Nou, ik deed vandeweek 3 uur over een ritje van 2 uur. Op gegeven moment dacht ik; krijg maar lekker de schijt ik wil naar huis. Toen heb ik er 1 flink aan mijn laars gelapt. Weet nu al dat er een prent komt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?
Snelheidslimiet ligt hoger voor mensen in een Volvo toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen in een Volvo rijden standaard te hard
Ik ook al jaren niet meer. Maar moet even oppassen nu.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb wel eigenlijk nooit boetes, telt dat?
Ah, mja die mindset dat je denkt sneller te zijn en het gewoon gehad te hebben is ook wel naarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik deed vandeweek 3 uur over een ritje van 2 uur. Op gegeven moment dacht ik; krijg maar lekker de schijt ik wil naar huis. Toen heb ik er 1 flink aan mijn laars gelapt. Weet nu al dat er een prent komt.
Nou dat is echt stomquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jalas ergens dat de helft van de verkeersboetes trajectcontroles zijn
Jazeker, vooral met de hulp van FMquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snelheidslimiet ligt hoger voor mensen in een Volvo toch?
niet echt, anders zou de wegenbelasting gewoon omhoog gaan dus heb liever mensen die er zelf voor kiezen te hard te rijden etcquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, mja die mindset dat je denkt sneller te zijn en het gewoon gehad te hebben is ook wel naar
hoop dat het je waard wasquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik was er zoooo klaar mee. Was op de ring Utrecht dus daar mag je eigenlijk al niet echt lekker doorscheuren
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt, anders zou de wegenbelasting gewoon omhoog gaan dus heb liever mensen die er zelf voor kiezen te hard te rijden etc
Nog een extra belasting. Jippieeequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoeren
Kunnen we lachen
mja zou voor mij ook mega kut zijn maar is wel eerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoeren
Kunnen we lachen
Parkeerplaats Utrechtquote:
jeej meer betalen voor shit die je zelf ook daadwerkelijk gebruiktquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een extra belasting. Jippieee
Waarschijnlijk gaat de wegenbelasting er dan wel afquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een extra belasting. Jippieee
Als ze het gaan invoeren heb ik er toch geen last van, maar liever wil ik niet dat ze het invoerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja zou voor mij ook mega kut zijn maar is wel eerlijk
why?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze het gaan invoeren heb ik er toch geen last van, maar liever wil ik niet dat ze het invoeren
Waarschijnlijk, uhu...quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat de wegenbelasting er dan wel af
Nou ik heb zo mijn kanttekening bij de uitvoering daarvan.. dus hoe eerlijk is het echt ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
why?
Heb niet echt een standpunt behalve dat ik betalen voor wat je gebruikt fair vind, verder weet ik er ook niet veel van af
Geen idee, hopelijk komen ze daar ook achter met testenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik heb zo mijn kanttekening bij de uitvoering daarvan.. dus hoe eerlijk is het echt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |