abonnement Unibet Coolblue
pi_188166464
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Zie mijn reactie direct boven mijn reactie aan jou.
Als ik TS was zouden deze lappen tekst die niks met mijn vraag te maken hebben me totaal niet motiveren om te zoeken naar reacties die wel helpend zijn.
En als user zou ik na de OP ook afhaken.

Maar jij en ik zijn geen mod, ik heb dagen geleden al een TR geplaatst, maar daar wordt niet op gereageerd. Dus wellicht is het in F&F wel oké.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188166466
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]


Eigenlijk had ik wel op wat meer leuke reacties gehoopt... iets meer over kattengedrag en de gedachten hierbij van mensen (gedrag). Want het gaat bijna alleen over problemen en nogmaals dezelfde problemen, keer na keer.


Het is niet jullie onderwerp wat verkeerd is, maar de plek.
Waarom geen eigen topic geopend over dit onderwerp? Want dan komen er vast ook meer reacties.
Ik heb het idee dat andere users niet reageren hier omdat het niet in dit topic past.
En omdat mensen die alleen naar TTs kijken geen idee hebben dat jullie het over heel andere dingen hebben dan de TT suggereert. Nog een reden dus om een eigen topic te maken. Met een TT die de lading wel dekt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cat-astrophe op 28-07-2019 06:34:42 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188169669
Eens met Cat, als ik dit topic hoger zie, hoop ik op een positief bericht van TS. In plaats daarvan kan ik door lange offtopic verhalen scrollen, om tot de conclusie te komen dat er niks nieuws is. Ik zie dat liever ergens anders.
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 14:13:26 #54
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_188170679
Omdat veel mensen zich ergeren aan de gezellige maar offtopic posts in dit topic en ik betwijfel of de TS nog online gaat komen gooi ik hier een slotje op.
TS mocht je toch graag verder gaan met dit topic stuur me dan vooral een berichtje dan ruim ik op en open ik het weer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')