SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mo_Muffin op 26-07-2019 17:34:44 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Maar welke wel en welke niet zullen we nooit wetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hulde voor jullie, ik beluister alles dat jullie posten.
En als het bevalt tot het einde.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar welke wel en welke niet zullen we nooit weten
Die zag ik ooit live in Alsdorf (D) 1984, op dat zelfde festival was ook The Cure, The Cult, The Chameleons en Talk Talk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy yourself (23.29 min.).![]()
En dan 25.20 min. geniaal.![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Mo_Muffin op 27-07-2019 10:32:29 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Nou helemaal OK was ie niet, anders pleeg je geen zelfmoord....quote:Heerlijk publiek ook, ze deinen lekker mee.![]()
Triest einde van Stuart Adamson overigens, hij was 100% OK.
Ik bedoelde als muzikant, drank is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Nou helemaal OK was ie niet, anders pleeg je geen zelfmoord....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |