abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187905302
pi_187905315
Net uit eten geweest dus hier huilt de rekening ook een beetje
  zaterdag 13 juli 2019 @ 20:45:20 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_187905403
portemonnee van uienleer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187905614
Ok, de samenvatting. Het ging allemaal echt supersnel.

J kwam de stal in en zei in opperste verbazing 'je ouders'. Ik snapte het niet maar blijkbaar waren mijn ouders in onze tuin. Na even twijfelen ben ik er bij gaan staan. Ouders en J waren aan het keuvelen over de gekapte bomen e.d. Ik heb gevraagd wat ze kwamen doen. Ze kwamen kijken hoe het er voor staat. Ik vroeg of ze niet op een normale manier een afspraak kon maken. Dan stonden dingen zwart op wit em daar hebben ze slechte ervaringen mee.
Mijn moeder zei dat ze twee vragen had:
1. Of ik een hekel aan haar heb want dan houdt het verder op.
2. Of ik het (gebrek aan) contact zo wil houden want in dat geval was het voor altijd, inclusief ziekte en uitvaart, en zouden zij al hun geld opmaken.
Ze was bereid om zich nog meer in te houden dan ze altijd al doet, dat is ze gewend want dat moest ze met haar moeder ook altijd.
Ik geloof dat ik toen gevraagd heb of ze nou hoorde wat ze zei, of ze verwachtte dat ik een fatsoenlijk antwoord kon geven.
Ze zei dat ik haar beschuldigde van een te erge mening over mensen hebben maar dat ik ook oordeel. Ik heb gezegd dat ik inderdaad van mijn ouders heb geleerd dat het normaal is om iedereen te veroordelen en dat ik dat dus juist niet meer wil.
Inmiddels had J al een paar keer gevraagd of ze weg wilden gaan. Dat maakten ze zelf wel uit. J werd steeds bozer. Mijn moeder vroeg hem om haar te slaan. J dreigde met de politie. Mijn moeder zei dat J niet naar mij moest luisteren omdat ik lieg over haar. Uiteindelijk gingen ze weg. Mijn moeder zei dat ze lekker zal slapen vannacht.

Zoiets is het gegaan geloof ik. Er was nog meer maar dat kan niet echt samenhangend worden verteld. Uiteraard kwamen mijn vermeende moeilijk opvoedbaarheid en het feit dat ik altijd alles omdraaide ook nog voor, om de narcistenbingo compleet te maken.
Spoilers!
pi_187905666
Och LS :*
pi_187905686
Wow, Lucky. Wat een emotionele chaos. Welke conclusie heeft ze nu voor zichzelf getrokken? Dat het inderdaad voor altijd is?
Hoe gaat het met jou nu?

Wel fijn dat J. erbij was, dan kun je samen boos zijn en je verwonderen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_187905691
@Bluezz ik kwam het daarna met teruglezen idd tegen :Y
Ik reageer tegenwoordig maar meteen als ik bij het teruglezen wat tegenkom, anders ben ik het alweer vergeten O-)
pi_187905700
@Bluezz dat plaatje _O-
pi_187905708
Oh en @Barreltje gefeliciteerd, en wat fijn, en wat sterk/moedig/stoer van je O+
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:08:40 #10
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187905711
Net-geen-vier-op-een-rij-post :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187905717
Ik heb van de week over een nieuwe techniek geleerd: zulke hoge eisen stellen dat de ander alleen maar teleur kan stellen. Dat deed ze door van mij te verwachten dat ik gestructureerd speelde en opruimde toen ik 2 was. Dat deed ze door 12 regels voor het openen en dicht doen van deuren en laden op te stellen. En dat deed ze door vandaag met twee gestrekte benen onaangekondigd binnen te komen.

Zij is nu het slachtoffer want ze heeft geprobeerd om het goed te maken. Dit is exact wat ze onderbewust wil. We aim to please :)
Spoilers!
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:10:54 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187905741
Jeetje Lucky.. wat een idioot gedrag van je moeder.. Ik neem even aan dat je pa zn mond niet open gedaan heeft?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:13:00 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187905777
Wow Lucky.. just... wow... :*

@Lot1 bedankt O+
Kwak
pi_187905795
Mijn hemel LS. Ik weet even helemaal niet wat te zeggen. Zomaar out of the blue komen, je meteen "ter verantwoording" roepen. Echt ik kan er niet bij.
Wat zou dat getriggerd hebben na al die maanden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_187905807
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wow Lucky.. just... wow... :*

@:Lot1 bedankt O+
En dan staat de mooiste deken (vind ik dan) niet eens daar.
pi_187905811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:06 schreef mjan het volgende:
Wow, Lucky. Wat een emotionele chaos. Welke conclusie heeft ze nu voor zichzelf getrokken? Dat het inderdaad voor altijd is?
Hoe gaat het met jou nu?

Wel fijn dat J. erbij was, dan kun je samen boos zijn en je verwonderen.
Ik weet niet wat ze voor conclusie heeft getrokken. Dat dit permanent is denk ik ja. Dat wist ik al dus voor mij verandert er niets.

Het gaat nu goed. We schieten steeds in de lach om de bizarheid van de situatie. Het was echt fijn om J er bij te hebben. Alleen al omdat hij nu eens van voor tot achter zo'n situatie heeft meegemaakt. Hij kent haar 16 jaar en weet hoe ze is, hij heeft ook al genoeg gezien. Maar om in een paar minuten die bingokaart vol te zien lopen was gewoon bizar.

Mezelf kennende ga ik hier nog wel een paar weken last van hebben. Maar dat trekt ook vast wel weer bij.
Spoilers!
pi_187905830
Pfoe Lucky, heftige shit zeg. Bizar dat ze opeens in je tuin staan :o dikke knuffel, hopelijk kun je dit snel van je af zetten :*

Barrel nog gefeliciteerd met het fijne nieuws :* mooi dat je er zo dicht bij mag staan als je zelf wil O+
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:17:58 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187905859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan staat de mooiste deken (vind ik dan) niet eens daar.
Welke is dat? (Nieuwsgierig)
Kwak
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:20:02 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187905889
Even een luchtig intermezzo: O+ Eva Green O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187905899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:10 schreef Barreltje het volgende:
Jeetje Lucky.. wat een idioot gedrag van je moeder.. Ik neem even aan dat je pa zn mond niet open gedaan heeft?
Ja, iets over dat ze zo veel gedaan hebben voor ons. Alsof dat er iets mee te maken heeft. Ze weten dat we daar dankbaar voor zijn.

Geen idee Kwak wat dit heeft getriggerd. Ze is een paar weken geleden 75 geworden. Toen belde ze. Voordat de telefoon 3 keer was overgegaan was ik volledig overstuur en heb niet opgenomen. Via app lieten ze weten dat het een foutje was dat ze belden. Ongeloofwaardig maar prima.
Het feit dat ik in enkele seconden van 0 naar 100% overstuurheid ging, zei mij dat dit geen contact de juiste keuze was. Ik heb vandaag ook geen moment getwijfeld. Al vraag ik me af of ik vandaag wel heb gezegd dat ik geen contact wil. Ik kon er bijna niet tussen komen.
Spoilers!
pi_187905914
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mezelf kennende ga ik hier nog wel een paar weken last van hebben.
Dat is het erge, vind ik. Sterkte met het afschudden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_187905937
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is het erge, vind ik. Sterkte met het afschudden.
Ja, dat vind ik ook. Dat neem ik ze kwalijk. Elke keer als ik weer een lullig bericht krijg, heb ik daar weken last van.

Het was trouwens op 3 weken na een jaar geleden dat ik mijn ouders heb gezien. Mijn moeder zag er echt oud uit ineens.
Spoilers!
pi_187905980
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook. Dat neem ik ze kwalijk. Elke keer als ik weer een lullig bericht krijg, heb ik daar weken last van.

Het was trouwens op 3 weken na een jaar geleden dat ik mijn ouders heb gezien. Mijn moeder zag er echt oud uit ineens.
Ik ging er altijd wel erg goed van hardlopen :'). Hard! Lang!

Tegenwoordig is het drama in mijn familie aardig onder controle, dus ik hoef al een tijd niet meer af te schudden. Toen dat nog wel moest probeerde ik me altijd te voelen als een eend. Gewoon afschudden, droog, klaar, geen drupje blijven plakken. Niet dat het ooit echt werkte hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_187905998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Welke is dat? (Nieuwsgierig)
Die blauw/groene met golfjes
  zaterdag 13 juli 2019 @ 21:31:45 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187906051
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die blauw/groene met golfjes
Wat grappig! Dat is idd een van de oudste en simpelste! Wel mooi ja, toen was mijn achternichtje van 9 nog een baby...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')