SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh ze spelen toch op neutraal terrein.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig mogen we morgen weer
18.00 Watford thuis!Oh.![]()
Wat een fantastische wedstrijd op mijn verjaardagquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig mogen we morgen weer
18.00 Watford thuis!![]()
Morgen maar even bier inslaan en al mijn vrienden bellen.
![]()
![]()
Ajax is eerstgenoemde team ergo thuisquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh ze spelen toch op neutraal terrein.![]()
![]()
Slechte voorbereiding zegt niks joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van komend seizoen.Oh.![]()
Lopen ze een beetje gelijk qua voorbereidingstijd?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax is eerstgenoemde team ergo thuisOh.![]()
Eerste voorbereidingspotje voor hun lol. Ze beginnen ook pas in weekend van 10 september aan PLquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lopen ze een beetje gelijk qua voorbereidingstijd?
Wel 'as they approach the end of their third week of pre-season.'![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van komend seizoen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Davy zal zich ook nog wel hier komen indekken binnenkort.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van komend seizoen.![]()
Hopelijk krijgen de beoogde basisspelers nu langer speeltijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste voorbereidingspotje voor hun lol. Ze beginnen ook pas in weekend van 10 september aan PL
Wel 'as they approach the end of their third week of pre-season.'Oh.![]()
Je zou bijna zeggen dat we met een flinke voorsprong kampioen moeten worden, maar dat zou natuurlijk arrogant zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:12 schreef Simmertje het volgende:
psv en feyenoord zijn wel echt moker slecht zeg man man man.Oh.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast. Wij hebben een tussenjaar.Land of the free. Home of the brave.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:17 schreef Scarface88 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast. Wij hebben een tussenjaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Absoluut niet arrogant hoor. Al zie ik PSV zich nog wel flink versterken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat we met een flinke voorsprong kampioen moeten worden, maar dat zou natuurlijk arrogant zijn.blablablabla![]()
Dat het arrogant zou zijn boeit me weinig. Ik blijf er vooralsnog bij dat PSV volop mee gaat doen omdat ze in de zwakke eredivisie simpelweg niet veel gaan laten liggen. Beetje lastig om dan een gat te slaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat we met een flinke voorsprong kampioen moeten worden, maar dat zou natuurlijk arrogant zijn."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Als je zojuist de wedstrijd tegen Wolfsburg hebt gezien praat je wel anders. Er is echt totaal geen lijn in ons spel. We gaan het tegen elke ploeg die het achterin dicht houdt lastig krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat het arrogant zou zijn boeit me weinig. Ik blijf er vooralsnog bij dat PSV volop mee gaat doen omdat ze in de zwakke eredivisie simpelweg niet veel gaan laten liggen. Beetje lastig om dan een gat te slaan.Land of the free. Home of the brave.![]()
Zal er een beetje aan liggen of ze de CL halen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut niet arrogant hoor. Al zie ik PSV zich nog wel flink versterken.Dit klopt wel hoor, maar lijkt me niet dat PSV al zo'n sterke eerste seizoenshelft gaat draaien als vorig seizoen waar ik dat Ajax nog wel zie doen. Maar denk dat Ajax tussen de 85-90 punten gaat halen (met de huidige selectie+Alvarez) en PSV rond de 75-80.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat het arrogant zou zijn boeit me weinig. Ik blijf er vooralsnog bij dat PSV volop mee gaat doen omdat ze in de zwakke eredivisie simpelweg niet veel gaan laten liggen. Beetje lastig om dan een gat te slaan.Oh.![]()
Dit soort potjes in de voorbereiding zeggen me echt heel weinig. Achterin vind ik PSV inderdaad niet best (geen idee of die Boscagli wat is trouwens?) , maar in de eredivisie kom je daar nog wel mee weg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je zojuist de wedstrijd tegen Wolfsburg hebt gezien praat je wel anders. Er is echt totaal geen lijn in ons spel. We gaan het tegen elke ploeg die het achterin dicht houdt lastig krijgen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Het gaat niet alleen om vandaag. We lijken de lijn van de 2e seizoenshelft door te trekken. Weer lekker rondtikken met Hendrix. Balletjes breed, balletjes terug, ballen inleveren bij de tegenstander. Het lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit soort potjes in de voorbereiding zeggen me echt heel weinig. Achterin vind ik PSV inderdaad niet best (geen idee of die Boscagli wat is trouwens?) , maar in de eredivisie kom je daar nog wel mee weg.Land of the free. Home of the brave.![]()
Eerste 3 mogelijke tegenstanders voor Ajax in 3e voorronde;
AIK/Maribor
Ferencvaros/Valletta
Rode Ster/HJK Helsinki
Nog 3 straks. Voorlopig zo:
Geplaatst;
Ajax
Kopenhagen/The New Saints (lol)
Dinamo Zagreb/Tbilisi
Celtic/Nomme Kalju
APOEL/??
PAOK (obv)
Astana, BATE en Ludogorets eruit.![]()
Ik vrees Young Boys in die laatste voorronde welquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste 3 mogelijke tegenstanders voor Ajax in 3e voorronde;
AIK/Maribor
Ferencvaros/Valletta
Rode Ster/HJK Helsinki
Nog 3 straks. Voorlopig zo:
Geplaatst;
Ajax
Dinamo Zagreb/Tbilisi
Celtic/Nomme Kalju
APOEL/??
PAOK (obv)
Astana, BATE en Ludogorets eruit.
Oh.![]()
Sowieso belachelijk dat je als halve finalist nu weer voorrondes moet gaan spelen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Mwah, was even een hype. Zo sterk zullen ze niet zijn en we zijn dan ook al een maand verder tov nu + internationals terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vrees Young Boys in die laatste voorronde wel
Edit: Cumbek BATE, wel door.![]()
Ferencvaros, dat zijn toch die Hongaarse malloten? Kan me nog een UEFA Cup wedstrijdje herinneren daar in de jaren '90. Daar werd geen donkere Ajacied gespaard.![]()
Ze zullen niet zoveel kwaliteit als Ajax hebben maar vast wel niveautje PSV en dat kan gewoon verloren worden over twee duels als je nog niet helemaal ingespeeld bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah, was even een hype. Zo sterk zullen ze niet zijn en we zijn dan ook al een maand verder tov nu + internationals terug.
Edit: Cumbek BATE, wel door.Oh.![]()
Seizoen 95/96 idd. Als we zelfde uitslagen neerzetten wil ik ze best nog een loten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:49 schreef Fargo het volgende:
Ferencvaros, dat zijn toch die Hongaarse malloten? Kan me nog een UEFA Cup wedstrijdje herinneren daar in de jaren '90. Daar werd geen donkere Ajacied gespaard."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Cumbek. Goede naamquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah, was even een hype. Zo sterk zullen ze niet zijn en we zijn dan ook al een maand verder tov nu + internationals terug.
Edit: Cumbek BATE, wel door.![]()
Geplaatst;
Ajax
Dinamo Zagreb/Tbilisi
Celtic/Nomme Kalju
BATE/Rosenborg
APOEL/Slovan Bratislava
Versus:
PAOK
Qarabag/Dundalk
AIK/Maribor
Ferencvaros/Valletta
Rode Ster/HJK Helsinki
Maccabi/Cluj![]()
Lijken me juist de sterkste uit dat rijtje.quote:
Die voorrondes die we tegen ze speelden gingen vaak ook maar net aan goed.Oh.![]()
Daarom juist. Meteen goed gemotiveerd er in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijken me juist de sterkste uit dat rijtje.![]()
Feyenoord thuis vernederd door Panathinaikos.
PSV thuis vernederd door Wolfsburg
AZ vernederd door Gent
Het is weer aan ons dit jaar.![]()
![]()
Alles behalve PAOK alsjeblieft. Bedankt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geplaatst;
Ajax
Dinamo Zagreb/Tbilisi
Celtic/Nomme Kalju
BATE/Rosenborg
APOEL/Slovan Bratislava
Versus:
PAOK
Qarabag/Dundalk
AIK/Maribor
Ferencvaros/Valletta
Rode Ster/HJK Helsinki
Maccabi/Cluj![]()
Wordt leuk de komende weken in die voorrondes.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
AZ vernederd door Gent
Het is weer aan ons dit jaar.Oh.![]()
Jullie cl. Rest eruit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wordt leuk de komende weken in die voorrondes.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wel kut voor punten tbv ranglijst.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
AZ vernederd door Gent
Het is weer aan ons dit jaar.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Psv el misschien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop toch dat minimaal twee andere clubs ook een groepsfase bereiken hoor.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Hoop het ook, blijft anders echt een drama qua puntenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop toch dat minimaal twee andere clubs ook een groepsfase bereiken hoor.![]()
AZ valt me tegen, Feyenoord en PSV zijn nog verre van klaar om te beginnen dus dat wordt weer een fiasco in Europa. Utrecht heb ik nog wel hoop ooquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
AZ vernederd door Gent
Het is weer aan ons dit jaar.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als je het zo bekijkt kan je het misschien wel een klein wonder noemen als Ziyech , Vd Beek en Neres alle drie blijven .quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
AZ valt me tegen, Feyenoord en PSV zijn nog verre van klaar om te beginnen dus dat wordt weer een fiasco in Europa. Utrecht heb ik nog wel hoop ooRED ONS HENNIEGOD![]()
Wij verloren vorig jaar ook alles in de voorbereiding. Zegt dus niet zoveel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
AZ vernederd door Gent
Het is weer aan ons dit jaar.
Maar ben wel benieuwd hoe PSV het over een weekje gaat doen tegen Basel.
Is veel werk aan de winkel voor v Bommel.![]()
I n d e k k e n, nu al pohquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:24 schreef PSVCL het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap van komend seizoen.![]()
quote:Ajax stelt deadlines
BRAMBERG AM WILDKOGEL - Om niet tot 1 september speelbal te zijn op de internationale transfermarkt gaat Ajax afspraken maken met spelers over een deadline waarop duidelijkheid moet zijn over hun toekomst.
„Het is best moeilijk om een bepaald beleid te maken, omdat je niet weet wat er allemaal gaat gebeuren. Daarom wil ik duidelijkheid creëren”, aldus directeur voetbalzaken Marc Overmars. „Voor een bepaalde datum wil ik een afspraak hebben. Anders kunnen we niet meer gaan meewerken. Als je dat als club niet doet, zit je niet in de bestuurdersstoel, maar op de zesde rij.”
Op een bankje in de zon naast het trainingsveld in Bramberg am Wildkogel lijkt de drukte van de internationale transfermarkt ver weg. Maar schijn bedriegt. De telefoon van Overmars kan ieder moment gaan rinkelen en een nieuwe transfersoap op gang brengen. In alle hectiek is het voor hem wel een moment van ontspanning, dat er een streep gezet kan worden onder het dossier-Matthijs de Ligt. „Ik ben blij dat het bijna afgerond is, want het heeft gewoon veel te lang geduurd. Het bleef maar elke dag doorgaan in de media. Daar word je een beetje moe van”, verzucht Overmars, terwijl op het veld de selectie van trainer Erik ten Hag zich in het zweet werkt.
Na de verkoop van Frenkie de Jong aan FC Barcelona voor 86 miljoen is Overmars met de overgang voor 75 miljoen euro (gegarandeerd, zonder bonussen) van De Ligt naar Juventus opnieuw de architect van een naar Nederlandse maatstaven unieke deal. De presentatie van De Ligt heeft overigens lichte vertraging opgelopen omdat het papierwerk gisteren nog niet helemaal in orde was. De Ligt wordt morgen gepresenteerd, maar traint vandaag wel al mee met Juventus.
„We hebben vorig jaar de afspraak met Matthijs gemaakt dat we zouden meewerken en er een marktconforme prijs aan zouden hangen”, aldus Overmars. „Niet de hoofdprijs, maar ook niet de onderkant. Dan kun je altijd zeggen: wie schat dat in? Dat mag ik doen, daar word ik voor betaald. Uiteindelijk hebben we een prijs bepaald. Ik denk dat de prijs van Matthijs in de huidige markt, als je ziet wat voor andere spelers wordt betaald, nog iets hoger had kunnen uitkomen, dan we uiteindelijk hebben gevraagd. Maar daar gaat het niet om. Matthijs is vorig jaar zo belangrijk geweest als aanvoerder. En dat op zijn leeftijd. Daar krijg je gewoon kippenvel van.”
Zullen deals als die van De Jong en De Ligt in de toekomst schering en inslag worden of zijn dit toch exceptionele transfers? „Een Frenkie of Matthijs wordt natuurlijk niet elke vijf jaar gevonden of geboren. Maar tot op heden is de voetbalmarkt in de wereld niet minder geworden. Er kunnen in de huidige selectie ook andere spelers zitten die een bijzondere transfer gaan maken, maar ik denk niet dat het vanzelfsprekend wordt dat dit soort bedragen gehaald gaan worden.”
Met de Champions League-inkomsten erbij harkte Ajax dit jaar al 250 miljoen euro aan extra inkomsten binnen. De vrees over uit het lood geslagen krachtsverhoudingen in de Eredivisie wordt steeds groter, maar Overmars is van mening dat het economische succes van Ajax juist een zegen is voor het hele Nederlandse voetbal.
„Je hoort steeds: Ajax is zo machtig en krachtig en neemt jeugdspelers over van andere clubs, iets wat die clubs zelf ook weer doen. Maar ik denk dat het Nederlandse voetbal heel blij moet zijn met een Ajax. Het druppelt van ons naar beneden. Los van het feit dat we nu vanuit de Europese inkomsten ook meer gaan afdragen aan de kleinere clubs zijn er genoeg voorbeelden van hoe we andere clubs laten meedelen. Ik noem de samenwerking op jeugdgebied met Sparta, een club die wij ondersteunen, en Willem II en RKC Waalwijk die meedelen in de transfer van Frenkie de Jong. Ik weet ook wel dat als ik me bij SC Heerenveen meld voor een speler, ik meer betaal dan een andere club. De prijs die we voor Pierie (4 miljoen euro) betaald hebben, is daar een recent voorbeeld van. Maar toch hebben wij die betaald. De gedachte erachter is ook: hup doorgaan, zij kunnen van dat geld weer goede dingen doen en als we het netjes doen, dan doen ze een volgende keer ook weer graag zaken.”
Voorlopig kan Ajax vooruit met zo’n imposante financiële buffer achter de hand. „Er is één ding waar je op moet letten”, countert Overmars. „Of je nou 100 of 150 miljoen hebt, het verdampt voor je het weet. Dan zullen mensen zeggen: hoe kan dat dan? Je hoeft maar een paar verkeerde keuzes te maken. Daar moet je continu scherp op zijn. Er zullen soms ongelukkige keuzes tussen zitten, maar de balans moet positief blijven. We proberen nu net weer spelers van een stapje hoger te vinden. Daarvoor moeten wij hemel en aarde bewegen om dat te realiseren.”
https://www.telegraaf.nl/(...)ines?utm_source=t.co![]()
hier hadden wij het gisteren nog voer, verbaast mij niks dat Overmars duidelijkheid wil en niet tot de laatste dag in ongewisse zittenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat hoort er nu eenmaal bij. Kun je moeilijk over doen maar je hebt het te accepteren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hier hadden wij het gisteren nog voer, verbaast mij niks dat Overmars duidelijkheid wil en niet tot de laatste dag in ongewisse zittenLand of the free. Home of the brave.![]()
Ajax zit wel in de positie dat Overmars tegen een Neres of Donny of Ziyech kan zeggen je hebt tot... daarna gaan we niet meewerken met een transfer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat hoort er nu eenmaal bij. Kun je moeilijk over doen maar je hebt het te accepteren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Want Ajax zit in de positie dat ze het kunnen hebben als Ziyech zegt, dan kan je ook vergeten dat ik hier voor jou mijn best ga doen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ajax zit wel in de positie dat Overmars tegen een Neres of Donny of Ziyech kan zeggen je hebt tot... daarna gaan we niet meewerken met een transfer.
Spelers kunnen dan ook de hakken in het zand zetten he, en of je daar een even goede vervanging voor hebt betwijfel ik. Nog los van het feit dat dat een bom onder de hele kleedkamer legtLaffe huichelaar![]()
je moet dat wel van te voren bespreken natuurlijk, met desnoods dat de speler nog 1 club aangeeft als droomclub en als die komt kan het nog. Maar als je met Ziyech afspreekt dat hij nog 2 weken heeft bijvoorbeeld, is hij volgens mij wel zo iemand die dat daarna ook honoreert.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want Ajax zit in de positie dat ze het kunnen hebben als Ziyech zegt, dan kan je ook vergeten dat ik hier voor jou mijn best ga doen?
Spelers kunnen dan ook de hakken in het zand zetten he, en of je daar een even goede vervanging voor hebt betwijfel ik. Nog los van het feit dat dat een bom onder de hele kleedkamer legt
net als ze met de Ligt hebben gedaan vorig jaar, en met Ziyech in principe ook. je spreekt het af en hangt daar een bonus en/of consequentie aan vast. zowel de club als de speler moeten ervoor beloont worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als spelers zo dwars gaan liggen is het vrij kansloos, maar ik schat eigenlijk in dat de meeste van de jongens die nu nog zouden kunnen vertrekken er wel goed mee omgaan als ze nu samen een deadline afspreken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want Ajax zit in de positie dat ze het kunnen hebben als Ziyech zegt, dan kan je ook vergeten dat ik hier voor jou mijn best ga doen?
Spelers kunnen dan ook de hakken in het zand zetten he, en of je daar een even goede vervanging voor hebt betwijfel ik. Nog los van het feit dat dat een bom onder de hele kleedkamer legt"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
als een speler zo dwars ligt kan je altijd nog dreigen met de bank ofzo, niet verstandig maar die macht heeft een club wel. een speler heeft gewoon een contract.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als spelers zo dwars gaan liggen is het vrij kansloos, maar ik schat eigenlijk in dat de meeste van de jongens die nu nog zouden kunnen vertrekken er wel goed mee omgaan als ze nu samen een deadline afspreken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prachtige uitspraken en mooie idealen, maar je koopt er weinig voor.
De transfermarkt moet gewoon eerder dicht, namelijk op 31 juli. Of van mijn part op 1 juli, wanneer de voorbereidingen op het nieuwe seizoen beginnen.
Gaandeweg het seizoen kun je toch altijd deals maken voor de volgende zomer (zie Frenkie), dus de transferperiode zegt ook niet zoveel. Het is gewoon vervelend om nog in spanning te zitten over je selectie terwijl je vol aan de bak moet in de vCL.
Je kunt nu wel "afspraken" maken, maar die zeggen niet zoveel. Een woord van een voetballer is ook helemaal niets waard. Sterker nog, een contract is al niet zo veel waard.
De wat kleinere clubs in Europa hebben gewoon een groot nadeel aan die deadline van 1 september. De sterspeler van City of Barcelona wordt niet meer verkocht op 31 augustus (en wil waarschijnlijk ook niet weg), terwijl wij nog zes weken in spanning moeten zitten of Donny, Ziyech en Neres wel blijven. Als die vertrekken moet je gelijk een derde van je basisopstelling missen.![]()
die afspraken zijn vorig seizoen ook gemaakt met de Ligt en Ziyech, en dit jaar dus ook met spelers als Onana en Tagliafico. dus om het als onzin af te doen lijkt mij wat makkelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:03 schreef PicoMMP het volgende:
Prachtige uitspraken en mooie idealen, maar je koopt er weinig voor.
De transfermarkt moet gewoon eerder dicht, namelijk op 31 juli. Of van mijn part op 1 juli, wanneer de voorbereidingen op het nieuwe seizoen beginnen.
Gaandeweg het seizoen kun je toch altijd deals maken voor de volgende zomer (zie Frenkie), dus de transferperiode zegt ook niet zoveel. Het is gewoon vervelend om nog in spanning te zitten over je selectie terwijl je vol aan de bak moet in de vCL.
Je kunt nu wel "afspraken" maken, maar die zeggen niet zoveel. Een woord van een voetballer is ook helemaal niets waard. Sterker nog, een contract is al niet zo veel waard.
De wat kleinere clubs in Europa hebben gewoon een groot nadeel aan die deadline van 1 september. De sterspeler van City of Barcelona wordt niet meer verkocht op 31 augustus (en wil waarschijnlijk ook niet weg), terwijl wij nog zes weken in spanning moeten zitten of Donny, Ziyech en Neres wel blijven. Als die vertrekken moet je gelijk een derde van je basisopstelling missen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zeg niet dat het onzin is, maar het geeft je geen garantie. Je kunt nu wel tegen Ziyech zeggen dat hij tot 31 juli de tijd heeft, maar als zijn droomclub op 15 augustus komt, wil hij toch echt weg. En dat moet je hem in zijn geval ook gunnen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die afspraken zijn vorig seizoen ook gemaakt met de Ligt en Ziyech, en dit jaar dus ook met spelers als Onana en Tagliafico. dus om het als onzin af te doen lijkt mij wat makkelijk.![]()
in het geval van Ziyech ligt dat ook wat andersom aangezien hij een gelimiteerde transfersom heeft naar het schijnt. Maar hij is wel iemand van zijn woord voor zover ik dat kan inschatten en ik denk ook niet dat een vd beek Ajax een poot gaat uitdraaien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onzin is, maar het geeft je geen garantie. Je kunt nu wel tegen Ziyech zeggen dat hij tot 31 juli de tijd heeft, maar als zijn droomclub op 15 augustus komt, wil hij toch echt weg. En dat moet je hem in zijn geval ook gunnen.
Neres is een andere cultuur, daar kan je niks op bouwen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaan ze natuurlijk niet doen, want dan eindig je op de bank en daarna de vergetelheid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Spelers kunnen dan ook de hakken in het zand zetten he, en of je daar een even goede vervanging voor hebt betwijfel ik. Nog los van het feit dat dat een bom onder de hele kleedkamer legt![]()
Bedankt voor je bijdrage!quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah de Facebook plaatjes. Ik miste ze al.![]()
Ik hoop dat we nicky hier nooit hoeven te missen. Brengt altijd het nodige amusement.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah de Facebook plaatjes. Ik miste ze al.
je gaat naar het topic van een andere club om vervolgens te hopen dat iemand een Facebook plaatje post(want je mist ze zo) om vervolgens een opmerking te plaatsen over het Facebookplaatje om het af te doen als kansloos ofzo?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nick moet zo weer met z'n gitaar op de hoek van het winkelcentrum staan om wat geld te verdienen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap het probleem niet zo.
je gaat naar het topic van een andere club om vervolgens te hopen dat iemand een Facebook plaatje post(want je mist ze zo) om vervolgens een opmerking te plaatsen over het Facebookplaatje om het af te doen als kansloos ofzo?![]()
vind hem meer zo'n panfluit ameube, maar een gitaar zou wel logischer zijn ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nick moet zo weer met z'n gitaar op de hoek van het winkelcentrum staan om wat geld te verdienen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie in een Ziyech wel iemand die daar dwars genoeg voor is. Hij zegt al tijden alleen te gaan als hetcomplete plaatje klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaan ze natuurlijk niet doen, want dan eindig je op de bank en daarna de vergetelheid.
Daardoor heeft Ajax al veel langer plezier van hem gehad dan dan wanneer hij voor een kleine upgrade had gekozen. Als Ajax dan niet meewerkt als hij dat wél vindt, lijkt het me wel iemand die gewoon omdat hij vindt dat hij niet eerlijk behandeld wordt dan maar het risico loopt een seizoen op de bank te moeten zittenLaffe huichelaar![]()
maar als je dat toch van te voren af spreekt wordt hij toch niet oneerlijk behandeld?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie in een Ziyech wel iemand die daar dwars genoeg voor is. Hij zegt al tijden alleen te gaan als hetcomplete plaatje klopt.
Daardoor heeft Ajax al veel langer plezier van hem gehad dan dan wanneer hij voor een kleine upgrade had gekozen. Als Ajax dan niet meewerkt als hij dat wél vindt, lijkt het me wel iemand die gewoon omdat hij vindt dat hij niet eerlijk behandeld wordt dan maar het risico loopt een seizoen op de bank te moeten zittenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe je iets ziet en wat de realiteit is, zijn twee verschillende dingenquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar als je dat toch van te voren af spreekt wordt hij toch niet oneerlijk behandeld?Laffe huichelaar![]()
dan spreek je met ziyech af wie zijn droomclub is, en laat je hem alleen nog daarheen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe je iets ziet en wat de realiteit is, zijn twee verschillende dingen
er zijn legio aan mogelijkheden, Overmars wil gewoon duidelijkheid.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Betreft deadline day;
Allerlei bonden willen een eerdere deadline voor de transfers. Maar enige die daad bij woord voegt is Engelse bond. Daar sluit transfermarkt al op 8 augustus terwijl alle landen doorgaan tot 2 september (31 aug valt in weekend).
Je zou zeggen dat andere bonden ook wat progressiever mogen zijn en met z'n allen wat afspreken![]()
even voor mijn beeldvorming, kan je dan dus ook geen spelers uit Engeland meer kopen na 8 augustus?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betreft deadline day;
Allerlei bonden willen een eerdere deadline voor de transfers. Maar enige die daad bij woord voegt is Engelse bond. Daar sluit transfermarkt al op 8 augustus terwijl alle landen doorgaan tot 2 september (31 aug valt in weekend).
Je zou zeggen dat andere bonden ook wat progressiever mogen zijn en met z'n allen wat afsprekenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat kan dacht ik nog welquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming, kan je dan dus ook geen spelers uit Engeland meer kopen na 8 augustus?![]()
Dat kan wel. Zij kunnen zelf dan geen vervangers meer kopen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming, kan je dan dus ook geen spelers uit Engeland meer kopen na 8 augustus?![]()
Dan schiet Engeland zichzelf weer eens in de voet. Zoiets moet inderdaad met z'n allen afgesproken worden.quote:
Al hebben de Engelse clubs dan wel weer een betere positie t.o.v. de spelers om aanbiedingen te weigeren: "we kunnen geen vervanger halen, dus je blijft".![]()
quote:dat is dan toch zwaar kutquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan wel. Zij kunnen zelf dan geen vervangers meer kopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat is het grote verschil, dat zijn meestal eindstationsquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan schiet Engeland zichzelf weer eens in de voet. Zoiets moet inderdaad met z'n allen afgesproken worden.
Al hebben de Engelse clubs dan wel weer een betere positie t.o.v. de spelers om aanbiedingen te weigeren: "we kunnen geen vervanger halen, dus je blijft".![]()
Ja maar iemand moet een voorbeeld stellen. Zij durven dat wel aan. Ze hebben ook natuurlijk enigszins een machtspositie. Kleinere competities zien hun spelers weggaan en kunnen dan niet meer kopen. Zij zullen eerder wachten tot Big Five allemaal zelfde deadlines hebben.quote:![]()
als heel Europa tegelijk dicht gaat maakt het natuurlijk niet uit, ze kunnen dan nog wel naar China of zo.quote:![]()
het is te hopen dat het "wereldwijd" zo gaat zijn. Eerder kan Ajax niet mee doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar iemand moet een voorbeeld stellen. Zij durven dat wel aan. Ze hebben ook natuurlijk enigszins een machtspositie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon 1 juni tot 1 augustus (rekening houden met de aller eerste voorrondes is weer een stap te ver).![]()
een maandje zou zelfs al prima zijn, deals worden het hele jaar gemaakt. kijk naar Frenkie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:24 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon 1 juni tot 1 augustus (rekening houden met de aller eerste voorrondes is weer een stap te ver).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee joh, die wil gewoon het mannetje zijn. Dat is ie nu, dus die gaat niet lastig doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie in een Ziyech wel iemand die daar dwars genoeg voor is. Hij zegt al tijden alleen te gaan als hetcomplete plaatje klopt.
Daardoor heeft Ajax al veel langer plezier van hem gehad dan dan wanneer hij voor een kleine upgrade had gekozen. Als Ajax dan niet meewerkt als hij dat wél vindt, lijkt het me wel iemand die gewoon omdat hij vindt dat hij niet eerlijk behandeld wordt dan maar het risico loopt een seizoen op de bank te moeten zitten![]()
Bij Ziyech is een man een man, een woord een woord. Snap niet hoe sommigen erbij komen dat hij vervelend gaat doen als er wederzijdse afspraken gemaakt zijn en en hij aan die afspraak gehouden wordt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
dat zie ik echt alleen gebeuren bij bijvoobeeld Neres.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:47 schreef fathank het volgende:
Bij Ziyech is een man een man, een woord een woord. Snap niet hoe sommigen erbij komen dat hij vervelend gaat doen als er wederzijdse afspraken gemaakt zijn en en hij aan die afspraak gehouden wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel benieuwd wat Ajax met hem afspreekt als hij ook dit jaar nog blijft. Hij heeft nog maar 1 jaar contract volgende zomer, eventueel dan laten gaan voor het aankoopbedrag, 11-15 miljoen?![]()
of een jaartje erbij verlengen met afkoopsom van 20/30 ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:52 schreef Simmertje het volgende:
Wel benieuwd wat Ajax met hem afspreekt als hij ook dit jaar nog blijft. Hij heeft nog maar 1 jaar contract volgende zomer, eventueel dan laten gaan voor het aankoopbedrag, 11-15 miljoen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verlengen met een salarisverhoging mag ik hopen. En dan niet te hard opstellen bij de onderhandelingen als zijn droomclub komt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:52 schreef Simmertje het volgende:
Wel benieuwd wat Ajax met hem afspreekt als hij ook dit jaar nog blijft. Hij heeft nog maar 1 jaar contract volgende zomer, eventueel dan laten gaan voor het aankoopbedrag, 11-15 miljoen?![]()
moet je per see live kijken dan?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor een oefenwedstrijd naar huis racen, of op t gemakkie en een kwartiertje later vanaf begin afspelen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je een echte of niet Mokkie?
dan ben ik maar geen echte.
overigens ben ik vandaag lekker vrij, dus ik zit al klaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had het expres in hoofdletters gedaan vanwege het sarcasme. Lekker koken eerst en dan met bord op schoot kijken.![]()
lekker ouwe reus, wat ga je koken/eten?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:02 schreef Simmertje het volgende:
Had het expres in hoofdletters gedaan vanwege het sarcasme. Lekker koken eerst en dan met bord op schoot kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet ik nog bedenken. Ben sinds kort gestopt met rood vlees eten en moet zeggen dat de opties dan opeens wat beperkt zijn![]()
![]()
Aftrap is om 18 uur, haal je dat normaal niet dan?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goed moment om nog een keer rood vlees te eten. Met witte saus aan de zijkanten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:04 schreef Simmertje het volgende:
Moet ik nog bedenken. Ben sinds kort gestopt met rood vlees eten en moet zeggen dat de opties dan opeens wat beperkt zijnAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Werkt tot half 6, ongeveer 30-35 minuten reistijd, dus rond die tijd ben ik wel thuis ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aftrap is om 18 uur, haal je dat normaal niet dan?![]()
maar dan mis je de 3 uur voorbeschouwing met Heitinga en Jan Joostquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aftrap is om 18 uur, haal je dat normaal niet dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
verwacht het wel.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb de luxe dat ik om half 5 kan stoppen en dan ook 35-40 minuten reistijd heb.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Werkt tot half 6, ongeveer 30-35 minuten reistijd, dus rond die tijd ben ik wel thuis ja.Nou die mis ik niet hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dan mis je de 3 uur voorbeschouwing met Heitinga en Jan Joost
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
kijkt er überhaupt iemand ooit naar die voorbeschouwingen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de luxe dat ik om half 5 kan stoppen en dan ook 35-40 minuten reistijd heb.
[..]
Nou die mis ik niet hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dan maandag het tweede team tegen Kreta en het eerste 90 minuten tegen Panathinaikos. en dan READYYYY![]()
Er zal wel markt voor zijn, anders zouden ze het niet doen, lijkt me.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kijkt er überhaupt iemand ooit naar die voorbeschouwingen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
is meer hopen dat er mensen wat eerder inschakelen zodat ze nog wat reclameblokken kwijt kunnenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zal wel markt voor zijn, anders zouden ze het niet doen, lijkt me.![]()
Voor belangrijke wedstrijden vind het ik altijd wel leuk, beetje de hype voelen. Voor een random Eredivisie pot hoeft het van mij niet.![]()
hypen kunnen ze wel ja. Rond de klassieker altijd, mijn god zeg....quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Voor belangrijke wedstrijden vind het ik altijd wel leuk, beetje de hype voelen. Voor een random Eredivisie pot hoeft het van mij niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze kunnen zelfs nietszeggende wedstrijden hypen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hypen kunnen ze wel ja. Rond de klassieker altijd, mijn god zeg....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Iemand heeft zich vergist in de club denk ikquote:"Veel passes en snel naar voren. Wat dat betreft pas ik goed bij de club", aldus Boscagli.![]()
wel redelijk prima aankoop, als je de verhalen leest over die jongen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Iemand heeft zich vergist in de club denk ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
snel naar voren als in counteren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Iemand heeft zich vergist in de club denk ikAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
75 miljoen voor De Ligt dus, maar wel over 5 jaar. Ibrahimovic all over again. Kan best ongunstig zijn als deze hyperinflatie in het voetbal maar doorgaat.![]()
jij in topicquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Iemand heeft zich vergist in de club denk ik![]()
75 miljoen voor een verdediger is gewoon meer dan prima, zeker voor de eredivise.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
75 miljoen voor De Ligt dus, maar wel over 5 jaar. Ibrahimovic all over again. Kan best ongunstig zijn als deze hyperinflatie in het voetbal maar doorgaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar dat is niet mijn punt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
75 miljoen voor een verdediger is gewoon meer dan prima, zeker voor de eredivise.![]()
En de Italiaanse banken moeten niet in de tussentijd vallenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
75 miljoen voor De Ligt dus, maar wel over 5 jaar. Ibrahimovic all over again. Kan best ongunstig zijn als deze hyperinflatie in het voetbal maar doorgaat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik snap je punt, maar het zou mij verbazen als ajax binnen 5 jaar meer voor een verdediger gaat krijgen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als er maar bankgaranties achter zitten. dan is het mooi potje op de begroting de komende vijf jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
75 miljoen voor De Ligt dus, maar wel over 5 jaar. Ibrahimovic all over again. Kan best ongunstig zijn als deze hyperinflatie in het voetbal maar doorgaat.
die inflatie is wel een punt, over vijf jaar betaalt men wellicht 75 mio voor een jeugdspeler...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Irritant dat ze dat over 5 jaar betalen, en dan ook nog zonder bonussen? Of kan er nog wat bijkomen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
75 miljoen voor De Ligt dus, maar wel over 5 jaar. Ibrahimovic all over again. Kan best ongunstig zijn als deze hyperinflatie in het voetbal maar doorgaat.![]()
Als ik het zo lees is het 75 miljoen vast, zonder bonussen, maar wel verdeeld over 5 jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Irritant dat ze dat over 5 jaar betalen, en dan ook nog zonder bonussen? Of kan er nog wat bijkomen?![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach, uiteindelijk komt die 75 miljoen op de bank terecht, Ajax zal dat echt niet meteen nodig hebben. Gezien de rentes momenteel heb je daar niets aan, dus in die zin is het echt niet zo erg dat je nu 15 miljoen gegarandeerd 5 jaar lang binnen harkt. Is het belastingtechnisch juist niet handiger?![]()
Er gaat daar bovenop nog 10,5 miljoen naar "additional costs"... oftewel de zakken van Raiolaquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Irritant dat ze dat over 5 jaar betalen, en dan ook nog zonder bonussen? Of kan er nog wat bijkomen?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk dat ze hoe dan ook wel wat aan vermogensbelasting mogen betalenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef Simmertje het volgende:
Ach, uiteindelijk komt die 75 miljoen op de bank terecht, Ajax zal dat echt niet meteen nodig hebben. Gezien de rentes momenteel heb je daar niets aan, dus in die zin is het echt niet zo erg dat je nu 15 miljoen gegarandeerd 5 jaar lang binnen harkt. Is het belastingtechnisch juist niet handiger?
Voor al uw FIFA lijstjes!
Nee dat heeft gemeente Eindhoven al gedaan. Als PSV dit jaar de groepsfase CL niet haalt en volgend jaar ook niet gaat het echt richting niveautje Feyenoord daar.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
ze zullen sowieso wel een bankgarantie van 75 hebben moeten gevenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:14 schreef Simmertje het volgende:
Ach, uiteindelijk komt die 75 miljoen op de bank terecht, Ajax zal dat echt niet meteen nodig hebben. Gezien de rentes momenteel heb je daar niets aan, dus in die zin is het echt niet zo erg dat je nu 15 miljoen gegarandeerd 5 jaar lang binnen harkt. Is het belastingtechnisch juist niet handiger?![]()
75 miljoen is een koopje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen met CR volgend jaar de CL winnen.![]()
![]()
Want Ziyech heeft bewezen dwars te zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daardoor heeft Ajax al veel langer plezier van hem gehad dan dan wanneer hij voor een kleine upgrade had gekozen. Als Ajax dan niet meewerkt als hij dat wél vindt, lijkt het me wel iemand die gewoon omdat hij vindt dat hij niet eerlijk behandeld wordt dan maar het risico loopt een seizoen op de bank te moeten zitten
Als je dat zegt ben je en schaapje dat de beeldvorming om die jongen achterna loopt. Hij had allang weggekund, maar gaat alleen weg voor de top. Als die niet komen blijft hij evengoed bij Ajax.![]()
![]()
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 18-07-2019 om 13:27:39So it’s official: Juventus signed De Ligt as the most expensive defender in the history of football: 85.5m¤!Fee includes 10.5m¤ commission, and there will be 5m¤ add-ons more.De Ligt will earn 10m¤ per year + 5m¤ add-ons, becoming second highest paid in Serie A! reageer retweet
![]()
Ajax had al 160 miljoen eigen vermogen + 90 miljoen CL geld + 165 miljoen = 415 miljoenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 18-07-2019 om 13:27:39So it’s official: Juventus signed De Ligt as the most expensive defender in the history of football: 85.5m¤!Fee includes 10.5m¤ commission, and there will be 5m¤ add-ons more.De Ligt will earn 10m¤ per year + 5m¤ add-ons, becoming second highest paid in Serie A! reageer retweet
Dan na aftrek van transferuitgaves zo'n 360 miljoen, waar er vast nog wat miljoenen zijn gespendeerd aan tekengelden e.d. maar zal wel zo'n 320 miljoen zijn dan
Oh.![]()
Wöber toch ook nog voor 10?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had al 160 miljoen eigen vermogen + 90 miljoen CL geld + 165 miljoen = 415 miljoen
Dan na aftrek van transferuitgaves zo'n 360 miljoen, waar er vast nog wat miljoenen zijn gespendeerd aan tekengelden e.d. maar zal wel zo'n 320 miljoen zijn dan![]()
Daarom is het zo belangrijk weer voor de CL te kwalificeren, weer minimaal 40-50 miljoen pakken. Groeien, groeien en groeien. Nooit in zo'n situatie als Feyenoord terechtkomen.![]()
Benieuwd wat ze ermee gaan doen wel, en niet dat een groot deel naar de belasting moet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, niet dat het niet genoeg was hoorOh.![]()
er zal toch wel wat naar de belastingdienst gaan denk ik, ik weet niet of er nog investeringen ophanden zijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze ermee gaan doen wel, en niet dat een groot deel naar de belasting moet.![]()
Er zou toch ook iets van een Ajax City gebouwd gaan worden? Een echt stadion op de toekomst etc.
Of is dat plan alweer verdwenen?![]()
Misschien nog ergens in Zuid-Amerika een club opkopen om wat talenten te laten groeien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zal toch wel wat naar de belastingdienst gaan denk ik, ik weet niet of er nog investeringen ophanden zijnOh.![]()
Nee die plannen zijn nog aanwezig volgens mij, maar daar was al 30 miljoen voor gereserveerd dus dat zit niet meer in die cijfers.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:58 schreef Simmertje het volgende:
Er zou toch ook iets van een Ajax City gebouwd gaan worden? Een echt stadion op de toekomst etc.
Of is dat plan alweer verdwenen?Oh.![]()
ze hebben nu meer zeggenschap gekregen dus dat is niet echt nodig, dat schijnt die Arisz nog voor elkaar gekregen te hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:57 schreef Simmertje het volgende:
Uiteindelijk toch misschien de Arena kopen?![]()
Uiteindelijk moet je wel iets met het geld gaan doen natuurlijk, een half miljard op de bank hebben is eigenlijk geld weggooien momenteel![]()
![]()
Ja dan klopt ie wel. Maar zo lees ik het niet. We zullen zien hoe hoog deze fransoos druk kan zettenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
snel naar voren als in counteren.![]()
Dat is ook het enige waar ik bij psv en snel naar voren moest denken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:07 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Ja dan klopt ie wel. Maar zo lees ik het niet. We zullen zien hoe hoog deze fransoos druk kan zettenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Voor BVO's gelden andere belastingtarieven dan voor Jan Modaal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoe dan ook wel wat aan vermogensbelasting mogen betalen![]()
Gewoon lekker laten staan en investeren in hoger salarishuis om spelers te behoudenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
Uiteindelijk moet je wel iets met het geld gaan doen natuurlijk, een half miljard op de bank hebben is eigenlijk geld weggooien momenteelLove is in the air!![]()
Begin maar met Donny en Ziyech danquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:38 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten staan en investeren in hoger salarishuis om spelers te behouden![]()
![]()
Ziyech heeft inderdaad bewezen een eigengereide jongen te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Want Ziyech heeft bewezen dwars te zijn?
Als je dat zegt ben je en schaapje dat de beeldvorming om die jongen achterna loopt. Hij had allang weggekund, maar gaat alleen weg voor de top. Als die niet komen blijft hij evengoed bij Ajax.
Dat mag je dwars noemen, maar als je in je recht staat is daar niks mis mee imo.Laffe huichelaar![]()
Heb je voorbeelden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:21 schreef timmmmm het volgende:
weggekund, maar gaat alleen weg voor de top. Als die niet komen blijft hij evengoed bij Ajax.
Ziyech heeft inderdaad bewezen een eigengereide jongen te zijn.![]()
PSV heeft hem opgevangen bij de gate en hij ondergaat nu een medische keuring in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
PSV heeft hem opgevangen bij de gate en hij ondergaat nu een medische keuring in Eindhoven.![]()
![]()
Nou nou poe poe wat een enfant terrible. Je kan ook gewoon aangeven dat wat je zegt geen onderbouwing heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Heb je voorbeelden?
Zijn laatste jaar bij Twente![]()
![]()
Waar zeg ik dat het een enfant terrible is?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou nou poe poe wat een enfant terrible. Je kan ook gewoon aangeven dat wat je zegt geen onderbouwing heeft.
Ziyech lijkt me iemand die als hij vindt dat hij het heeft verdiend een transfer te maken die zich aandient, dat ook opeist. En waarom niet, als je vindt dat je dat verdient. Jij doet of ik Ziyech de lastigste voetballer ter wereld vind oid, maar aan mijn eigen woorden heb ik genoeg, die van jou hoef je me niet in de mond te leggenLaffe huichelaar![]()
Ah, Timmmmm is weer bezig om op basis van zijn onderbuikgevoelens te vertellen hoe Ziyech in elkaar steekt.![]()
Zeeuws boertje he. Dan krijg je dat. Tim heeft waarschijnlijk nog nooit een Marokkaan in zijn leven gezienquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Meanwhile waren het onze brave hollandse schoonzonen die niet wisten hoe snel ze hun transfer moesten maken. Terwijl Ziyech blijft terwijl hij door 50.000 man is uitgefloten en ook nog eens een tik heeft gehad van een supporter. Mja licht getint he, dus bij definitie moeilijke jongen.![]()
Ontvangen dus maar zo’n 68 mio ipv 75. Inflatie van zo’n 2.5% op jaarbasis.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Telegraaf staat te springen om zulke mensenquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ah, Timmmmm is weer bezig om op basis van zijn onderbuikgevoelens te vertellen hoe Ziyech in elkaar steekt.![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355507
Dest, de verrassing van het komende seizoen? Benieuwd of ten Hag hem definitief bij de selectie gaat halen, als Veltman alsnog gaat lijkt mij dit wel een zekerheid.![]()
Genoeg geld oom eens de trappen in de arena en het grijze beton aan de buitkant wat te "renoveren" in het rood en wit. En dat hoofdgebouw wat pure oogkanker is.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Het zou me niets verbazen dat ze Veltman daarom juist nu al laten gaan... Kan die jongen mooi in het spoor van Mazra doorontwikkelenquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:48 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355507
Dest, de verrassing van het komende seizoen? Benieuwd of ten Hag hem definitief bij de selectie gaat halen, als Veltman alsnog gaat lijkt mij dit wel een zekerheid.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ze zijn nu de hoofdtribune aan het verbouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg geld oom eens de trappen in de arena en het grijze beton aan de buitkant wat te "renoveren" in het rood en wit. En dat hoofdgebouw wat pure oogkanker is.Oh.![]()
Tenzij ze Mazraoui ook als middenvelder willen gebruiken dat het dan nog wat te dun bezet is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat ze Veltman daarom juist nu al laten gaan... Kan die jongen mooi in het spoor van Mazra doorontwikkelen
Maar Veltman mag wel een transfer maken van mij ja, West Ham is een prima club voor hem.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 18-07-2019 om 16:45:29Our line-up vs. @WatfordFC! 😏Kotarski; Veltman, Schuurs, Blind, Dest; Schöne, Marin, Van de Beek; Tadic, Dolberg, Promes.🖋#ajawat #PreSeason 🇦🇹 https://t.co/bBXyud3I9h reageer retweet
Oh.![]()
Redan naar Hertha voor 5 miljoen.
Krijgen we vast een klein procentje van bijgeschreven
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat klopt.. dat gaan we nog wel voelen, hij was altijd aanspeelbaar en vond altijd een oplossing. En creerde zo vaak een man meer situatiequote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
De ligt kan je opvangen, ik mis jc frenkie de Jong vooral.![]()
Jammer dat we alleen tegen mokerslechte teams oefenen. Nu weet je nog niet of Schuurs er klaar voor is.![]()
Voor de Eredivisie is hij zeker wel klaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:33 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we alleen tegen mokerslechte teams oefenen. Nu weet je nog niet of Schuurs er klaar voor is.Oh.![]()
Op basis van een paar oefenpotjes?quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de Eredivisie is hij zeker wel klaar.![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van een paar oefenpotjes?
Denk dat je hem daarom best in het diepe kan gooien, hoort ook wel bij Ajax.Oh.![]()
Ja om maar om dan te zeggen dat hij 'er zeker wel klaar voor is' vind ik nogal stellig. Zeker aangezien hij het nog nooit heeft laten (kunnen) zien in de Eredivisie en vorig jaar nog genoeg fouten maakte bij Jong.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Denk dat je hem daarom best in het diepe kan gooien, hoort ook wel bij Ajax.![]()
Laat hem maar lekker fouten maken en daarvan leren in de voorbereiding.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:39 schreef TheJanitor het volgende:
Dest geeft even een pingel weg. Zo slecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is wel beter gaan spelen daar volgens mij, en zoveel stelt de Eredivisie ook niet voor dat hij in genoeg potjes kan groeien en vertrouwen kan op doen. Hoe hij in de toppers zal zijn is inderdaad afwachten, maar dat weet je pas als je het probeert.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja om maar om dan te zeggen dat hij 'er zeker wel klaar voor is' vind ik nogal stellig. Zeker aangezien hij het nog nooit heeft laten (kunnen) zien in de Eredivisie en vorig jaar nog genoeg fouten maakte bij Jong.
Maar goed als Alvarez komt zal hij vooral als back-up fungeren om er rustig in te komen.Oh.![]()
2de helft andere namen?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Dest weer een aardige wedstrijd, ondanks dat hij de penalty veroorzaakt.
Schuurs ook prima.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Lol.quote:Tadic denkt dat Ajax het voetbal ‘misschien een heel klein beetje’ veranderd heeft: "Kijk maar naar Juventus. Wat hebben ze gedaan? Een aanvallend ingestelde coach (Maurizio Sarri, red.) aangetrokken."![]()
Alvast mijn oprechte excuses voor de ergernerissen mbt Promes die ik dit topic in ga mieteren komend seizoen. Duurt nog wel effe voor ik 'fan' ben.
Dest, Schuurs, Marin lijken wel echt goede 'verrassingen' voor komend seizoen. Dolberg oogt fris en Veltman gaat ook weer lekker verder.![]()
Promes zal er best wat maken, maar komt qua kwaliteit niet in de buurt van Tadic, Ziyech, Neres.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:11 schreef Itisbangin het volgende:
Alvast mijn oprechte excuses voor de ergernerissen mbt Promes die ik dit topic in ga mieteren komend seizoen. Duurt nog wel effe voor ik 'fan' ben.
Dest, Schuurs, Marin lijken wel echt goede 'verrassingen' voor komend seizoen. Dolberg oogt fris en Veltman gaat ook weer lekker verder.![]()
Ik kijk weinig wedstrijden van het NL-elftal, en af en toe als ik keek ergerde ik me kapot aan zijn spel. Het is heel druistig en weinig verfijnd. Zeg maar Babel 1.5.![]()
Ik denk dat hij wel een goed tandem gaat vormen met Tadic die hem in de diepte kan wegsturen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:16 schreef Itisbangin het volgende:
Ik kijk weinig wedstrijden van het NL-elftal, en af en toe als ik keek ergerde ik me kapot aan zijn spel. Het is heel druistig en weinig verfijnd. Zeg maar Babel 1.5.Oh.![]()
Schuurs speelt weer uitstekend. Dest foutje, maar ook leuke acties. Hopelijk Martinez weer fit maandag.![]()
Typische meevoetballer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:23 schreef TheJanitor het volgende:
Ekkelenkamp is toch zo mokerslecht heOh.![]()
De scheidsrechter moet ook oefenenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat boeien kaarten eigenlijk voor oefenpotjes? Moet je dan nog een boete betalen oid?![]()
Volgens mij ook nooit zoveel geel gezien in een oefenpot![]()
Had toch wel iets meer verwacht van Ajax al is het ook niet dramatisch allemaalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Backje die even als een spits inkopt, multifunctioneelgenotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een genot deze nieuwe spelersgifjes.
https://giphy.com/afcajaxVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Perfectie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef mabo11 het volgende:
https://giphy.com/afcajax![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef mabo11 het volgende:
https://giphy.com/afcajax
Effe babbelen met Ryan, Lisandro![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Effe babbelen met Ryan, Lisandro![]()
![]()
Zwaar geblesseerd geraakt na het maken van dit dansjequote:Op donderdag 18 juli 2019 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus hier is hij wel fit genoeg voor.![]()
Ik vind het geen genot om terug te denken aan het tweeluik met Tottenham anders.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Als je iets verder teruggaat kom je dit genotsmateriaal weer tegen
[ afbeelding ]Oh.![]()
Elke wedstrijd dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Als we de VAR mee hebben volgend seizoen
- tompsv18
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2019 20:11:54 ]![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef mabo11 het volgende:
![]()
Ik dacht bij de 1-1 dat we zouden gaan degraderen. Maar toen viel de 2-1 en denk nu dat we kampioen worden!!![]()
Dit. Blijft gewoon lelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Genoeg geld oom eens de trappen in de arena en het grijze beton aan de buitkant wat te "renoveren" in het rood en wit. En dat hoofdgebouw wat pure oogkanker is.Love is in the air!![]()
Van mij hoeft Alvarez niet te komen. Schuurs ziet er prima uit naast Blind. Dan heb je nog Martinez op de bank. Als het echt nodig is kan Magallan spelen en als echt iedereen ziek, zwak of misselijk is heb je nog kik fucking pierie.![]()
Vies aan de drank zeker. Alvarez moet gewoon komen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:54 schreef Ramboetan het volgende:
Van mij hoeft Alvarez niet te komen. Schuurs ziet er prima uit naast Blind. Dan heb je nog Martinez op de bank. Als het echt nodig is kan Magallan spelen en als echt iedereen ziek, zwak of misselijk is heb je nog kik fucking pierie..![]()
Met Blind en Schuurs kun je m.i. Europa niet in.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:54 schreef Ramboetan het volgende:
Van mij hoeft Alvarez niet te komen. Schuurs ziet er prima uit naast Blind. Dan heb je nog Martinez op de bank. Als het echt nodig is kan Magallan spelen en als echt iedereen ziek, zwak of misselijk is heb je nog kik fucking pierie."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Vandaag toevallig een keer nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:58 schreef Timooon het volgende:
[..]
Vies aan de drank zeker. Alvarez moet gewoon komen.![]()
Ziyech gif-technisch de grote afwezige?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef mabo11 het volgende:
Ik ga niet nog een keer kijken maar volgens mij zijn alle spelers die nog niet terug zijn afwezig, ie Tafliafico, Kristensen, Maz etcquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:23 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ziyech gif-technisch de grote afwezige?![]()
Die is op vakantie johquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:23 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ziyech gif-technisch de grote afwezige?![]()
Alvarez kan ook nog op de back positie, kan mouz nog middenveld spelen als het moet, of hij kan verdedigende middenvelder.
Schijnt dan, heb geen minuut van die man gezien zo eerlijk ben ik ook wel weer.![]()
Geloof daar verder ook niet zo in, volgens mij niet wendbaar genoeg als back en als verdedigende middenvelder bij Ajax moet je wel een hoge handelingssnelheid hebben. Gewoon alleen zien als centrale verdediger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:37 schreef skysherrif het volgende:
Alvarez kan ook nog op de back positie, kan mouz nog middenveld spelen als het moet, of hij kan verdedigende middenvelder.
Schijnt dan, heb geen minuut van die man gezien zo eerlijk ben ik ook wel weer.Oh.![]()
Ik ook niet, maar het feit dat ie multifunctioneel is is al heel erg fijnquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:37 schreef skysherrif het volgende:
Schijnt dan, heb geen minuut van die man gezien zo eerlijk ben ik ook wel weer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik las wel dat hij er op RB er niet zo heel goed uitzag. Dus ik denk dat we hem puur als CV/CDM moeten zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:37 schreef skysherrif het volgende:
Schijnt dan, heb geen minuut van die man gezien zo eerlijk ben ik ook wel weer.![]()
Kerel moet niet alleen het buikje trainen, beetje gay dit.quote:
Geef mij de bovenbenen van de Ligt maar.![]()
als neres en ziyech blijven heb je ook helemaal geen bergwijn nodig.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
https://streamable.com/b3gji
niet voor het een of ander, maar het is godver echt net alsof je Mathijs ziet spelen.
die Alvarez kan Perr direct weer naar huisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oef, op basis van deze beelden zou je zeggen geen vervanger nodig haha. Maar we weten allemaal dat hij vorig jaar nog redelijk vaak heeft lopen strugglen in de KKD. Ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden volgende week tegen Panathinaikos en PSV. Ik vind het risico echt te groot om de gok te nemen om het alleen met hem te gaan doen. Maar het is een feit dat je deze jongen absoluut niet moet afschrijven, heel veel potentie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef mokkiemok het volgende:
niet voor het een of ander, maar het is godver echt net alsof je Mathijs ziet spelen.
die Alvarez kan Perr direct weer naar huis![]()
uiteraard moet je Alvarez halen, Perr is niet in staat dit 50 wedstrijden vol te houden en dit was tegen "maar" Watford.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oef, op basis van deze beelden zou je zeggen geen vervangen nodig haha. Maar we weten allemaal dat hij vorig jaar nog redelijk vaak heeft lopen strugglen in de KKD. Ben benieuwd hoe hij zich staande gaat houden volgende week tegen Panathinaikos en PSV. Ik vind het risico echt te groot om de gok te nemen om het alleen met hem te gaan doen. Maar het is een feit dat je deze jongen absoluut niet moet afschrijven, heel veel potentie.
Maar de gelijkenis met Mathijs is zeker kenbaar. Jaartje krachthonk zal ook goed zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In ieder geval niet verhuren die jongen, hij moet blijven trainen met de "grote" jongens en sowieso meer wedstrijden de kans krijgen. Seizoen 2020/2021 hopelijk dan volwaardig basisspeler als misschien Blind toch nog voor een buitenlands avontuur gaat.![]()
wow! bedankt voor de link <3quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:06 schreef mokkiemok het volgende:
die Alvarez kan Perr direct weer naar huisVoor al uw FIFA lijstjes!
serieus. Ik heb stukjes van die wedstrijd gekeken, en dit bevestigd mijn gevoel. Jongen heeft echt veel talent in z'n donder!quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Eens, ik dacht ook dat het De Ligt was.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
serieus. Ik heb stukjes van die wedstrijd gekeken, en dit bevestigd mijn gevoel. Jongen heeft echt veel talent in z'n donder!![]()
ben blij dat het niet aan mij lag dan, ik moest serieus twee keer kijken of het niet een oude comp van De Ligt was.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eens, ik dacht ook dat het De Ligt was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want ze zijn allebei blond ofzo? Daar houdt het namelijk ook al heel hard op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
uiteraard moet je Alvarez halen, Perr is niet in staat dit 50 wedstrijden vol te houden en dit was tegen "maar" Watford.
Maar de gelijkenis met Mathijs is zeker kenbaar. Jaartje krachthonk zal ook goed zijn.![]()
Ziedend. Einde topicquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Want ze zijn allebei blond ofzo? Daar houdt het namelijk ook al heel hard op.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: