Goed! Hahah jammer zeg, ik mis hemquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]heyyy wollah
![]()
BOBisbaasBOB, denk dat hij op vakantie is![]()
Hoe gaat het met jou ?
Dat soort fratsen hoeven ze bij mij echt niet te proberen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja en ik kan dan moeilijk doen alsof ik er niet ben
Geniet van onze fantastische hoofdstadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Enfin even naar buiten in prachtige Amsterdam![]()
Fijne middag verder
Amsterdamquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne middag verder
Amsterquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:29 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne middag verder
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:35 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga volgende week een dagje als toerist naar Amsterdam.
Lekker op een terrasje mensen kijken
Ja, ik als provinciaal "vin da gewoon skôn , witte wel?"
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat heb ik vorig jaar met zoonlief gedaan, kilometers lopen....stukje met de tram mee....Madame Tusseaud....Vondelpark.....de letters bij het Rijksmuseum gezien toen die er nog waren.....was leuk toen
Altijd wel wat te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat heb ik vorig jaar met zoonlief gedaan, kilometers lopen....stukje met de tram mee....Madame Tusseaud....Vondelpark.....de letters bij het Rijksmuseum gezien toen die er nog waren.....was leuk toen
Nee. Jij wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vlechten jullie je schaamhaar in?
Maar hij zegt nietsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dit kan jij prima alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |