Dat maakt het nog grappiger. Iemand die vanuit het niets Cauliflower brultquote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, irl mensen weten het niet eens. Draadloze kopfoon jeweetz
Ja met noise cancellingquote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, irl mensen weten het niet eens. Draadloze kopfoon jeweetz
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat maakt het nog grappiger. Iemand die vanuit het niets Cauliflower brult
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Prish !!!! Ik zat zo met Tonja over jou te lullen dat ik je hier niet zag
Nee de buren niet neequote:
je lult maar heuurrrrrrquote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Prish loopt onder de wifi doorquote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, ik dacht dat je de vierdaagse ging lopen, maar je zit op terras bij Via Gladiolenquote:
quote:
vrijdag pas bij Via Gladiolenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je de vierdaagse ging lopen, maar je zit op terras bij Via Gladiolen
Als je het maar naar je zin hebtquote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vrijdag pas bij Via GladiolenGa ik @:qltel spotten. Of hoe heet ie.
Gister op de Kaai geweest, hartstikke leuk.
Leuk ik las dat. Ik ken zijn vrouw wel via FOK.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
vrijdag pas bij Via GladiolenGa ik @:qltel spotten. Of hoe heet ie.
Gister op de Kaai geweest, hartstikke leuk.
Je lijkt Chufi welquote:Op zondag 14 juli 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik las dat. Ik ken zijn vrouw wel via FOK.
Vierdaagse, ook nog iets op mijn to do lijstjequote:Op zondag 14 juli 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je de vierdaagse ging lopen, maar je zit op terras bij Via Gladiolen
Die zou er ook zijn ja. Is dat Rewimo?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik las dat. Ik ken zijn vrouw wel via FOK.
Altijd! Gisteren ge-abseild voor t eerst in mijn leven. Ik ben nog heelquote:
lekker is datquote:Op zondag 14 juli 2019 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Altijd! Gisteren ge-abseild voor t eerst in mijn leven. Ik ben nog heel
Nou niet echt, ze zit ook op fok.quote:
Dat hoorde ik, van die maanlander. Was er ook een reden gegeven waarom het niet doorging?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:08 schreef Recce het volgende:
India zou zo een maanlander lanceren, maar kennelijk gaat dat vandaag niet door.In ander nieuws: de Europese variant van GPS, Galileo, ligt er al dagen uit en niemand weet waardoor of waarom. Best raadselachtig voor zo'n belangrijk systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |