Niemand haat Maastricht, maar ze zijn gewoon om goede redenen geen ideale hoststad-kandidaat. En als ze het niet worden (kan me niet voorstellen dat ze het wél worden) ga ik een weekendje Maastricht in het najaar omdat het hotel dat we daar voor mei 2020 in optie hebben zo tof is dat we daar dan alsnog in willen maar dan eerder.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben pro-Maastricht. Door al het gehaat hier ga ik ze het gewoon gunnen
quote:Het kan allemaal een perfecte tactiek zijn om straks een luid gejuich te doen opgaan als het toch Rotterdam wordt. Immers, eerst was Rotterdam toch een beetje de first loser toen Amsterdam afhaakte.
Als je maar ergens tegenin kan gaan hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ben pro-Maastricht. Door al het gehaat hier ga ik ze het gewoon gunnen
Je vergeet z'n overduidelijke knipoog te quoten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je maar ergens tegenin kan gaan hè.
Ja deed ik niet expres, FOK! laat bij mij altijd die smileys uit de quote. :/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet z'n overduidelijke knipoog te quoten.
Ah okéquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja deed ik niet expres, FOK! laat bij mij altijd die smileys uit de quote. :/
Ja grappig, maar je hebt humorvol-dwars en pedant.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:34 schreef Greys het volgende:
En hij is zeker niet de enige die het in ESF weleens leuk vindt ergens tegenin te gaan.![]()
Je vindt jezelf humorvol-dwars?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja grappig, maar je hebt humorvol-dwars en pedant.
Nou ja. Dat is in ieder geval soms de insteek.quote:
Die zal het meeste kunnen opschieten als mensen hem juist gewoon nu z'n gang laten gaan ipv storen om dingen te gaan vertellen die hij zelf ook wil en snapt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?
Vertel even dat ze opschieten.
@SietseBakkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft iemand hier nog contactmogelijkheden liggen met Sietse?
Vertel even dat ze opschieten.
Dat is inderdaad ook wel opvallendquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zandvoort hield zich naar mijn idee juist redelijk stil, terwijl Assen riep JA MAAR HIER IS ALLES BETER EN IN ZANDVOORT STA JE IN DE HORRORFILE DES DOODS!
Van Rotterdam horen we nu ook weinig. Er is een plan gepresenteerd dat ze het in Ahoy willen gaan houden (uiteraard), en dat is het wel zo ongeveer. Ondertussen roept Maastricht dat ze de meest Europese stad zijn, dat het zo leuk is voor de omringende landen en dat ze met André Rieu heus wel wat gewend zijn en dat het dus naar Maastricht moet komen
Ach joh, never mind. Het is de echte wereld niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
Wat een rare veroordelende wending is dit nou toch weer. Er staat toch gewoon een knipoog?
Klaar hier hoor. Sneren kan elders. Maar liefst gewoon nergens. Dat persoonlijke gedoe hoort hier in dit topic iig zeker niet.
Dat is me ook wel opgevallen ja. En dat terwijl Rotterdam in het begin toch wel behoorlijk fanatiek overkwam, met tweets dat ze een mooi bidbook al voor 50% af hadden en zo. Zou me wel meer 'gerustellen' of zo als ze ook eens iets lieten horen van zichzelf.quote:
In Greys we trustquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:12 schreef Greys het volgende:
Doe maar niet.
Later wordt duidelijk waarom.
Vertrouw me.
Ja hoop het ook!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:06 schreef Niels93 het volgende:
Dat oranje staat wel echt mooi trouwens. Hopelijk doen ze daar iets mee in het design
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |