Sowieso idioot om kittens te nemen /krijgen, er zijn nog zat asielkatten die nog een huisje zoeken.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:32 schreef Bzzzzt het volgende:
Andere woning zoeken waar het wel bij kan.. idioot gedoe eerst een kat ophalen en er dan zogenaamd niet meer voor kunnen zorgen ivm verhuizing.
ja zoals de kat van TS binnenkortquote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef uitstelgedrag het volgende:
[..]
Sowieso idioot om kittens te nemen /krijgen, er zijn nog zat asielkatten die nog een huisje zoeken.
Ze is het van voor haar (korte) tijd in het asiel gewend om veel buiten te zijn, dus dat op zich is geen probleem en zal ze heerlijk vinden.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef Messina het volgende:
Je wilt van een binnenkat een boerderijkat maken?
in een ren neem ik aan in een asiel. Dat is echt niet het zelfdequote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Bobbiepoes het volgende:
[..]
Ze is het van voor haar (korte) tijd in het asiel gewend om veel buiten te zijn, dus dat op zich is geen probleem en zal ze heerlijk vinden.
En toch is dat absoluut niet hetzelfde, dat snap je toch hopelijk?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Bobbiepoes het volgende:
[..]
Ze is het van voor haar (korte) tijd in het asiel gewend om veel buiten te zijn, dus dat op zich is geen probleem en zal ze heerlijk vinden.
Nou ja, soms KAN dat gewoon niet anders. Het is niet alsof de woningen/kamers voor het oprapen liggen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
[..]
in een ren neem ik aan in een asiel. Dat is echt niet het zelfde
En je hebt toch gewoon een kat. Waarom verhuis je dan naar een huis wat dus niet bij je situatie past?
Ik en TS zijn niet dezelfde persoon!quote:
Dat is goed nieuws!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik en TS zijn niet dezelfde persoon!
Mijn kat is goed terecht en momenteel wonen de 3 kittens hier nog steeds.
Leer lezen?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Allures het volgende:
[..]
in een ren neem ik aan in een asiel. Dat is echt niet het zelfde
Maar niet in een groep vreemde katten terwijl ze vast zit aan een tuigje. Heel slecht plan.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Bobbiepoes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet binnen een paar uur duidelijk. Je hebt een op elkaar afgestemde groep die een indringer sowieso eruit gaan jagen. En daar ondersteunen ze elkaar bij. Het is sowieso een slecht plan, maar als je ervan uitgaat dat het binnen een paar uur duidelijk gaat zijn, dan kun je alle katten het best die stress besparen.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:23 schreef nanuk het volgende:
Je kan van een binnen kat best een buiten kat maken. Bij mij =n kat was dat geen probleem al ging er wel wat tijd overheen. Maar of het beest in een groep kan aarden is maar de vraag. Maar ook dat kan je gewoon proberen. Binnen een paar uur is wel duidelijk of er hoop is of dat het sowieso niets gaat worden.
Ik zou inderdaad dat contract er nog even bij pakken als ik TS wasquote:Op maandag 15 juli 2019 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso, heb je niet de plicht de kat terug naar het asiel te brengen?
Was bij het asiel waar ik stage liep wel zo iig...
Dit. Zo weet je zeker dat het arme beest goed terecht komt.quote:Op maandag 15 juli 2019 06:18 schreef Holyme het volgende:
Neem contact op met een asiel en doe afstand van de kat, zodat zij op een fatsoenlijke manier een baasje kunnen zoeken. Het kan zelfs zijn dat in je contract staat dat je haar niet mag wegdoen, maar ze dan terug moet naar het asiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |