Volgens mij is die tent door het weer omgevallenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:19 schreef zodeju het volgende:
Vraagje, van wie moest die partytent eigenlijk weg??
En is het Hiske en Maris bevallen het overnemen van de B&B??
Ze hebben de tent uit elkaar geslagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Volgens mij is die tent door het weer omgevallen
Heb je haast ofzo? Zat er allemaal in en er was al een nieuwe. Of gebeurde er teveel om even te wachten?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:24 schreef DKUp het volgende:
Heel schattig briefje tot dat ze binnen twee minuten weer uit geneukt zijn en de boot heen en weer gaat.
Die reet van haar bereikt ook bijna haar enkels............quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef puzziepie het volgende:
Maris moet nog meer aandacht en bevestiging hebben
[ afbeelding ]
Nee, denk dat ze daar bang voor waren i.v.m. de storm en de regen maar kan ook opdracht van 'achter' zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Schuim drinkt geen wijn alleenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska met haar flessen wijn.... ik voorspel een fiasco
Volgens mij draagt Merel een body en Mariska een jurkje.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef Chea49 het volgende:
De 2 bazinnen dezelfde blouse aan? Werkuniform?
De prijs voor een fles wijn in een kistje. Lekker origineel weer Mariska.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef puzziepie het volgende:
Maris moet nog meer aandacht en bevestiging hebben
[ afbeelding ]
Wat is de afspraak? 120 seconden?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je haast ofzo? Zat er allemaal in en er was al een nieuwe. Of gebeurde er teveel om even te wachten?
En kruidenbitterquote:
Komt ook op etiket te staan "Casa Fiasco"?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska met haar flessen wijn.... ik voorspel een fiasco
Niet antwoorden is geen optie.quote:
Hij weet wanneer hij moet slijmen. Ze moeten dat gaan verkopen Utopiaans slijm....gat in de markt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:30 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Best treurig dat een figurant populair is terwijl het een heel eng hypocriet Moraalriddertje is.
Nee, Brandon probeerde hem uit elkaar te halen en er een sloophamer gebruikte....Jens leek dat leuk een heeft ook nog een paar beuken gegeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:25 schreef Inca het volgende:
[..]
jeffrey's kruidenbitter...............quote:
Wat zal die verrassing weer gaan kosten en betaald hij dat van zijn zakgeld?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft ook ff aandacht nodig , zij wist het al de hele tijd
Lekker belangrijk
[ afbeelding ]
Merel trilt helemaal
Zullen die vetrollen wel zijn
Ja, alleen de foto was stom ze had er een dikke kop op.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:32 schreef DKUp het volgende:
Meertje weer blaai, dat zal binnen een paar uurtjes weer anders zijn.
Het is best wel lief als iemand iets voor je doetquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat zal die verrassing weer gaan kosten en betaald hij dat van zijn zakgeld?
Ranja met een rietje, mijn Sofietje…...………………..quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
jeffrey's kruidenbitter...............Nu zit dat domme nummer weer in mijn bakkus...
Er was niet eens een nieuwe TT. Laat het dan op z'n minst aan een ander over.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat is de afspraak? 120 seconden?
Normaal heb Thunder dan wel een nieuwes klaar.
Von deze ook wel een kaap.
Ditquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:34 schreef DKUp het volgende:
Ze zijn zo schattig samen.
Ik vind ze samen vreselijk.
Tranny bemoeit zich er ook mee, ze weet nu op tv te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen de foto wat stom ze had er een dikke kop op.![]()
Raar dat dit weer net de avond voor de markt moet gebeuren......
Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen de foto was stom ze had er een dikke kop op.![]()
Raar dat dit weer net de avond voor de markt moet gebeuren......
Toevallig net wanneer het druk is voor de markt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is best wel lief als iemand iets voor je doet
Maar ik vind die 2 zo ontzettend fake samen ... en dat gekwijl van die 2 al helemaal
Gerrit werd niet betrokken bij de groep van 4 die een splitsing wilde. Nu is het AAN tussen die 2.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef lorrie03 het volgende:
wat is er tussen ger en jessie gebeurd?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit werd niet betrokken bij de groep van 4 die een splitsing wilde. Nu is het AAN tussen die 2.
En iedereen moet het weten hoe verliefd ze wel niet zijn. Ik geloof er helemaal niks van en zéker niet dat dat brutale kind daar verlegen van wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is best wel lief als iemand iets voor je doet
Maar ik vind die 2 zo ontzettend fake samen ... en dat gekwijl van die 2 al helemaal
Is het sinds vandaag 'aan' ?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit werd niet betrokken bij de groep van 4 die een splitsing wilde. Nu is het AAN tussen die 2.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die party tenten moesten weg van de FEBO.
Zijl was nodig voor de trouwjurk van Meurel.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ranja met een rietje, mijn Sofietje…...………………..
Gaat het beter nu?
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:37 schreef puzziepie het volgende:
Lexie over een ring (oid)
Merel mag hopen dat Jessie witgoud voor haar koopt
Ja pleur op doe het lekker een andere keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:38 schreef zodeju het volgende:
De bewoners vinden het ook raar.....net wanneer de kramen opgebouwd moeten worden....Adje durft commentaar te geven.![]()
![]()
Volgens mij sinds Mariska er is.....toen is het Gerrit een beetje gaan dagen dat hij er niet meer bij hoort.quote:
Voor de tv, alle aandacht op haarquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Merel is voor het eerst verlegen in haar hele leven ?
Een verlegen Merel
Yeah right
En dan morgen alle marktbezoekers aandacht voor die 2.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:38 schreef zodeju het volgende:
De bewoners vinden het ook raar.....net wanneer de kramen opgebouwd moeten worden....Adje durft commentaar te geven.![]()
![]()
Wordt in ieder geval géén grote panterjurk want Jessie houdt daar helemaal niet van.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:39 schreef DKUp het volgende:
Meertje en Djezzie trouwen in Utopieja.
My Big Fat Gypsy Wedding.....
Ik hoop nog steeds op een opstandquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij sinds Mariska er is.....toen is het Gerrit een beetje gaan dagen dat hij er niet meer bij hoort.
Dat debiele brilletje heeft 'ie nooit meer op.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:46 schreef DKUp het volgende:
Grootverdiener hoedje pussyboy heel interessant aan het doen achter de computer.
Grote act die twee, de prutsende verminkende alto’squote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat debiele brilletje heeft 'ie nooit meer op.
Beetje aan het werk die lul. En dan ook nog vanavond met zijn neukertje durven daten. Alles om haar binnenboord te houden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:47 schreef DKUp het volgende:
Snotkoker Djezzie maakt een pleurisherrie, mute.
Lijkt mij het handschrift van Merel, maar ken niet alle handschriften.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Welke inbuseel heeft op dat bord 'speach' geschreven?
Het lijkt mij niet Merel haar handschrift, maar dat van Shelley. Volgens mij had zij ook iets met een permanent marker op dat bord geschreven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt mij het handschrift van Merel, maar ken niet alle handschriften.
Is ze d'r tril-ei weer vergeten uit te zetten, of heeft Jessie de afstandsbediening?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft ook ff aandacht nodig , zij wist het al de hele tijd
Lekker belangrijk
[ afbeelding ]
Merel trilt helemaal
Zullen die vetrollen wel zijn
Meertje telkens chagrijnig dus weer even tevreden houden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beetje aan het werk die lul. En dan ook nog vanavond met zijn neukertje durven daten. Alles om haar binnenboord te houden.
Wilde ze weggaan? Had ze genoeg van hem?
was dat niet van die geweldige presentatie/roast die Shel had gedaan? Daar moest toch iedereen op het podium komen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet Merel haar handschrift, maar dat van Shelley. Volgens mij had zij ook iets met een permanent marker op dat bord geschreven.
Ik ben wel toe aan een bezopen Maris op de streamsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:47 schreef DKUp het volgende:
Snotkoker Djezzie maakt een pleurisherrie, mute.
Als het 'n beetje mee zit wordt het morgen 'n regenpak en 'n paraplu voor Merelquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Oh wat moet ze aan doen voor straks stress
Morgen wil ze ook al mooie kleertjes aan paniek
[ afbeelding ]
wat een waanidee van een ideale samenleving moet deze vrouw toch hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Té laat om nog een sexy outfit te bestellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het 'n beetje mee zit wordt het morgen 'n regenpak en 'n paraplu voor Merel![]()
Heb haar nog niks zien doen vandaag maar kan aan mijn ene stream liggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:56 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een waanidee van een ideale samenleving moet deze vrouw toch hebben
En het gepeupel snijdt patat,
Ik hoorde nu duidelijk dat Mariska maandag eerst moet laten prikken en daarna dan gaat bestellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:58 schreef puzziepie het volgende:
Maris heeft Meer weer nodig , want die moet ff kijken naar de materialen/gereedschappen of whatever lijst
Ach, ze zaten in de struiken. Zorgzame moeder hoor.quote:
fakeshowquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef 5thencounter het volgende:
Showgirl, pose, jup de cam staat op je.. en lachen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |