Ga jij dan ook vaak met een shawl om je net zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:08 schreef Maria. het volgende:
[ afbeelding ]
af en toe....voel ik me ook zo.....
Je zou er haast een kind van nemenquote:
Ik zou eerst beginnen met een Katie ..want ja je weet nie...quote:
Ja maar Merel is onuitstaanbaar, zelf denkt ze onweerstaanbaar,, zeker nu ze ongesteld is. Ze moet vast weer tot het weekend wachten voor de volgende snorkel expeditie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah oke ...kriebel Franny is weer veilig terug in haar eigen Area..
Die is onweerstaanbaar. Een lief slim varkentje. En een die weet wie ze moet bijten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met een Katie ..want ja je weet nie...
Nah Nah!! Zo kwam ze binnen ja ...heeft 2 maanden in de "Achter Caravan" Gejankt maar heeft wel door gepakt ...door gedouwd ..Mensen hebben schijnbaar al een beeld van haar voor ogen en daar komt ze never nooit meer vanaf ...terwijl ik haar zo zie veranderen...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja maar Merel is onuitstaanbaar, zelf denkt ze onweerstaanbaar,, zeker nu ze ongesteld is. Ze moet vast weer tot het weekend wachten voor de volgende snorkel expeditie.
nou..kheb geen hekel aan hiske hoor....met een beetje leuke make up en haar haar op haar schouders....is ze echt een hele leuke vrouw om te zien....zoals ze was op die zgn date van haar..........mja ..type casting he....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ga jij dan ook vaak met een shawl om je net zitten
Waarom weer kaal??...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:52 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij denkt onweerstaanbaar
Ik denk onuitstaanbaar.
Wat zou het leuk zijn als ze kaal wakker werd
Ik zie haar ook veranderen maar niet op gunstige wijze.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Nah Nah!! Zo kwam ze binnen ja ...heeft 2 maanden in de "Achter Caravan" Gejankt maar heeft wel door gepakt ...door gedouwd ..Mensen hebben schijnbaar al een beeld van haar voor ogen en daar komt ze never nooit meer vanaf ...terwijl ik haar zo zie veranderen...
Het is wat er in haar hoofd omgaat waarom ik een hekel aan haar heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:52 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou..kheb geen hekel aan hiske hoor....met een beetje leuke make up en haar haar op haar schouders....is ze echt een hele leuke vrouw om te zien....zoals ze was op die zgn date van haar.
Omdat ze vreselijk in paniek zou raken. Ze mag het ook dromen hoor.Ze hoeft niet echt kaal. Hoewel ik sommige kale of met de tondeuze bewerkte vrouwen hoofden wel aaantrekkelijk vindquote:
En waarom zou ze vreselijk in paniek moeten raken dan? Omdat ze het dinnetje van Jessie is?..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:00 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Omdat ze vreselijk in paniek zou raken. Ze mag het ook dromen hoor.Ze hoeft niet echt kaal. Hoewel ik sommige kale of met de tondeuze bewerkte vrouwen hoofden wel aaantrekkelijk vind
Nee om hoe zij zich opstelt tegenover anderen. Opportunistische bitch is het.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
En waarom zou ze vreselijk in paniek moeten raken dan? Omdat ze het dinnetje van Jessie is?..
Echt hoor ...het niveau hier soms..
Hebben we het nu over Hiske of Merel..is soms verwarrend hier..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Nee om hoe zij zich opstelt tegenover anderen. Opportunistische bitch is het.
Niveau kan dalen en het kan stijgen. Zowel hier als daar. Soms is het eb en soms is het vloed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef snetje het volgende:
[..]
En waarom zou ze vreselijk in paniek moeten raken dan? Omdat ze het dinnetje van Jessie is?..
Echt hoor ...het niveau hier soms..
Lijkt me duidelijk dat we het over Merel hebben. Maar over Hiske heb ik ook zo mijn gedachte.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Hebben we het nu over Hiske of Merel..is soms verwarrend hier..
Ja, ze wordt met de dag onweerstaanbaarder. Vreselijk wijf is hetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:52 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij denkt onweerstaanbaar
Ik denk onuitstaanbaar.
Wat zou het leuk zijn als ze kaal wakker werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |