De Liebherr onlangs voor 319 gekocht. Leuke build, maar echt wel groot equote:Op woensdag 27 november 2019 02:32 schreef Faxie het volgende:
Goede deals bij bol.com
oa de Liebherr voor 325,- de rode kraan voor 150,- Defender voor 113,- Mack 90,- en de Chiron voor 225,-
Helaas herkenbaarquote:Op woensdag 27 november 2019 19:46 schreef Jump het volgende:
Godver, had ik de defender in mijn mandje staan, is die er opeens uit. Niet meer leverbaar. Beter direct besteld en geen minuut gewacht...
Ik dacht ik bestel de batman auto even...quote:Op woensdag 27 november 2019 19:46 schreef Jump het volgende:
Godver, had ik de defender in mijn mandje staan, is die er opeens uit. Niet meer leverbaar. Beter direct besteld en geen minuut gewacht...
Die was al te bestellen om 23.55 en na 0.00 liep de website vast. En dat bleef wel een uur zo. En om 8.10 morgens was de mini batman auto al op en de grote even later niet op voorraad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht ik bestel de batman auto even...
De mini batman auto (en de grote) waren gisteren in Amsterdam nog wel op voorraadquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
Die was al te bestellen om 23.55 en na 0.00 liep de website vast. En dat bleef wel een uur zo. En om 8.10 morgens was de mini batman auto al op en de grote even later niet op voorraad.
Het komt wel weer beschikbaar.... maar de mini is al op.
in de winkel wel maar online was het zo op.quote:Op maandag 2 december 2019 12:13 schreef luciferhout het volgende:
[..]
De mini batman auto (en de grote) waren gisteren in Amsterdam nog wel op voorraad
Ik snapte het, was meer een tip voor degene die 'm echt nog graag willen hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 14:46 schreef Attitude het volgende:
[..]
in de winkel wel maar online was het zo op.
oh zo... dan is het goedquote:Op maandag 2 december 2019 14:48 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Ik snapte het, was meer een tip voor degene die 'm echt nog graag willen hebben
geinig maar geen must have voor mijquote:Op maandag 2 december 2019 14:56 schreef Attitude het volgende:
https://www.bouwsteentjes.info/visuals-lego-71026-dc-cmf/
nieuwste cmf serie, DC figuren
die geruchten gaan inderdaad, ik hoop wel 1 in stijl met de brandweerkazerne, en niet die jaren 50' look van de diner en garagequote:Op woensdag 4 december 2019 19:42 schreef Devil010 het volgende:
De nieuwe modular wordt een bibliotheek?
't Moet PAYPAL10 zijnquote:Op woensdag 4 december 2019 22:39 schreef Attitude het volgende:
LEGO CORNER GARAGE 10264 nu 139.95 bij Intertoys, goedkoopste ooit maar let op, invoeren van code PAYPA10 levert 10 % korting op dus dan is het 125 en nog wat.
Maar code kan je maar 1 keer gebruiken. Bedoeling is dat je met PayPal betaalt maar ik kon gewoon ideal selecteren en het werkte ook.
Oeps,. idd PAYPAL10.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Moet PAYPAL10 zijn![]()
Zit eigenlijk al aan m'n zelfopgelegde creditcardlimiet voor deze maand, maar wil deze set sowieso ooit halen, en voor dit geld kan ik 'm niet laten liggen
Denk dat deze ook niet zo heel populair is?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
Oeps,. idd PAYPAL10.
Ja normaal kost ie 190 en nu 125 . das geen geld. zo.
Ik heb dat nooit meegemaakt met een modular die in 11 maanden, zover naar beneden gezakt is met de prijs.
Ik zou het niet weten, je kan hem kopen voor de parts maar zelf heb ik hem nog niet gebouwd.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:19 schreef mschol het volgende:
das wel een forse korting ja.. ik kan em ook wel bestellen maar wat moet ik met 2 stuks
zitten er nog bijzondere stukjes in?
Geen idee. Er zijn mensen die niet blij zijn met de jaren 50 tintje. Zoals de Diner Downtown. Ze hadden liever gezien dat het in de stijl was van de eerste 10 modulars. Maar ik vind het wel mooi. En straks komt de bibliotheek eraan , en die is waarschijnlijk ook jaren 50 hopelijk, ik denk dat we nu een straatje krijgen met jaren 50 gebouwen.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat deze ook niet zo heel populair is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |