Gasly moet nog stoppen, dus Max heeft veel betere positie, maar snap hem wel eigenlijk jaquote:
Duwde hem gewoon buiten de baat terwijl hij ruimte moet laten dus dat mag sowieso al niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:54 schreef Justevo het volgende:
Leclaire hield Verstappen bewust heel lang buiten de baan overigens.
Durven de stewards niet meerquote:Op zondag 14 juli 2019 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Geen under investigation voor Verstappen?
Ik hoop van niet
Dat moet wel, anders verliezen ze elke geloofwaardigheid.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef Mansjester het volgende:
Zou me niet verbazen als Max straf krijgt
Teamordersquote:Op zondag 14 juli 2019 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
DIT Is wel vreemd van redbull
die moeten tegen gasly zeggen dat max er voorbij moet
Dat zou ik niet durven beweren. Volgens mij is het SC bij rotzooi op de baan, maar meestal VSC bij een auto naast de baan, tenzij Hamilton bij een SC gebaat zou zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tegenwoordig standaard SC bij auto naast de baan die weg moet. Ik snap niet waarom geen VSC maar het is in ieder geval niet inconsequent
Eerder voor Leclerc, die bleef Max buiten de baan sturen.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:54 schreef Gezicht het volgende:
Geen under investigation voor Verstappen?
Ik hoop van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |