abonnement Unibet Coolblue
pi_187948540
Spam

[ Bericht 50% gewijzigd door Peejtur op 16-07-2019 13:25:28 ]
Do what you love, love what you do!
pi_187948553
illegaal, aanbieden, downloaden en uploaden van illegale content mag niet meer (vanuit welke bron dan ook)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 10:53:15 ]
pi_187948566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:52 schreef Dries4Ever het volgende:
illegaal, downloaden en uploaden van illegale content mag niet meer (vanuit welke bron dan ook)
ja zover was ik, maar het ging me niet om de eindgebruiker in dit geval, maar dus zeg maar de tussenpersoon
Do what you love, love what you do!
pi_187948586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:53 schreef kree het volgende:

[..]

ja zover was ik, maar het ging me niet om de eindgebruiker in dit geval, maar dus zeg maar de tussenpersoon
Dus? Jij downloadt illegale content. De tussenpersoon biedt jou de illegale content aan. Dat mag niet meer.
pi_187948611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus? Jij downloadt illegale content. De tussenpersoon biedt jou de illegale content aan. Dat mag niet meer.
nee je snapt het idee dan niet.

Ik geef tussenpersoon opdracht om iets te downloaden. Dat komt op hun cloud en daar heb ik dan een directe link weer voor.
Zo werkt dat idee dus. Ok weet ook wel illegaal is illegaal. maar hoe komt tussenpersoon hier mee weg? grootschalig ook?

Het mooie is ook heel vaak staan dingen daar dus al in cache enzo dus hoef niet eens te wachten dan op een download van iets
Do what you love, love what you do!
pi_187948638
Maar die directe link is ook een download dus jij bent strafbaar. Het gaat niet om de tussenpersoon maar om jou.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_187948643
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:57 schreef kree het volgende:

[..]

nee je snapt het idee dan niet.

Ik geef tussenpersoon opdracht om iets te downloaden. Dat komt op hun cloud en daar heb ik dan een directe link weer voor.
Zo werkt dat idee dus. Ok weet ook wel illegaal is illegaal. maar hoe komt tussenpersoon hier mee weg? grootschalig ook?
Ok, jij snapt het idee van illegale content niet. Welke partij jij ook bent in de hele keten, het is illegaal. Dat mag niet. Tussenpartij of niet maakt geen fluit uit.
Hij is illegaal bezig en als jij het downloadt, jij ook. Niemand die die illegale content mag 'bezitten'.
pi_187948675
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:59 schreef Chinless het volgende:
Maar die directe link is ook een download dus jij bent strafbaar. Het gaat niet om de tussenpersoon maar om jou.
Ik ben sowieso strafbaar, maaaar als ik alleen download van hun prive etc dan ben ik niet degene die het bv van torrents af aan het halen is laat staan een IP van mij dus.

Dus wie is hier de meest strafbare?
Do what you love, love what you do!
pi_187948697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ok, jij snapt het idee van illegale content niet. Welke partij jij ook bent in de hele keten, het is illegaal. Dat mag niet. Tussenpartij of niet maakt geen fluit uit.
Hij is illegaal bezig en als jij het downloadt, jij ook. Niemand die die illegale content mag 'bezitten'.
Dat vroeg ik niet, is de tussenpartij schuldig?
En zo ja waarom bestaat dit dan echt nog gewoon.

Ik ben sowieso schuldig aan illegaal downloaden maar met of zonder hun dus
Do what you love, love what you do!
pi_187948698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:53 schreef kree het volgende:

[..]

ja zover was ik, maar het ging me niet om de eindgebruiker in dit geval, maar dus zeg maar de tussenpersoon
volgens de letter der wet: beide strafbaar
pi_187948715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ok, jij snapt het idee van illegale content niet. Welke partij jij ook bent in de hele keten, het is illegaal. Dat mag niet. Tussenpartij of niet maakt geen fluit uit.
Hij is illegaal bezig en als jij het downloadt, jij ook. Niemand die die illegale content mag 'bezitten'.
Mag toch een kopie maken voor eigen gebruik?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_187948717
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:03 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

volgens de letter der wet: beide strafbaar
ja zo dacht ik ook, alleen komen ze wel eerst bij tussenpersoon uit natuurlijk. maar het bestaat dus gewoon wel.

zelfde idee als VPN wel
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 11:06:57 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_187948739
Als ze worden gehost in Amerika en zich houden aan de DMCA worden ze niet zo snel aangeklaagd. Als ze laks omgaan met DMCA takedown notices etc hebben ze wel een probleem.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_187948778
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef mstx het volgende:
Als ze worden gehost in Amerika en zich houden aan de DMCA worden ze niet zo snel aangeklaagd. Als ze laks omgaan met DMCA takedown notices etc hebben ze wel een probleem.
ik weet niet waar hun servers staan. (download linkje van iets is elke keer anders? /care als ie maar snel is)

premiumize.me zoek daar maar whois over op maar dan kom je op hun eerste server niet alles die het verspreiden
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 16 juli 2019 @ 11:10:51 #15
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187948795
Schopje wgr
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_187948807
ben er trouwens alleen blij mee hoor, want werkt perfect. Maar vroeg me even de rest daarvan af ook?
Do what you love, love what you do!
pi_187948816
0
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:10 schreef Faux. het volgende:
Schopje wgr
yup zat al ff te twijfelen over welke forum ik dit moest posten jah thanks :)
Do what you love, love what you do!
pi_187948846
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:03 schreef kree het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, is de tussenpartij schuldig?
quote:
Welke partij jij ook bent in de hele keten, het is illegaal
Dat is toch precies wat je vraagt? :{

quote:
En zo ja waarom bestaat dit dan echt nog gewoon.
Tsja, waarom bestaan er websites met drugshandel? Iets met geld enzo. Dat antwoord geldt ook voor de sites waar jij het over hebt.
pi_187948872
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch precies wat je vraagt? :{
[..]

Tsja, waarom bestaan er websites met drugshandel? Iets met geld enzo. Dat antwoord geldt ook voor de sites waar jij het over hebt.
nee je overdrijft het, in hoeverre kan de tussenhandel dit wel maken bv. dat was meer de vraag. Ok dat ik dan alsnog illegaal download dat is een tweede vraag. Maar dat doe ik dus via hun?
Do what you love, love what you do!
pi_187948943
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:17 schreef kree het volgende:

[..]

nee je overdrijft het, in hoeverre kan de tussenhandel dit wel maken bv. dat was meer de vraag. Ok dat ik dan alsnog illegaal download dat is een tweede vraag. Maar dat doe ik dus via hun?
Zucht echt......

De koper van de content: legaal
De maker van de kopie: nog niet illegaal, mits hij een legaal exemplaar van de content heeft.
De aanbieder /uploader van de kopie: illegaal
De website /nieuwsgroep / etc. die de illegale kopie host: illegaal
De downloader van de illegale kopie: illegaal
De kijker van de illegale kopie: illegaal

Wie is er méér strafbaar is, is totaal niet van belang. Ja, jouw boete als je gepakt wordt zal kleiner zijn dan die van de hostingpartij. Maar het maakt je niet minder strafbaar.

in hoeverre kan de tussenhandel dit wel maken Dit kan de tussenhandel 'niet maken'. Het is illegaal. Punt.
pi_187948980
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zucht echt......

De koper van de content: legaal
De maker van de kopie: nog niet illegaal, mits hij een legaal exemplaar van de content heeft.
De aanbieder /uploader van de kopie: illegaal
De website /nieuwsgroep / etc. die de illegale kopie host: illegaal
De downloader van de illegale kopie: illegaal
De kijker van de illegale kopie: illegaal

Wie is er méér strafbaar is, is totaal niet van belang. Ja, jouw boete als je gepakt wordt zal kleiner zijn dan die van de hostingpartij. Maar het maakt je niet minder strafbaar.

in hoeverre kan de tussenhandel dit wel maken Dit kan de tussenhandel 'niet maken'. Het is illegaal. Punt.
jaja blabla allemaal gelul, maar nu ff voor iedereen die illegaal dingen download. Hoe zijn hun daarop aan te spreken? Want zo niet dan heb ik vrij spel nl met illegale downloads?

kunnen ze sowieso mijn gegevens geven? haast dat is al onmogelijk?

je zegt kan niet maken, maar ok? het bestaat wel?
Do what you love, love what you do!
pi_187949019
en tis nu niet echt een obscure site ofzo die ik noem? iedereen kan die opzoeken en het werkt ook gewoon ok
Do what you love, love what you do!
pi_187949098
Verdiep je eens in de werkzaamheden van Stichting Brein. Dat beantwoordt je vragen vast wel.
pi_187949204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Verdiep je eens in de werkzaamheden van Stichting Brein. Dat beantwoordt je vragen vast wel.
Ken die?

Maar nu als nog geef je geen antwoord op mijn vraag?

tis niet mij nl of hoe illegaal dat weer mag zijn. Maar hun?
Do what you love, love what you do!
pi_187949253
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:45 schreef kree het volgende:

[..]

Ken die?

Maar nu als nog geef je geen antwoord op mijn vraag?

tis niet mij nl of hoe illegaal dat weer mag zijn. Maar hun?
Ik geef ondertussen als zes keer aan dat het illegaal is. Voor iedereen. Punt.

Voor hoe je gepakt gaat worden, verwijs ik je ook naar stiching brein. Die kunnen je dat beter vertellen dan ik.

Veel plezier daarmee, ik sluit hier af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')