abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187970413
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zou je willen dat je de tijd en je aanmelding terug kon draaien?
Daar heb ik dubbele gevoelens over. Van de ene kant is het een breed forum en vind ik het leuk in de wat serieuzere topics te posten, van de andere kant word ik schijtziek van de steeds meer toenemende trolls.

Edit: Wat betreft trolls. Ik zit nu op een ander politiek forum, waar het gelukkig normaal aan toegaat.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_187970502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:03 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ik zit nu op een ander politiek forum, waar het gelukkig normaal aan toegaat.
Waar een grote eensgezindheid bestaat/je met conflicterende opvattingen minder geconfronteerd wordt?
pi_187970571
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Waar een grote eensgezindheid bestaat/je met conflicterende opvattingen minder geconfronteerd wordt?
Dat iemand een andere mening heeft maakt mij niks uit. Het constant gescheld, geflame en op de man spelen is nogal vermoeiend. Ik lees daardoor bepaalde topics in nws en pol nauwelijks, omdat de usual suspects weer over elkaar heen lopen te plassen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_187970601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:11 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Dat iemand een andere mening heeft maakt mij niks uit. Het constant gescheld, geflame en op de man spelen is nogal vermoeiend. Ik lees daardoor bepaalde topics in nws en pol nauwelijks, omdat de usual suspects weer over elkaar heen lopen te plassen.
Dat lijkt inderdaad wel typisch fok te zijn. Al is volgens mij twitter minstens zo erg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')