Het is afschuwelijk, ik schaam me diepquote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mier en mier en mier en mierzoet maar ik trek het omdat je mijn zusje bent.
Ga nog erger hoor, met mijn pink slechts.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk, ik schaam me diepMaar jij begon
Ok, broertjequote:
Over twee uur heb je toestemmingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, broertjeIk ga Disney posten hoor
Te laatquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee uur heb je toestemming
Deed me gelijk hieraan denkenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:08 schreef UitStraling het volgende:
Kom mijn vrouw, zing met me mee en neuk urenlang tot we zin in koffie krijgen en de vogeltjes fluiten.
wtf Kopje, dit ben jij ook wel ten voeten uitquote:
Dat weet jij nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:51 schreef UitStraling het volgende:
wtf Kopje, dit ben jij ook wel ten voeten uit
Hey Puzzie!quote:
Zo dun ben ik bij lange na niet hoor. I wish.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:57 schreef UitStraling het volgende:
Geef me een snippertje en teken een portret van je
Hier gaat iets niet helemaal goed.quote:
Hellupquote:Op zaterdag 13 juli 2019 01:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier gaat iets niet helemaal goed.
Jezelf?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, lekker zeg, kende deze niet, doet me ergens aan denken maar kom er uiteraard niet op.
gekkenhuisquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn gezin is gek geworden vandaag.
Mijn dochter heeft sinds vandaag een sportschool abbo en mij vriend ging hardlopen....
quote:
Lord Hurongodquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:01 schreef UitStraling het volgende:
Tering, lekker zeg, kende deze niet, doet me ergens aan denken maar kom er uiteraard niet op.
Blijf je zelf straks eenzaam als dikkie achter met zoute vingers van de chips Netflix kijken, kan jou het schelen johquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn gezin is gek geworden vandaag.
Mijn dochter heeft sinds vandaag een sportschool abbo en mij vriend ging hardlopen....
Ik heb geen flauw idee, ja mijn dochter weet ik wel waarom ze het doet trouwens.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
gekkenhuis
Trainen ze ergens voor?
Ik ben niet dik en heb te weinig tijd om Netflix volledig te volgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je zelf straks eenzaam als dikkie achter met zoute vingers van de chips Netflix kijken, kan jou het schelen joh
We hadden een gemixte discotheek hiero toen ik jong was.quote:
Altijd handig als je weet hoe het werktquote:
Ik heb er geen maar thxquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Altijd handig als je weet hoe het werkt
Succes alvast![]()
Klinkt lief maar ook tering sneu tegelijkertijdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We hadden een gemixte discotheek hiero toen ik jong was.
Qua muziek.
Hiphopachtig/pop/etcetc vs rock. Beiden in andere zalen van die discotheek.
Limburg regelt dat best goed ^^
Ik vind het zeker voor jeugd heel slim klinken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt lief maar ook tering sneu tegelijkertijd![]()
Je snapt dat mensen elkaar slaan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
Kwam Jordy vandaag tegen. Wat een graf tyfus muil. Snap wel dat hij een paar rake klappen heeft gekregen.
Ook Jordy begreep de boodschap en heeft inmiddels z’n gedrag aangepast.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je snapt dat mensen elkaar slaan?
Juist.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook Jordy begreep de boodschap en heeft inmiddels z’n gedrag aangepast.
Krijg je van die rare huwelijken waarin de man staat te brallen op Hazes in een niet zo schone onderbroek en de vrouw zit met een koptelefoontje in een donker hokje The Cure te luisterenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind het zeker voor jeugd heel slim klinken.
Is dat erg?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je van die rare huwelijken waarin de man staat te brallen op Hazes in een niet zo schone onderbroek en de vrouw zit met een koptelefoontje in een donker hokje The Cure te luisteren
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Toevoeging voor US.
Toen ik jong was kwam ik in aanraking met echt vanalles.
Heeft me geen kwaad gedaan.
Ik ging naar hiphoparties, naar houseparties, naar newwave, naar rock etcetc.
Proef de sfeer op al die festivals/parties
Ja slaat nergens op, is zonde vaak, scheelt je zoveel mooie momenten in het leven, krijg je echt maar een fractie mee.quote:
lol!!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
Kwam Jordy vandaag tegen. Wat een graf tyfus muil. Snap wel dat hij een paar rake klappen heeft gekregen.
Ik denk er anders over.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, is zonde vaak, scheelt je zoveel mooie momenten in het leven, krijg je echt maar een fractie mee.
Jammer dat ze allemaal hartproblemen hebben.quote:
Nouquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal hartproblemen hebben.
Weet nooit of de dingen die je zegt serieus zijn of nietquote:
Leuke honden! Nu hebben we twee Grieken, gezonde jongens van 32 kilo. Die gaan wel een tijdje mee denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:37 schreef Stray_cat het volgende:
![]()
![]()
Hier een beagle, engels, zeer gezond.
Picsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuke honden! Nu hebben we twee Grieken, gezonde jongens van 32 kilo. Die gaan wel een tijdje mee denk ik
Grieken? Picsquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuke honden! Nu hebben we twee Grieken, gezonde jongens van 32 kilo. Die gaan wel een tijdje mee denk ik
Serieus, Basje, Tim, Pim, Gijs en Dolle Deur...….alle vijf jong dood en ik was daadwerkelijk zwaar verliefd op die beestjesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet nooit of de dingen die je zegt serieus zijn of niet
Awh haha. Ja, cavaliertjes zijn honden om echt verliefd op te worden inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:40 schreef UitStraling het volgende:
Serieus, Basje, Tim, Pim, Gijs en Dolle Deur...….alle vijf jong dood en ik was daadwerkelijk zwaar verliefd op die beestjes
Notquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet nooit of de dingen die je zegt serieus zijn of niet
Duitse, Mechelse?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:45 schreef lrishCassidy het volgende:
Was het eerste plaatje op Google.
Anders had ik gezocht op m'n eigen honden, herders
Herders, mijn eerste liefdequote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Was het eerste plaatje op Google.
Anders had ik gezocht op m'n eigen honden, herders
Nietquote:
Prachtige hondenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Langharige Duitse en vroeger thuis een Mechelse.
Ik hou van de langharige duitsers![]()
Deze, meer het blonde, minder zwart
[ afbeelding ]
Wel. Mijn moeder was helemaal fan van Nikos Nomikos, ging altijd op in de auto en kon het als klein Kopje al meezingenquote:
Vrij is het codewoordquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:01 schreef lrishCassidy het volgende:
Nouja ik vind vrij makkelijk iemand leuk maar het kan ook vrij makkelijk omdraaien
Beter plaats je muziekquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beter dan doorgesnoven neuzen toch.
Mooie beestenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:59 schreef Kopjechino het volgende:
Foto's van mijn cavaliertjes trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt je ingelezen ^^quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Inderdaad beter dan Ajacieden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijkquote:
Ja iedereen in meer of mindere mate toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft iedereen die hier post een beetje last van de society op zijn manier?
Leg het eens uit. Jij bent beter met woorden dan ik ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja iedereen in meer of mindere mate toch?
Ja gvd, kan niet altijd de schrijver uithangen, laat me ook een keer simpel zijn of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Leg het eens uit. Jij bent beter met woorden dan ik ben.
Hoezo never?quote:
Ik alleen een nummer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, kan niet altijd de schrijver uithangen, laat me ook een keer simpel zijn of zo.
Heb daar wel 1000 dingen over te zeggen dat dan wel weer
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gvd, kan niet altijd de schrijver uithangen, laat me ook een keer simpel zijn of zo.
Post dat nummer maar dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik alleen een nummer.
Leg eens uit
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bohquote:
Het ging over society toch? Waarom kut dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry zat niet op te letten![]()
Verschikkelijk kutnummer trouwens joh
Oohja die is wel prachtigquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het ging over society toch? Waarom kut dan?
Als ik zeg dat ik moet plassen/piesen dan moet ik dat ook ^^quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Never mind, je bent niet door het putje
OEHOOEEHOOEHHquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:35 schreef Kopjechino het volgende:
BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME. NO MORE.
Met je kut songfestivalquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik moet plassen/piesen dan moet ik dat ook ^^
Beetje Songfestival voor jullie![]()
Niks kuts aan het songfestivalquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ok, hierna stop ik met de slechte muziek
Jammerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 03:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ok, hierna stop ik met de slechte muziek
Ja zo zijn wij, kun je nog wel een donkerkleurige uitvinding hebben, wij als blanken toppen en overtreffen je gewoon gvd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:01 schreef lrishCassidy het volgende:
Best triest eigenlijk dat de beste rapper on earth een blanke jongeman is ^^
Waar is je slechte muziek :Squote:
Nouja ik weet geen betere rappert. Jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zijn wij, kun je nog wel een donkerkleurige uitvinding hebben, wij als blanken toppen en overtreffen je gewoon gvd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja ik weet geen betere rappert. Jij?
Schat, ik heb een beetje verstand van muziekmannen met tatoeages, bierbuiken, piercings, lang vies haar, gitaren en dat was het wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 04:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nouja ik weet geen betere rappert. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |