Jessie krijgt straks helemaal geen zakgeld, maar moet gaan betalen aan de BV. Je maakt mij niet wijs dat hij die 500 per maand zelf gaat betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nu nog ff die hondebrokken, koffie brand en laser faals van die snotkoker derin.
Ja en ik snap nu ook dat ze dat snel wilden verkopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb je gezien wat ze laatst zelf van hun zooi in de uitverkoop hebben gegooid omdat het nite verkocht werd
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En hoe zit het met de investeringen die al gedaan zijn?
Tatoe shop heeft geld gekost, met z'n allen ingebracht en er gaan er 2 met de wint lopen?
Jammer dat Jens die Jessie gratis wil helpenquote:
Gewoon je eigen etiket ergens over heen plakkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:28 schreef BloesBloes het volgende:
Naariska is gaat je helpen met ondernemen![]()
![]()
Hij is gewend om risico's te lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:28 schreef magnaal het volgende:
Oww? Heeft Jessie altijd eigen zaken gehad? Hoe oud is die man??
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou pak die snotkoker ff over de risico's.
|Hondebrokken, kofie, laser.
Allemaal makkelijk gedaan met BV geld.
Eén dag denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is gewend om risico's te lopen.
Lekker gemakkelijk met het geld van anderen.![]()
40 Euro is toch genoeg volgens Merel. Benieuwd of ze daar zélf mee rond zou kunnen komen.
Glibberkut.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die Mariska een glibberkut zeg...die zou beide vuisten in de reet van haar baas douwen...wat een eng wijf is dat.....
sssstttt, niet voorzeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:31 schreef Crabapple het volgende:
Laat die 70 euro gewoon staan en geef mensen 10% vd winst
Ik heb alleen gehoord/gelezen over ondernemerschap die op een mislukking uit liep en de zaken waren niet eens van hem, volgens mij ..Incassobureau van zijn neefs? geloof ik..en die tatoo shop met Boyd samen?? Zijn dat de enige zaken??quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is gewend om risico's te lopen.
Lekker gemakkelijk met het geld van anderen.![]()
40 Euro is toch genoeg volgens Merel. Benieuwd of ze daar zélf mee rond zou kunnen komen.
zit toch wel wat in. Als jens er niet mee verdiend, kan hij ook niet op de vingers getikt worden omdat hij in hun ogen niet genoeg werktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat Jens die Jessie gratis wil helpen
Jessie mooi weer spelen en Jens doet het werk
Zag je Jens lachen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Adriaan wil geen geld verdienen. Hij zorgt ervoor dat iedereen elke dag een maaltijd krijgt, zodat ze weer energie krijgen om hard te werken.![]()
M.a.w. jullie mogen voor ons roken betalenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:29 schreef magnaal het volgende:
Merel: jullie roken niet eens, dus jullie hebben genoeg aan een shampootje
IK denk dat Jens er meer aan doet dan Jessie zelf, net als Merel haar slaafjes heeft voor al die zooi van haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:33 schreef Verida het volgende:
[..]
zit toch wel wat in. Als jens er niet mee verdiend, kan hij ook niet op de vingers getikt worden omdat hij in hun ogen niet genoeg werkt
Hij heeft nog steeds 2 BV's op zijn naam staan, maar dat zegt ook niets.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord/gelezen over ondernemerschap die op een mislukking uit liep en de zaken waren niet eens van hem, volgens mij ..Incassobureau van zijn neefs? geloof ik..en die tatoo shop met Boyd samen?? Zijn dat de enige zaken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |