Ja, maar dat is hier ook met schijtlollige memesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is Reddit voor.
Al moet je wel in de juiste periodes lezen anders kom je alleen maar foto's tegen van cosplay en taarten.
Je moet zelf aangepast wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja die OP kan nu wel aangepast worden
Dat is volgens mij de bedoeling van vakantie. Relaxen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ook wel ja. Hoop stress gehad afgelopen maanden. Beetje chillings vind ik niet erg
moet je wel samen komenquote:
Ik was gewoon de laatste.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef Solotovski het volgende:
doe dan gvd moeite voor een tt, kutkaper
Oh ja laat dan maar #Autismemodusquote:
Denk dat je hier ook geen inhoudelijke discussies erover kan hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hier ook met schijtlollige memes
quote:
Maar je kan beter eerst Call me by your name kijken. Dat is zelfde hoofdrolspeler en daar heb je ook mooie beschrijving van personages, weet niet of dat bij die Beautiful boy ook het geval isquote:
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vakantie is vaak wel relaxen ja maar dat doe ik niet thuis. Werkt voor geen meter.
nee als je koters hebt te vermaken en een vriendin en allesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vakantie is vaak wel relaxen ja maar dat doe ik niet thuis. Werkt voor geen meter.
Nee nee, gelijk met War & Peace beginnenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
of je moet het in een topic bespreken
moeten het wel wat dunnere boeken zijn anders ben ik maanden bezig
Hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)
Dat trekt mij niet zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je kan beter eerst Call me by your name kijken. Dat is zelfde hoofdrolspeler en daar heb je ook mooie beschrijving van personages, weet niet of dat bij die Beautiful boy ook het geval is
Wow. ik ga toch echt wel weg elk jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar niet echt op vakantie geweest (buiten wat weekendjes weg)
Ben best benieuwd wat Klaas van Harry Potter vindt eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat je hier ook geen inhoudelijke discussies erover kan hebben.
Zie je het al voor je om Harry Potter te bespreken en dat @:klaasweetalles zich ermee gaat bemoeien.
Dat niet eens. Huishouden e.d. moet ook gebeuren thuis. Gewoon lekker naar het buitenland waar niks hoeft en moet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee als je koters hebt te vermaken en een vriendin en alles
die heb ik wel staan volgens mijquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, gelijk met War & Peace beginnen
geen scholieren in je straat die dat kunnen doen voor wat knaken?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat niet eens. Huishouden e.d. moet ook gebeuren thuis. Gewoon lekker naar het buitenland waar niks hoeft en moet.
Volgens mij niet hoor. Althans. ik heb voor de grap de eerste paar bladzijdes gelezen en dat was gewoon in Nederlands, dus zal ook wel in Engels zijn met de Engelse vertalingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die heb ik wel staan volgens mij![]()
maar die begint met wat frans geouwehoer zo goed is mijn frans niet
Voldemort is een clown.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben best benieuwd wat Klaas van Harry Potter vindt eigenlijk
ouwe slavendrijverquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen scholieren in je straat die dat kunnen doen voor wat knaken?
ah ik heb een NL vertaling, met aardige lappen Fransquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Althans. ik heb voor de grap de eerste paar bladzijdes gelezen en dat was gewoon in Nederlands, dus zal ook wel in Engels zijn met de Engelse vertaling
Dit jaar wel. Nog drie wekenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar niet en dit jaar ook niet, toch?
Gek zeg. De huishoudster iedere maandag krijgt ook niet alles voor elkaar. Wel genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen scholieren in je straat die dat kunnen doen voor wat knaken?
arbeit macht... laat maarquote:
kan ze niet wat meer doen dan miljaarquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek zeg. De huishoudster iedere maandag krijgt ook niet alles voor elkaar. Wel genoeg.
Wist niet dat mod zo goed betaalde joh.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek zeg. De huishoudster iedere maandag krijgt ook niet alles voor elkaar. Wel genoeg.
Ja...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een interessante innerlijke wereld hebben.
Auto van de zaak alles jonge.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wist niet dat mod zo goed betaalde joh.
klote volk dat net als die zwerversquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:27 schreef Solotovski het volgende:
Liepen door de stad, kwam er zo'n meisje flyers uitdelen voor een feest vanavond in een kroeg hier.
heey jullie zien eruit als gezellige jongens
toen zei ik nee echt totaal niet
her face![]()
flyer wel aangepakt uit beleefdheid
Canta?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Auto van de zaak alles jonge.
Mijn Frans beperkt zich toch je m`apelle frikandelquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah ik heb een NL vertaling, met aardige lappen Frans
Jepquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ga je toch weg? Last minute geboekt of zo?
En railcateringquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klote volk dat net als die zwervers
ja van mij niet veel verder, Duits wil ik nog wel wat kunnen lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn Frans beperkt zich toch je m`apelle frikandel
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moest ik even googelen. Maar nee haha.
Mooi land hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lkkr man. Vroeger veel plezier gehad aan vakanties in Duitsland.
Moest je dat serieus googlen? Ik dacht dat iedereen het wel kendequote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moest ik even googelen. Maar nee haha.
Wel handig als je op je oude dag naar het fok hoofdkwartier moetquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag als eerste een rolstoel erin gaan.
Nee kende het niet. Zie ze heeeeeeel soms weleens rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moest je dat serieus googlen? Ik dacht dat iedereen het wel kende
Nee hoor. Voor mij was het al langer duidelijk dat je aan de lijn was.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:32 schreef Solotovski het volgende:
HAHAHAH had ik jullie ff tuk, juillie dachten natuurlijk jaaa die gaat zeggen drugs
Lekker bier en worstquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lkkr man. Vroeger veel plezier gehad aan vakanties in Duitsland.
Oh johquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor mij was het al langer duidelijk dat je aan de lijn was.
Ik zie de laatste tijd regelmatig Biro's rijden. Is ook vergelijkbaar met Canta, zo'n wagentje die je overal kan neerpleuren, en je kan op de weg en fietspad rijden dus handig in de drukke stad.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee kende het niet. Zie ze heeeeeeel soms weleens rijden.
Die dingen zijn zo verschrikkelijk lelijk. Man man man.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd regelmatig Biro's rijden. Is ook vergelijkbaar met Canta, zo'n wagentje die je overal kan neerpleuren, en je kan op de weg en fietspad rijden dus handig in de drukke stad.
Die vespa waggies zijn ook wel tofquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd regelmatig Biro's rijden. Is ook vergelijkbaar met Canta, zo'n wagentje die je overal kan neerpleuren, en je kan op de weg en fietspad rijden dus handig in de drukke stad.
Dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die vespa waggies zijn ook wel tof
Die zie je vaak bij foodtruckfestivals als koffiebar of ijssalon, best geinigquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]die vond ik ook als eerste.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zie je vaak bij foodtruckfestivals als koffiebar of ijssalon, best geinig
dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, mijn gekke piraat kinder-misbruikende buurman rijdt die
Nee die man is nogal ziek. Heeft die achterkant ook geschilderd met piratenshit en er zitten allemaal piratenvlaggen op. Wel geinig allemaal tot dat uitkwam dat hij z'n dochter had misbruikt. Maar blijkt toch niet waar. Maar toch wel. Maar ze durf niet. Niemand weet het, maar hij blaast hier weer door de stratenquote:
nee duidelijk wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee die man is nogal ziek. Heeft die achterkant ook geschilderd met piratenshit en er zitten allemaal piratenvlaggen op. Wel geinig allemaal tot dat uitkwam dat hij z'n dochter had misbruikt. Maar blijkt toch niet waar. Maar toch wel. Maar ze durf niet. Niemand weet het, maar hij blaast hier weer door de straten
Ja nja die dochter is ook niet helemaal lekker dus kan onzin zijn, geen idee. Vaag verhaal allemaal. Eerst was het ja en in de rechtbank nee.quote:
Lijkt me echt kut als je lekkere dochter hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee die man is nogal ziek. Heeft die achterkant ook geschilderd met piratenshit en er zitten allemaal piratenvlaggen op. Wel geinig allemaal tot dat uitkwam dat hij z'n dochter had misbruikt. Maar blijkt toch niet waar. Maar toch wel. Maar ze durf niet. Niemand weet het, maar hij blaast hier weer door de straten
Die chick lijkt serieus een beetje op een alien qua hoofdvorm.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut als je lekkere dochter hebt
Alles onder de elf is van papa zelfquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut als je lekkere dochter hebt
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles onder de elf is van papa zelf
Bah.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles onder de elf is van papa zelf
Ik heb geen kind, jij wel. Hou opquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een kind van vier beleef je pas echt plezier
Jij begon haha.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb geen kind, jij wel. Hou op
Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:55 schreef Solotovski het volgende:
Gvd dacht lekker ghost recon maar zo nog de hort op
I just threw up in my mouthquote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Beetje uitschieten met je vingers als je toch dochters strontluier aan het verschonen bent, je hebt overal mensen voor.
Fiets langs het water no spangquote:
had k ook bij Maisiequote:
quote:
wowquote:Op zondag 14 juli 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Is ergens ook een soort pedofilie denk ik ja, een beginnetje.
What is?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
He gadverdammequote:Op zondag 14 juli 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
Op jonge vrouwen zonder duidelijke geslachtkernmerken vallen, het is geen rocket science of zo.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zonder duidelijke geslachtkernmerken vallen
Er zit een enorme vlek op je foto manquote:
6/10quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er zit een enorme vlek op je foto man
Braddie is volwassen tochquote:Op zondag 14 juli 2019 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Scheelt ook maar een procentje of tien met een jongetje trouwens
Maar iedereen die 80 procent van de modellen aantrekkelijk vindt is een pedo dus begrijp ik?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Scheelt ook maar een procentje of tien met een jongetje trouwens
Duhh.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen die 80 procent van de modellen aantrekkelijk vindt is een pedo dus begrijp ik?
zolang het alleen gedachtes zijn is pedo niet ergquote:
ja weet niet, dat soort dingen denken is nooit goedquote:Op zondag 14 juli 2019 00:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zolang het alleen gedachtes zijn is pedo niet erg
Zwarte piet moet blijvenquote:Op zondag 14 juli 2019 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
KInderachtige domme discussie dit, beetje je eigen voorkeuren lopen doordrammen
Je hoeft je niet te verdedigen voor je seksuele voorkeur hoor, het is net legaal.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:11 schreef Fok-it het volgende:
http://www.mtv.com/news/1991737/men-small-breasts/
Lees dit maar. En voortaan dan geen belachelijk domme opmerkingen meer, kay?![]()
je wilt niet weten wat voor zieke gedachten mensen hebbenquote:Op zondag 14 juli 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja weet niet, dat soort dingen denken is nooit goed
Ja nee ben ik wel bekend mee, al is het dan gelukkig niet op sexueel gebiedquote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat voor zieke gedachten mensen hebben
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit verder hoor. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik qua smaak bij een minderheid hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
KInderachtige domme discussie dit, beetje je eigen voorkeuren lopen doordrammen
Zolang het legaal is kan het weinig verotten, iedereen z'n eigen ding toch.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit verder hoor. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik qua smaak bij een minderheid hoorMaar deze mongolenmindset mag wel even gecorrigeerd worden
komt nog wel als je oud bent xoxoquote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nee ben ik wel bekend mee, al is het dan gelukkig niet op sexueel gebied
Oke danquote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen voor je seksuele voorkeur hoor, het is net legaal.
is tegenwoordig lastig te zienquote:Op zondag 14 juli 2019 00:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang het legaal is kan het weinig verotten, iedereen z'n eigen ding toch.
Nergens last van gelukkigquote:Op zondag 14 juli 2019 00:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
haha ja nog ff maatquote:
Optie voor morgenvroeg?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stront met je vinger tactiek kende ik nog niet
ook wel bekend als de Haags tactiekquote:Op zondag 14 juli 2019 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De stront met je vinger tactiek kende ik nog niet
furrealquote:
Natuurlijk niet man.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ook wel bekend als de Haags tactiek
Je typt m'n naam verkeerd manquote:Op zondag 14 juli 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Haags wel hoog zitten wat dat betreft.
Bedankt vriend!quote:Op zondag 14 juli 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Haags wel hoog zitten wat dat betreft.
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAJAJAJAAAA Quote in 3..2..1..
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
God maakt geen fouten.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste fout van mijn leven geweest.
de watquote:Op zondag 14 juli 2019 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jou ook wel vriend, mis alleen de ruggengraat af en toe.
Paar steekwoorden op Google en tadaaquote:Op zondag 14 juli 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je dus echt onder copy paste staan
Staat nu alleen wel onder anoniemquote:Op zondag 14 juli 2019 00:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Paar steekwoorden op Google en tadaa
Dat zei je vader ook badum tsjingquote:Op zondag 14 juli 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste fout van mijn leven geweest.
Damn you are quick motherfucka.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Paar steekwoorden op Google en tadaa
Er zijn een hoop mensen waar ik de bijbel graag mee zou bespreken.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh daarom gaan er af en toe kinderen dood voordat ze drie dagen oud zijn.
Typ sneller dan m'n schaduwquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen waar ik de bijbel graag mee zou bespreken.
Er zijn enkelen waar ik dit niet graag mee doe.
Helaas behoor jij tot die laatste groep.
Zo dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niemand is perfect. God is niet volmaakt en daarnaast zijn alle mensen op aarde niet volmaakt.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh daarom gaan er af en toe kinderen dood voordat ze drie dagen oud zijn.
Ben jij zo Godsvruchtig ja?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft en een weelderige fantasie of heb jij daar andere redenen voor?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Break free.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Rooms katholiek opgevoed broeder
Dit is wel understatement van het millennium inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2019 00:32 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Omdat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft
Ben je cuckoldquote:Op zondag 14 juli 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat er hard aan toe. En wij keken toe vanaf de zijlijn.
Jij verwoordt het een tikkeltje direct maar wellichtquote:Op zondag 14 juli 2019 00:32 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Omdat hij een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft en een weelderige fantasie of heb jij daar andere redenen voor?
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel understatement van het millennium inderdaad
Ik ben recht voor z’n raap.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verwoordt het een tikkeltje direct maar wellicht
Denk hetquote:
Hart op de tong is beste jaquote:Op zondag 14 juli 2019 00:36 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben recht voor z’n raap.
Noem het beestje maar bij de naam.
Ik dacht al wanneer gaat ie dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:37 schreef Solotovski het volgende:
Steeds minder zin om de hort nog op te gaan
Jonko klapt erin sooow
Ja of iets voor incels die alles doen voor ook maar 1 seks.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het meer iets voor mensen die graag vernedering ondergaan.
Feestdoekquote:Zielig voor die kat wie dat heeft gedaan moet naar Gulag en 42 dagen werken, om de 2 dagen 1 flesje water en 1 droge broteram en tot slot 172 zweepslagen.
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja of iets voor incels die alles doen voor ook maar 1 seks.
Een incel is iemand die voor langere tijd[1] geen seksuele handelingen met een ander verricht, maar dat wel zou willen[2] – dit in tegenstelling tot vrijwillig celibaat, ascese of seksuele onthouding. Na een aantal bloedige aanslagen door diverse zelfbenoemde incels[3][4][5] wordt het begrip 'incel' hoofdzakelijk geassocieerd met een subcultuur van misogyne mannen met een negatief zelf- en wereldbeeld.[6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17] Ook zijn er incels die zichzelf juist wel hoog schatten, en juist daarom verontwaardigd zijn over potentiële sekspartners die geen belangstelling voor hen hebben.[18]quote:
Morgen.quote:
Premium girlsquote:Op zondag 14 juli 2019 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook zijn er incels die zichzelf juist wel hoog schatten, en juist daarom verontwaardigd zijn over potentiële sekspartners die geen belangstelling voor hen hebben.[18]
Ah vanavond ja. Dacht eigenlijk deze avond.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:41 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Morgen.
Ze is bij een vriendin in Den Haag. Deze vriendin gaat rond 11/12 uur de stad in. M’n zusje komt dan richting Rotterdam.
Ik ga haar toch maar ophalen. Ik vertrouw die (Noord-Afrikaanse) hangjongeren niet. Voor je het weet vliegen de kankerhoer, tfoe, kahba, zina etc. je om de oren.
Ja ik ken de omschrijving.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een incel is iemand die voor langere tijd[1] geen seksuele handelingen met een ander verricht, maar dat wel zou willen[2] – dit in tegenstelling tot vrijwillig celibaat, ascese of seksuele onthouding. Na een aantal bloedige aanslagen door diverse zelfbenoemde incels[3][4][5] wordt het begrip 'incel' hoofdzakelijk geassocieerd met een subcultuur van misogyne mannen met een negatief zelf- en wereldbeeld.[6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17] Ook zijn er incels die zichzelf juist wel hoog schatten, en juist daarom verontwaardigd zijn over potentiële sekspartners die geen belangstelling voor hen hebben.[18]
Waarom vraag je het danquote:
Ik snap hem, denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, die zouden ook wel cucken zodat ze toch nog iets van seks meekrijgen.
Wist k heel nietquote:Op zondag 14 juli 2019 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een incel is iemand die voor langere tijd[1] geen seksuele handelingen met een ander verricht, maar dat wel zou willen[2] – dit in tegenstelling tot vrijwillig celibaat, ascese of seksuele onthouding. Na een aantal bloedige aanslagen door diverse zelfbenoemde incels[3][4][5] wordt het begrip 'incel' hoofdzakelijk geassocieerd met een subcultuur van misogyne mannen met een negatief zelf- en wereldbeeld.[6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17] Ook zijn er incels die zichzelf juist wel hoog schatten, en juist daarom verontwaardigd zijn over potentiële sekspartners die geen belangstelling voor hen hebben.[18]
Bedankt, denk ik..quote:Op zondag 14 juli 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik noem geen namen maar er zit er 1 in deze SC.
En het is niet Haags.
Ja, als jij dit zegt is het niet heel moeilijk te raden wie je bedoelt verder.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En het is niet Haags.
Haags kan je iig uitsluitenquote:Op zondag 14 juli 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als jij dit zegt is het niet heel moeilijk te raden wie je bedoelt verder.
Ik ben het niet so I don't carequote:Op zondag 14 juli 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En het is niet Haags.
die komen voor je wijf hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan inderdaad in rijen van 10 voor mijn deur.
Gewoon je dochtertje de deur open laten doen, opgelost.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan inderdaad in rijen van 10 voor mijn deur.
KIEKEBOEquote:Op zondag 14 juli 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je dochtertje de deur open laten doen, opgelost.
Je bedoelt @I. maar vergeet jij @UitStraling niet? De laatste keer dat hij geneukt heeft, was 2016.quote:
Die papt toch elke week met een supermodel aan?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:56 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Je bedoelt @:I. maar vergeet jij @:UitStraling niet? De laatste keer dat hij geneukt heeft, was 2016.
Waar heb je deze info verkregen?quote:Op zondag 14 juli 2019 00:56 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Je bedoelt @:I. maar vergeet jij @:UitStraling niet? De laatste keer dat hij geneukt heeft, was 2016.
In z’n fantasie wel, inderdaad. Maar ik heb het nu even over het échte leven, dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die papt toch elke week met een supermodel aan?
Jij hebt wel echt veel schijt hequote:Op zondag 14 juli 2019 01:01 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
In z’n fantasie wel, inderdaad. Maar ik heb het nu even over het échte leven, dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn.
Is een wilde gok, Haags hopje.quote:Op zondag 14 juli 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar heb je deze info verkregen?
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt veel schijt he
quote:Op zondag 14 juli 2019 00:36 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben recht voor z’n raap.
Noem het beestje maar bij de naam.
Ja maar gelukkig ga jij als echte gentleman haar ophalenquote:Op zondag 14 juli 2019 01:06 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Net zoals ‘s nachts als vrouw alleen wandelen van het centrum richting station HS.
Geboren en getogen Rotterdammert, vriend. Ik woon hier al m’n hele leven.quote:
Dat boven de Veluwe verkiezenquote:Op zondag 14 juli 2019 01:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Geboren en getogen Rotterdammert, vriend. Ik woon hier al m’n hele leven.
[ afbeelding ]
Wereldstad aan de Maas.
Die indruk had ik alquote:Op zondag 14 juli 2019 01:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wereldstad aan de Maas.
Ja, wist ik wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:17 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wereldstad aan de Maas.
Harderwijk.quote:
Ga je doen daar danquote:Op zondag 14 juli 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit komende vrijdag en zaterdag in Harderwijk.
Wel op kosten van de zaak hoop ikquote:Op zondag 14 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken. Overnacht ff in hotelletje daar. Moet er zaterdag zijn.
Si.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel op kosten van de zaak hoop ik
Escortje erbij lekker manquote:Op zondag 14 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aangezien je daar in het weekend moet zijn: nodig je vriendin en dochter ook uit dan. Dan kunnen jullie samen naar het Dolfinarium.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden amigo. Dolfinarium ben ik trouwens niet al te lang geleden al met ze geweest.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:25 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Aangezien je daar in het weekend moet zijn: nodig je vriendin en dochter ook uit dan. Dan kunnen jullie samen naar het Dolfinarium.
Frikandellen in de oven gooien.quote:
Ja, ja, nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:27 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Frikandellen in de oven gooien.![]()
Snacks bereid je in de frituur, niet in de oven. En heb je wel curry, mayo en ui in huis?
Srs? Mocht je zin en of tijd voor een biertje hebben danquote:Op zondag 14 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zegt vrij weinigquote:Op zondag 14 juli 2019 01:20 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Harderwijk.![]()
Wedden dat de coke hier beter is? Hier komt namelijk alles binnen. De Rotterdamse haven is de poort richting Europa
meteen een lijntje erbijquote:Op zondag 14 juli 2019 01:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Srs? Mocht je zin en of tijd voor een biertje hebben dan
Noem de overwinning op Feyenoord in de kuip van laatst maar niksquote:Op zondag 14 juli 2019 01:31 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Muil dicht.
ADO heeft ook al jarenlang geen ene klote gepresteerd.
Dat was zo slecht hequote:Op zondag 14 juli 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Noem de overwinning op Feyenoord in de kuip van laatst maar niks
Afscheidswedstrijd man man man wat was dat kut.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat was zo slecht he![]()
Maar ging ook nergens over
Ja was best een goed idee geweest maar helaas.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:34 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Geen frikandel speciaal maken.![]()
[ afbeelding ]
Die maak je niet, die koop je.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:34 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach frikandel is frikandelquote:Op zondag 14 juli 2019 01:34 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ze hadden er geen zin meer in. Triest voor Robert de Perzik.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd man man man wat was dat kut.
Lol.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of hij heeft z'n leven op de rit gekregen of aan de drugs ten onder gegaan
Dan weet ik het wel
Ging toch al niet meer mee naar Fortuna uit?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ze hadden er geen zin meer in. Triest voor Robert de Perzik.
Nee klopt, eindigde met thuiswedstrijdquote:Op zondag 14 juli 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging toch al niet meer mee naar Fortuna uit?
Dat hele verzetten van die speelrondes was gewoon kut eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee klopt, eindigde met thuiswedstrijd
Ja, gelukkig hebben ze dat dit seizoen beter voor elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele verzetten van die speelrondes was gewoon kut eigenlijk.
Oh geen idee?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hebben ze dat dit seizoen beter voor elkaar.
Doet het niequote:Op zondag 14 juli 2019 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat @:trollscience niets wil zeggen zegt genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |