En dan staat de mooiste deken (vind ik dan) niet eens daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wow Lucky.. just... wow...
@:Lot1 bedankt
Ik weet niet wat ze voor conclusie heeft getrokken. Dat dit permanent is denk ik ja. Dat wist ik al dus voor mij verandert er niets.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:06 schreef mjan het volgende:
Wow, Lucky. Wat een emotionele chaos. Welke conclusie heeft ze nu voor zichzelf getrokken? Dat het inderdaad voor altijd is?
Hoe gaat het met jou nu?
Wel fijn dat J. erbij was, dan kun je samen boos zijn en je verwonderen.
Welke is dat? (Nieuwsgierig)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan staat de mooiste deken (vind ik dan) niet eens daar.
Ja, iets over dat ze zo veel gedaan hebben voor ons. Alsof dat er iets mee te maken heeft. Ze weten dat we daar dankbaar voor zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:10 schreef Barreltje het volgende:
Jeetje Lucky.. wat een idioot gedrag van je moeder.. Ik neem even aan dat je pa zn mond niet open gedaan heeft?
Dat is het erge, vind ik. Sterkte met het afschudden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mezelf kennende ga ik hier nog wel een paar weken last van hebben.
Ja, dat vind ik ook. Dat neem ik ze kwalijk. Elke keer als ik weer een lullig bericht krijg, heb ik daar weken last van.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is het erge, vind ik. Sterkte met het afschudden.
Ik ging er altijd wel erg goed van hardlopenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Dat neem ik ze kwalijk. Elke keer als ik weer een lullig bericht krijg, heb ik daar weken last van.
Het was trouwens op 3 weken na een jaar geleden dat ik mijn ouders heb gezien. Mijn moeder zag er echt oud uit ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |