Jazeker, ik ben er standaard als de laptop aan staat.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo goed voorstellen![]()
Ik kan daar toch ook loeren?
Topper !quote:Op zondag 14 juli 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neeeeee!![]()
Ik heb hem opgeslagen, zodat ik hem weer van stal kan halen.
Ik schreeuw soms, maar dat meer UTOquote:Op zondag 14 juli 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Soms, als onderhavige chatter zo dom aan het lullen is, steek ik mijn middelvinger op naar het scherm
Owww, zeg dat danquote:Op zondag 14 juli 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neeeeee!![]()
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neeeeee!![]()
Ik zat een keer op mijn balkon te roken en toen hoorde ik Gerrit zeggen dat er geen Engels woord voor bloemkool bestaat. Toen schreeuwde ik heel hard 'cauliflower lul!'quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zat een keer op mijn balkon te roken en toen hoorde ik Gerrit zeggen dat er geen Engels woord voor bloemkool bestaat. Toen schreeuwde ik heel hard 'cauliflower lul!'
Flowercabbagequote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zat een keer op mijn balkon te roken en toen hoorde ik Gerrit zeggen dat er geen Engels woord voor bloemkool bestaat. Toen schreeuwde ik heel hard 'cauliflower lul!'
Oh en gaan we over de tong daarquote:
Niet iedereen vindt een vaste OP leuk, dus iedereen is vrij om er iets anders neer te zetten en degene die willen kunnen deze OP gebruiken.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij hebt uto gewoon open en bloot zo hard staan dat je het zelfs op je balkon hoort?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is altijd een dingetje dit soort gedoequote:Op zondag 14 juli 2019 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt een vaste OP leuk, dus iedereen is vrij om er iets anders neer te zetten en degene die willen kunnen deze OP gebruiken.
tonjaquote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja hoor, uiteraardquote:Op zondag 14 juli 2019 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt een vaste OP leuk, dus iedereen is vrij om er iets anders neer te zetten en degene die willen kunnen deze OP gebruiken.
Nou dan vallen de roddels wel meequote:
Hahaha nee joh, irl mensen weten het niet eens. Draadloze kopfoon jeweetzquote:Op zondag 14 juli 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt uto gewoon open en bloot zo hard staan dat je het zelfs op je balkon hoort?How the burengeluidsoverlast tables have turned!
oh thank gawdquote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, irl mensen weten het niet eens. Draadloze kopfoon jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |