over het bidbook kregen. In dat geval zou voor deze opzet gekozen zijn in de verwachting dat Amsterdam ook een bid ging indienen, zodat ze nu de Ziggo Drome met Ahoy konden vergelijken.
Als dat klopt, zaten ze toen Amsterdam zich terugtrok al aan het proces vast, en moesten ze hun tweede keus dus wel serieus nemen.
Ik vermoed dat in Rotterdam meer Europeanen wonen (naast de Hollanders natuurlijk) dan in Maastricht. Ik vind dat echt een non-argument, van die Europese stad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:46 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoop gewoon nog steeds Maastricht. Hartstikke Europese stad, en compact. Past gewoon goed bij het ESF.
Maar Rotterdam is een goede tweede. Ben allang blij dat Amsterdam het niet wordt.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het een grappig verschil.
Ik wilde gewoon even zeggen hoe trots ik erop ben dat het 'ergste' (quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gewoon even zeggen hoe trots ik erop ben dat het 'ergste' () dat er hier gebeurt als mensen het enigszins oneens zijn een paar
smilies zijn.
Zo, dat was het. Carry on.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gewoon even zeggen hoe trots ik erop ben dat het 'ergste' () dat er hier gebeurt als mensen het enigszins oneens zijn een paar
smilies zijn.
Zo, dat was het. Carry on.
Sietse en co zijn bezig er de beste deal uit te slepen. Dat lukt beter als je twee kandidaten tegen elkaar uit kunt spelen dan wanneer je maar een kandidaat hebt. Dat is volgens mij de enige reden waarom Maastricht nu nog in de race is. (Want de beste deal is Rotterdam/Ahoy, met graag nog wat meer geld dan nu geboden is.) Alles wat er nu officieel naar buiten komt, is voor de buitenwereld. Wat er binnenkamers besproken en besloten wordt, daar kunnen we alleen maar naar gissen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:41 schreef Sableheart het volgende:
Ik vroeg me trouwens af wanneer er voor dit proces is gekozen. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de beslissing om naar de beste twee kandidaten te kijken is genomen en aangekondigd op het moment dat steden de informatie over het bidbook kregen. In dat geval zou voor deze opzet gekozen zijn in de verwachting dat Amsterdam ook een bid ging indienen, zodat ze nu de Ziggo Drome met Ahoy konden vergelijken.
Als dat klopt, zaten ze toen Amsterdam zich terugtrok al aan het proces vast, en moesten ze hun tweede keus dus wel serieus nemen.
Onacceptabelquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker tegendraads een Maastricht geluid laten horen.
Ik durf zelfs te stellen dat elke nationaliteit van de ongeveer 43 deelnemende landen gepresenteerd is in Rotterdam.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat in Rotterdam meer Europeanen wonen (naast de Hollanders natuurlijk) dan in Maastricht. Ik vind dat echt een non-argument, van die Europese stad.
Maar je bent voor Rotterdam.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker tegendraads een Maastricht geluid laten horen.
Dit dus!quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef Momo... het volgende:
Over 2 kandidaten overhouden:Misschien helpt het ook om er voor te zorgen dat de organiserende partij alles goed gaat regelen. Een soort vna druk. Oh wil je niet zorgen voor een extra ruimte voor x of een bepaalde camera opstelling dan hebben we altijd nog partij B. Nu gaan beide partijen zorgen dat ze alles goed hebben, als je al meteen bijvoorbeeld Rotterdam had gekozen staat er minder druk op dat soort dingen.
Ik moet straks ook nog verwerken dat Jan gaat presenteren dus kan ik me vast voorbereiden op meerdere teleurstellingenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Half augustus ben je mij dankbaar.
ik hou ervanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Wel Maastricht-waardig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet straks ook nog verwerken dat Jan gaat presenteren dus kan ik me vast voorbereiden op meerdere teleurstellingen
twitter:SietseBakker twitterde op donderdag 18-07-2019 om 19:52:34Dank @uitMaastricht en @MECC_Maastricht, @rotterdam en @rotterdamahoy voor de inspirerende locatiebezoeken. Tot volgende week in Hilversum voor de tweede gespreksronde! #songfestival #esf2020 https://t.co/lhScPfPh5H reageer retweet
Vanavond lichaamstaal van Sietse analyseren bij Jinek als het over de steden gaatquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:59 schreef lashatumbai het volgende:
Volgende week kunnen we dus weer verder hyperen! Ik denk dat er de komende dagen weinig nieuws gaat zijn...twitter:SietseBakker twitterde op donderdag 18-07-2019 om 19:52:34Dank @:uitMaastricht en @:MECC_Maastricht, @:rotterdam en @:rotterdamahoy voor de inspirerende locatiebezoeken. Tot volgende week in Hilversum voor de tweede gespreksronde! #songfestival #esf2020 https://t.co/lhScPfPh5H reageer retweet
oh ja, was het even vergeten. #HYPERMODUS AANquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vanavond lichaamstaal van Sietse analyseren bij Jinek als het over de steden gaat
quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vanavond lichaamstaal van Sietse analyseren bij Jinek als het over de steden gaat
Heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:02 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
oh ja, was het even vergeten. #HYPERMODUS AAN
Eindelijk weer eens tijd om te Netflixen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:59 schreef lashatumbai het volgende:
Volgende week kunnen we dus weer verder hyperen! Ik denk dat er de komende dagen weinig nieuws gaat zijn..
Jaaa! La Casa de Papel nieuw seizoen morgenquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens tijd om te Netflixen!![]()
Rotterdam = wereldstadquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat in Rotterdam meer Europeanen wonen (naast de Hollanders natuurlijk) dan in Maastricht. Ik vind dat echt een non-argument, van die Europese stad.
Ach.. ongeveer 18 landen die elk jaar meedoen zitten niet eens in de EU. Dus om het daar nou om te moeten winnen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Rotterdam = wereldstad
Maastricht = Europastad. Dicht bij Duitsland, Straatsburg, Brussel, etc. Internationale universiteit. (Europees) verdrag van Maastricht. Beetje het Bourgondische leven.
En niet vergeten: Rotterdam heeft de EUROMAST !!!!!!quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach.. ongeveer 18 landen die elk jaar meedoen zitten niet eens in de EU. Dus om het daar nou om te moeten winnen!
https://www.1limburg.nl/p(...)der?context=topstoryquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahoy heeft iets van 8500 zitplaatsen. Mecc 2500. Vloeroppervlakte waar mensen kunnen staan is in Maastricht veel hoger en staand kun je meer mensen kwijt als zittend per m2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |