quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:05 schreef Conflict het volgende:
Verliefd
Voel me goed dus
quote:Wat wil je nou? elke keer als ik probeer je op te beuren krijg ik zo'n reactie terug, waar ik volledig NIKS mee kan. Je bent slecht, je doet mensen alleen maar pijn. Je weet zelf ook dat dat niet zo is. Op een gegeven moment probeer ik het niet meer, als je dan zo'n reactie geeft.. leuk..
Op woensdag 8 januari 2003 21:08 schreef Lyndon het volgende:[..]
:\'(. :\'(. :\'(...
quote:Ik heb echt het gevoel dat het wel zo is...
Op woensdag 8 januari 2003 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wat wil je nou? elke keer als ik probeer je op te beuren krijg ik zo'n reactie terug, waar ik volledig NIKS mee kan. Je bent slecht, je doet mensen alleen maar pijn. Je weet zelf ook dat dat niet zo is. Op een gegeven moment probeer ik het niet meer, als je dan zo'n reactie geeft.. leuk..
.
Met ook de nadruk op ik... ik kan niet van mezelf houden...
Ën je weet volgens mij ook wel dat ik jouw reacties heel erg apprecieer, alleen helpen ze niet altijd... ik ben op sommige momenten gewoon gevoelloos voor positieve dingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lyndon op 08-01-2003 21:11]
quote:Denk niet dat iemand hier dan ook iets moet doen waar die zelf niet achter staat?
Op woensdag 8 januari 2003 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wat wil je nou? elke keer als ik probeer je op te beuren krijg ik zo'n reactie terug, waar ik volledig NIKS mee kan. Je bent slecht, je doet mensen alleen maar pijn. Je weet zelf ook dat dat niet zo is. Op een gegeven moment probeer ik het niet meer, als je dan zo'n reactie geeft.. leuk..
.
quote:Dat is kut, daar moet wat aan gebeuren, maar alsjeblieft zeg.. ik heb er volkomen niks aan als alles wat ik zeg gewoon weggewoven wordt.. dat doet pijn.
Op woensdag 8 januari 2003 21:10 schreef Lyndon het volgende:[..]
Ik heb echt het gevoel dat het wel zo is...
Met ook de nadruk op ik... ik kan niet van mezelf houden...
quote:Ben ik met je eens, ik val hem ook niet aan. Ik zeg alleen 'dan niet'. Als ik dan een boze en verontwaardige reactie terugkrijg, wil ik duidelijk kunnen maken waarom.
Op woensdag 8 januari 2003 21:11 schreef Roonaan het volgende:[..]
Denk niet dat iemand hier dan ook iets moet doen waar die zelf niet achter staat?
quote:Zie ook even de edit...
Op woensdag 8 januari 2003 21:12 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat is kut, daar moet wat aan gebeuren, maar alsjeblieft zeg.. ik heb er volkomen niks aan als alles wat ik zeg gewoon weggewoven wordt.. dat doet pijn.
.
Ik kan het niet laten.. Ik voel gewoon aankomen dat het weer slecht gaat gaan, en dan gaat het ook weer zo. Ik weet nu niet of ik mezelf gewoon goed kan aanvoelen of dat ik het me in praat, maar het gebeurd.
En op zo'n momenten helpt niks... niemand kan me stoppen ben ik bang, zelfs jij niet...
Ik hou van je..
quote:Btw. even over reageren en niet reageren op jou. Is niet met opzet eigenlijk. Reageer op een bepaalt aantal mensen en that's it eigenlijk. Lees ook meestal over de rest heen. Is niet rot bedoelt of whatever, maar gewoon zo.
Op woensdag 8 januari 2003 21:12 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ben ik met je eens, ik val hem ook niet aan. Ik zeg alleen 'dan niet'. Als ik dan een boze en verontwaardige reactie terugkrijg, wil ik duidelijk kunnen maken waarom.
quote:Je bedoelt het zo goed... en anderen ook...
Op woensdag 8 januari 2003 21:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik nog meer van jou.. En ik snap je reactie ook wel, het doet alleen pijn als ik de hele tijd probeer je op te beuren op welke mogelijke manier dan ook.. en alles dan met zo'n onware reactie weggewoven wordt.. ik weet ook wel dat je dat niet expres doet ....
.
Maar het helpt dan niet... maar als ik de reactie niet krijg voel ik me eenzaam en gaat het ook slecht.. ik heb ook geen idee hoe jullie er wel op kunnen reageren, zodat het weer de goede kant uit gaat..
quote:Ja oke, het kwam er (vanuit mijn kant) ws ook heel lullig uit. Jullie zijn helemaal niet verplicht op mij te reageren of iets in die trant. Het viel me alleen op dat ik vorige week op elk berichtje dat ik postte wel een reactie kreeg, en deze week van niemand. Ik dach dat ik misschien wat mis gedaan had ofzo.. Nouja, iig bedankt voor de uitleg
Op woensdag 8 januari 2003 21:15 schreef Roonaan het volgende:[..]
Btw. even over reageren en niet reageren op jou. Is niet met opzet eigenlijk. Reageer op een bepaalt aantal mensen en that's it eigenlijk. Lees ook meestal over de rest heen. Is niet rot bedoelt of whatever, maar gewoon zo.
quote:verwarming..?
Op woensdag 8 januari 2003 21:17 schreef josja het volgende:
Koud, vervelend en about to explode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |