1.01quote:Op maandag 15 juli 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Dat tweede peloton gaat er gewoon weer bijkomen gok ik
Komen die nog?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet echt waaierwegen, maar goed.
Nee, niet echt. Het wordt nog wel een tijdje wat meer open, maar het is dan weer bochtig waardoor de wind niet lang goed zal staan. Pas in de laatste kilometers voor Albi komt er een gunstige strook, als ik het me goed herinner.quote:
Afrika heeft/had dus ook een racekak probleempje. Nizzolo ook al een paar keer zien lossen.twitter:inrng twitterde op maandag 15-07-2019 om 15:57:44Dimension Data also another squad where you probably don't want to visit the team bus just yet, they've had similar problems too https://t.co/IjYIEoRWVT (🇫🇷) reageer retweet
Letterlijk en figuurlijk een strontpot nu dus.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef showtimer het volgende:
Afrika heeft/had dus ook een racekak probleempje. Nizzolo ook al een paar keer zien lossen.twitter:inrng twitterde op maandag 15-07-2019 om 15:57:44Dimension Data also another squad where you probably don't want to visit the team bus just yet, they've had similar problems too https://t.co/IjYIEoRWVT (🇫🇷) reageer retweet
Ik gok toch op ebola.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:13 schreef showtimer het volgende:
Ze kunnen nog lossen op die steile strook in de slotkilometer!!!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle sprinters nog erbij; ik kijk naar R_R
We zijn nog niet in Albi.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle sprinters nog erbij; ik kijk naar R_R
Scherpquote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn nog niet in Albi.
Sven Nys zou trots zijn op deze uitspraak.quote:
Ik vertrouw honderd procent op jou hequote:Op maandag 15 juli 2019 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zijn nog niet in Albi.
Dat is niet zo handig.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vertrouw honderd procent op jou he
Vanaf morgen drie dagen Sven Nys, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sven Nys zou trots zijn op deze uitspraak.
Niks, we kunnen vredig sterven.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen drie dagen Sven Nys, wat wil je nog meer?
Krijgt hij morgen een solo show?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen drie dagen Sven Nys, wat wil je nog meer?
Ook niet in de wetenschap dat het duo Bakelants-Planckaert op de slotdag weer in ere hersteld wordt?quote:Op maandag 15 juli 2019 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks, we kunnen vredig sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |