ach ja, geef die jes dan al het geld maar als je naar die reet van merel en maris moet kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Steeds als ik Maris zie moet ik aan die flubber billen van vanmorgen denken
[ afbeelding ]
Kredits voor het gifje zijn voor Spapaars
Ha ha die Jessie vraagt hoe de mensen over de Katie knuffel denken
ALs het de kant op dreigt te gaan dan zie je hem weer spartelen
Hij heeft zijn eigen hangbuikzwijntje alquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ach ja, geef die jes dan al het geld maar als je naar die reet van merel en maris moet kijken
Jessie lult wel zo dat het naar hem gaatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
Hoe doen ze het met het otvangen van het geld voor de knuffels en de drie maanden voordat het misschien verstuurd wordt ?
btw : 100 verkocht
Toch heeft ze vanmorgen al veel gezegd in de eerste rondequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
Opvallend hoe weinig Hiske te vertellen heeft als ze in de groep zit. Ze pikt altijd een selectief groepje uit om de boel op te hisken
[ afbeelding ]
Dus datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Mag je de vruchten plukken van wat je al hebt.
Nee, mits je eerst de investeringen terug betaald aan de BV: tattoeshop, lasercursus, plotterapparaat etc.
Van Lotusquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
Leen vind dat er ook een deel naar Katie moet gaan ondanks dat het IDEE VAN JESSIE AFKOMT!!
Was Lotus hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
Leen vind dat er ook een deel naar Katie moet gaan ondanks dat het IDEE VAN JESSIE AFKOMT!!
Het was toch Lotus's idee, dat toen de tijd door Jessie werd genegeeerd...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:11 schreef mazaru het volgende:
mariska vind dat OMDAT HET IDEE VAN JESSIE AFKOMT, Jessie ook eraan moet verdienen
Was Lotus hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van de knuffel ook al uit die periode ....
Lotus die meer in bed lag dan overeind liep?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was toch Lotus's idee, dat toen de tijd door Jessie werd genegeeerd...
Maar het is niet het idee van Jessiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:12 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Timing van dit plan is frapant maar accepteer gewoon dat jessie hier een mooi aandeel vangt vd knuffels
Verzin zelf ook een geniaal plan en jij profiteert ook
Ja die, maar als je maar hard genoeg schreeuwt is er vast wel iemand te vinden die je gelijk geeftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lotus die meer in bed lag dan overeind liep?
Prima, hoor ik niemand over en hij is het die het op de markt heeft gebrachtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is niet het idee van Jessie
In eerste instantie kwam Lotus er al mee, toen een gast op de markt
Het is dus een gepikt idee van Jessie
Soort van Jessie's taktiek. Blijven beweren dat iets zo is net zolang dat anderen het ook geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:09 schreef mazaru het volgende:
Er wordt door vier verschillende mensen daar aan tafel gezegd dat het idee van Jessie afkomt. Niemand die dat tegenspreekt omdat ze allemaal weten dat het zo is. Alleen hier wordt het ontkentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:17 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Prima, hoor ik niemand over en hij is het die het op de markt heeft gebracht
Ook prima als lotus een aandeel krijgt maar die moet zich dan maar ff melden bij jessie 😇
Ik schat sommige mensen hier hoger in als dat wat daar aan tafel zitquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt door vier verschillende mensen daar aan tafel gezegd dat het idee van Jessie afkomt. Niemand die dat tegenspreekt omdat ze allemaal weten dat het zo is. Alleen hier wordt het ontkent
Het is een schatje maar zoooooo vreselijk domquote:
Eerst maar zien dat er winst mee gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Ter aanvulling: Maar een ieder die zich bezig houdt met de verzending van de knorretjes kan dus een aandeel in de winst tegemoet zien
Ja, die is echt heullllllllll dom. Ze is zo dom dat ze daardoor leuk is, alleen die stemquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een schatje maar zoooooo vreselijk dom
Dat stoort mij ook het meest. En dat ze zo beïnvloedbaar is. Heel snel om te praten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is echt heullllllllll dom. Ze is zo dom dat ze daardoor leuk is, alleen die stem
Gelukkig is het geen boxershort anders hadden die billen ook nog een eind uit elkaar gestaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Steeds als ik Maris zie moet ik aan die flubber billen van vanmorgen denken
[ afbeelding ]
Kredits voor het gifje zijn voor Spapaars
Ha ha die Jessie vraagt hoe de mensen over de Katie knuffel denken
ALs het de kant op dreigt te gaan dan zie je hem weer spartelen
Dat zijn de meeste daar wel, het ligt er maar net aan met wie ze praten,quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stoort mij ook het meest. En dat ze zo beïnvloedbaar is. Heel snel om te praten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:23 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen boxershort anders hadden die billen ook nog een eind uit elkaar gestaan.
Niet iedereen is even slim dat is ook helemaal niet erg, maar zij is zo oliedom, die moet je niet in dit gesprekken willen betrekken, gewoon buiten op een bankje zetten en af en toe een handje nootjes toewerpen ....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is echt heullllllllll dom. Ze is zo dom dat ze daardoor leuk is, alleen die stem
Ben ik het mee eens. De meeste zijn schapen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste daar wel, het ligt er maar net aan met wie ze praten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |