Het lijkt wel iemands oma (random).quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je die vrouw aan het aanrecht ziet staan zou je toch niet denken dat daar een vrouw van de wereld staat. Het lijkt wel zestig.![]()
Ik ben geen expert (geloof niet dat dat een verrassing is) maaaaar staat toch best lullig die paar draadjes op je kop?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij elke vlecht gaat er een pluk synthetisch haar in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is het ergens zielig. Ze is zo dwangmatig bezig.Ik vraag mij af waarom je de behoefte hebt om je 'goede baan' op te zeggen om in Utopia te gaat zitten, waar ze weet dat het niet te doen is. Als je een normaal verstandelijk vermogen hebt, dan weet je toch dat het een soort roulette spel is. Als je zo'n risico neemt, ben je niet helemaal 100. Misschien heeft haar ziekte er iets mee te maken. Maar..... ze was schoon... maar goed in sommige gevallen zegt dat niet alles.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:26 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd...ze heeft nog nooit gefaald zei ze....dus dat wordt....de troon....of het gekkenhuis..
Ik ook. Eens kijken hoe ze hier een slinger aan gaan geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen.
voorlopig heeft ze haar wijn en pizza oven al binnen, zonder dat dat de groep daarover heeft moeten stemmenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:26 schreef Maria. het volgende:
[..]
idd...ze heeft nog nooit gefaald zei ze....dus dat wordt....de troon....of het gekkenhuis..
Niet mijn oma. Dat was een statige vrouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt wel iemands oma (random).
doe normaalquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niet mijn oma. Dat was een statige vrouw. Uiteindelijk stak ze haar hoofd in de gasoven omdat ze er genoeg van had.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Niet mijn oma. Dat was een statige vrouw.
Huh, zal Jessie wel goed bevonden hebben, neem ik aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze haar wijn en pizza oven al binnen, zonder dat dat de groep daarover heeft moeten stemmen
Ziet er niet uit........en daar een hele dag druk mee geweest.........quote:
Benieuwd voor hoelang,bij Brenda was het ook van korte duur.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit........en daar een hele dag druk mee geweest.........
nou...die ovens hadden ze al....dus waarom een extra oven?.....kmoet het nog zien...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze haar wijn en pizza oven al binnen, zonder dat dat de groep daarover heeft moeten stemmen
Vind het helemaal niets die dreads.............quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Benieuwd voor hoelang,bij Brenda was het ook van korte duur.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets die dreads.............
Zijn het ook niet, het zijn touwtjesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets die dreads.............
Ja en Maris net zo, maar die heeft ook al de hele dag gewerkt ...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:08 schreef snetje het volgende:
Merel klaagt dat niemand bij de B&B wil gaan zitten..
nou...maris had een snipperdagje hoor....pas om 18.00 uur begonnen....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Maris net zo, maar die heeft ook al de hele dag gewerkt ...
De ironie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:09 schreef snetje het volgende:
Merel: Gaan ze allemaal boven achter de computer zitten...ben het echt zat ..ga er morgen ook wat van zeggen...
Het was nu toch LexC pakkie an? Die hoorde ik net al zeggen dat ze er niet meer bij ging zitten en dat ze naar bed gaatquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:09 schreef snetje het volgende:
Merel: Gaan ze allemaal boven achter de computer zitten...ben het echt zat ..ga er morgen ook wat van zeggen...
Ik zal dat zondag wel even bekijken wie echt is en wie nep.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
Mja, over de armbandjes dame werd ook gezegd dat het een echte hippie was.
Ben ik nu gek of weten ze bij de goden niet wat hippie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |