Niet helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus het is idd verstandig om voorzichtig te zijn met mannen die je makkelijk aansprekenTerwijl hier als advies aan mannen als ze moeite hebben met het vinden van een leuke vrouw altijd wordt gezegd ja maar spreek ze dan gewoon aan...
Ja das een goede vraagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele systeem niet. Maar kan best zijn dat het klopt wat je zegt.
Maar stel, een Insta model die veel likes binnenkrijgt en zelf veel dislikes uitdeelt, wordt die bevoordeeld of benadeeld? Obv dat disliken zou je stellen dat ze steeds minder goed zichtbaar wordt.
Eigenlijk is de gouden tip dus 50-50 spelen: evenveel liken als disliken?
Ja, dat is de gouden tip.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele systeem niet. Maar kan best zijn dat het klopt wat je zegt.
Maar stel, een Insta model die veel likes binnenkrijgt en zelf veel dislikes uitdeelt, wordt die bevoordeeld of benadeeld? Obv dat disliken zou je stellen dat ze steeds minder goed zichtbaar wordt.
Eigenlijk is de gouden tip dus 50-50 spelen: evenveel liken als disliken?
Ja had dat idd wat moeten veruidelijken. Bedoel idd de man die je aanspreekt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:12 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Want je hebt gradaties. Mannen die je spontaan aanspreken en weten wat ze doen, komen anders over dan mannen die dat niet vaak hebben gedaan. Mannen die niet vaak op vrouwen afstappen komen wat verlegen en bescheiden over. Een man die elke avond een chick krijgt komt al anders over. Veel meer zelfverzekerd, weet precies wat hij moet zeggen, weet precies hoe hij zijn lichaamstaal moet positioneren etc. Een man die dat niet vaak doet komt toch anders over.
Ja exact.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had dat idd wat moeten veruidelijken. Bedoel idd de man die je aanspreekt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Maar dan swipe je ook de niet leuke naar rechts om het algoritme te laten denken dat je volgens hun regels speelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, dat is de gouden tip.
Ik heb al een tijdje Tinder en heb altijd dates en voldoende matches aan overgehouden. Dat komt doordat ik zoveel mogelijk 50/50 swipe.
Dat zou je kunnen doen. Maar ik swipe wel zo eerlijk mogelijk. Diegene die ik echt niet leuk vindt swipe ik weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dan swipe je ook de niet leuke naar rechts om het algoritme te laten denken dat je volgens hun regels speelt.
Jij hebt er al ervaring mee dus het zou niet raar moeten zijn dat je wantrouwend zou moeten zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou ben ik al zeer wantrouwend naar dat type..
Ja en toch op je onderbuik vertrouwen in het eerste contactquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij hebt er al ervaring mee dus het zou niet raar moeten zijn dat je wantrouwend zou moeten zijn
Maar ik denk dat je moet onthouden dat naast al die mannen die je spontaan aanspreken en exact weten wat ze moeten zeggen en gedragen, dat dat niet de gehele mannenpopulatie is. De 99% staat achter te wachten op die ene move.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das nu idd de vraagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik praat heel makkelijk met iedereen...
heb ik dan dus issues met het controleren van mijn impulsen en een potentieel notoire vreemdganger?
agree...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel meer mensen die vreemdgaan hoor. Onderzoeken gelezen waar van alle mensen boven de 18 zeker 40% aangeeft vreemd te gaan binnen de relatie. En dan zal het uiteindelijke aantal nóg hoger liggen, want ik denk niet dat de meeste mensen het graag toe geven.
En dat maakt het verschil.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik praat ook makkelijk met mensen maar niet zozeer met jongens die ik leuk vind.
Ik voegde nog even een spoiler toe die daar op antwoordquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das nu idd de vraag
Als jij een aantrekkelijke man ziet stap je er dan zonder twijfel gemakkelijk op af? Die impulsen slaan trouwens op alles in je leven. Of je dat gebakje bv makkelijk kan laten staan of makkelijk in een sale in een kledingwinkel trapt.
Oh zeker ja. En juist bij die gene die wat steggelt ga ik er vanuit dat zijn intenties meer oprechter zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
En dat maakt het verschil.
Mannen en vrouwen die elke dag een date kunnen scoren, komen anders over dan mannen en vrouwen die dat niet hebben. Je ziet een man die niet vaak een vrouw aanspreekt op een bepaalde manier steggelen. Zijn uitstraling en gedrag is anders dan een kerel die precies weet wat hij moet zeggen en wanneer. 99% van de mannen weten dat helemaal niet zo goed. Hun manier van versieren is toch wat meer verlegen en bescheiden.
Dat is denk ik de beste tip.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en toch op je onderbuik vertrouwen in het eerste contact
Ja maar dat heeft niks met impulsen te makenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik voegde nog even een spoiler toe die daar op antwoord
Zag je post pas later.
En ik merk wel dat ik de neiging heb andere dingen aantrekkelijk te vinden dan andere mensen.
Al paar keer gehad dt ik gedate had met iemand die onwijs knap was volgens vriendinnen...
waarvan ik het heel normaaltjes vond.
Ik wil niwt eens elke dag een date scoren... maakt het praten met mensen ook een stuk simpeler als je niet iedereen als pot etiele date zietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
En dat maakt het verschil.
Mannen en vrouwen die elke dag een date kunnen scoren, komen anders over dan mannen en vrouwen die dat niet hebben. Je ziet een man die niet vaak een vrouw aanspreekt op een bepaalde manier steggelen. Zijn uitstraling en gedrag is anders dan een kerel die precies weet wat hij moet zeggen en wanneer. 99% van de mannen weten dat helemaal niet zo goed. Hun manier van versieren is toch wat meer verlegen en bescheiden.
Exact.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zeker ja. En juist bij die gene die wat steggelt ga ik er vanuit dat zijn intenties meer oprechter zijn.
Ja en die waarschijnlijk naar de volgende gaan als het niet lukt zonder dat het ze raakt. Dat gevoel heb ik er altijd bij.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:27 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Exact.
100% weet je het nooit natuurlijk. Maar zo'n persoon kan je het voordeel van de twijfel geven omdat je merkt dat hij toch anders is dan de 1% van de mannen die exact weten wat ze doen om je te krijgen.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik wil niwt eens elke dag een date scoren... maakt het praten met mensen ook een stuk simpeler als je niet iedereen als pot etiele date ziet
Ja kan ook, maar dat ligt ook per persoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en die waarschijnlijk naar de volgende gaan als het niet lukt zonder dat het ze raakt. Dat gevoel heb ik er altijd bij.
Jup.. en vrouwen praten ook makkelijker met iemand die makkelijker praat...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar dat ligt ook per persoon.
Maar ik denk eerder dat als een man wat knullig overkomt, verlegen en bescheiden is en hij wordt afgewezen, dat het hem wel wat doet en niet meer zo meteen op een ander afstapt. Vergeleken met die 1% van de mannen die dat wel makkelijk kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |