Ja, maar dat is hier ook met schijtlollige memesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is Reddit voor.
Al moet je wel in de juiste periodes lezen anders kom je alleen maar foto's tegen van cosplay en taarten.
Je moet zelf aangepast wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die OP kan nu wel aangepast worden
Dat is volgens mij de bedoeling van vakantie. Relaxen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ook wel ja. Hoop stress gehad afgelopen maanden. Beetje chillings vind ik niet erg
moet je wel samen komenquote:
Ik was gewoon de laatste.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef Solotovski het volgende:
doe dan gvd moeite voor een tt, kutkaper
Oh ja laat dan maar #Autismemodusquote:
Denk dat je hier ook geen inhoudelijke discussies erover kan hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hier ook met schijtlollige memes
quote:
Maar je kan beter eerst Call me by your name kijken. Dat is zelfde hoofdrolspeler en daar heb je ook mooie beschrijving van personages, weet niet of dat bij die Beautiful boy ook het geval isquote:
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vakantie is vaak wel relaxen ja maar dat doe ik niet thuis. Werkt voor geen meter.
nee als je koters hebt te vermaken en een vriendin en allesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vakantie is vaak wel relaxen ja maar dat doe ik niet thuis. Werkt voor geen meter.
Nee nee, gelijk met War & Peace beginnenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
of je moet het in een topic bespreken
moeten het wel wat dunnere boeken zijn anders ben ik maanden bezig
Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)
Dat trekt mij niet zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan beter eerst Call me by your name kijken. Dat is zelfde hoofdrolspeler en daar heb je ook mooie beschrijving van personages, weet niet of dat bij die Beautiful boy ook het geval is
Wow. ik ga toch echt wel weg elk jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)
Ben best benieuwd wat Klaas van Harry Potter vindt eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je hier ook geen inhoudelijke discussies erover kan hebben.
Zie je het al voor je om Harry Potter te bespreken en dat @:klaasweetalles zich ermee gaat bemoeien.
Dat niet eens. Huishouden e.d. moet ook gebeuren thuis. Gewoon lekker naar het buitenland waar niks hoeft en moet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee als je koters hebt te vermaken en een vriendin en alles
die heb ik wel staan volgens mijquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, gelijk met War & Peace beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |