Moet hij weten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
God is een sprookjesfiguur. @:jr-style-93 is het daarmee eens.
Weet je al wat voor hondje je wilt?quote:
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodigquote:
wie zegt dat er ooit niks is geweestquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef dud0r het volgende:
Als er al een god zou zijn vind ik het logischer als er meerdere zijn.
Er is van helemaal niks maar 1 ding, waarom zou dat voor een god wel zo zijn?
Meerdere goden klinkt dan veel logischer.
SOWquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodig
ik heb tenminste een moeder addergebroedquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodig
Een van je leerlingen?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SOW
Ik heb een keer een boze pa aan de lijn gehad omdat ik zijn dochter een zeehond had genoemd.
HAD IK MAAR IEMAND OM VAN TE HOUDENquote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder addergebroed
oke oke, ik zal het anders opschrijven. Van alles zijn er meerdere dingen waarom van goden dan niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie zegt dat er ooit niks is geweest
Van mij is er maar 1quote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef dud0r het volgende:
Als er al een god zou zijn vind ik het logischer als er meerdere zijn.
Er is van helemaal niks maar 1 ding, waarom zou dat voor een god wel zo zijn?
Meerdere goden klinkt dan veel logischer.
Ik neem alleen hondje als ik voldoende tijd heb.quote:
werk er nu een jaar en begin me te irriteren aan simpele dingen die niet correct zijn in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Hoe komt het dat werk en relatie moeizaam gaan?
Je hebt maisie toch om van te houden. Dat ze jou niet kent en niet van je houdt wil niet zeggen dat jij niet van haar kan houden.quote:
koop een kartonnen figuur van maisiequote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt maisie toch om van te houden. Dat ze jou niet kent en niet van je houdt wil niet zeggen dat jij niet van haar kan houden.
Ja. Ze hield haar handen niet voor haar mond terwijl ze zat te hoesten als een zeehond.quote:
quote:
wie zegt dat er van alles meerdere dingen zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, ik zal het anders opschrijven. Van alles zijn er meerdere dingen waarom van goden dan niet?
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
koop een kartonnen figuur van maisie
quote:
Werd jij maar eens keihard gepaktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef I. het volgende:
Oef. Fokkie wordt hier even kei-hard aangepakt.
anders een labradoodle daar kunnen veel mensen met een allergie wel tegenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem alleen hondje als ik voldoende tijd heb.
Maar zal een kleine worden, we wonen klein. En zal dan eerst een paar keer kijken om te zien hoeveel last van allergie ik heb bij de hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |