Welk stukje?quote:
Nee, die heb ik niet gezienquote:Op zondag 14 juli 2019 02:58 schreef skysherrif het volgende:
Wacht je kan niet tegen bloed, maar keek wel dat raw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ohh..... lol!quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien
De bloedneuzen van Eleven trok ik in het begin ook heel slecht
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef skysherrif het volgende:
Ik word het meest naar bij plaatsvervangende schaamte en extreem cringy momenten in films.
quote:Op zondag 14 juli 2019 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ah ja dat was wel heftig inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dus je zette de TV uit als Jigglypuff in beeld kwam?quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.
Daar krijg ik buikpijn van.
Oh geloof me dat gaat nog heel wat verder dan bloed.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef skysherrif het volgende:
Dat is wel echt serieus dan dat je er niet tegen kan
Maar niet naar La La Land kijken danquote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als mensen ineens uit het niks gaan zingen.
Daar krijg ik buikpijn van.
Jigglypuff is geen mens.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus je zette de TV uit als Jigglypuff in beeld kwam?
City of stars is zooooooooo mooiquote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet naar La La Land kijken dan
La La Land
Ja die film trekt mij ook totaal niet nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niet naar La La Land kijken dan
La La Land
quote:
Enige scene waar ik wel even een beetje startled was, is dat met dat schilderijquote:Op zondag 14 juli 2019 03:01 schreef Remqo het volgende:
It vond ik wel eng.
"Georgie, you want a balloon?"
quote:
Emma Stone en Ryan Gosling waren wel echt magisch samenquote:Op zondag 14 juli 2019 03:02 schreef skysherrif het volgende:
En ik word ook wel een beetje nat van ryan gosling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |