SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat de ligt naar de oude dame gaat
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik ga er aankomend seizoen er wel voor zitten wanneer Barca en Juve spelen.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Heb je hier ook nog argumenten bij of vind je dit voldoende?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:31 schreef Elan het volgende:
De Ligt en Juventus lijkt me geen gelukkig huwelijk.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier ook nog argumenten bij of vind je dit voldoende?![]()
![]()
Benieuwd naar het exacte bedrag, volgens De Telegraaf 70 miljoen vast maar die zitten er wel vaker naast.Oh.![]()
Moet ik dat serieus nog uitleggen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je hier ook nog argumenten bij of vind je dit voldoende?
Wat moet een verdediger die het nadrukkelijk moet hebben van zijn opbouwende kwaliteiten bij Juventus. Of berhaupt in de Serie A.blablablabla![]()
Hoezo moet De Ligt het nadrukkelijk hebben van zijn opbouwende kwaliteiten? Ja dat kan hij aardig, maar is niet zijn specialiteit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nog uitleggen dan?
Wat moet een verdediger die het nadrukkelijk moet hebben van zijn opbouwende kwaliteiten bij Juventus. Of berhaupt in de Serie A.Oh.![]()
Lolquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet een verdediger die het nadrukkelijk moet hebben van zijn opbouwende kwaliteiten bij Juventus. Of berhaupt in de Serie A.![]()
Dat vind ik eigenlijk niet zijn beste eigenschap, hoewel hij dat wel prima kan inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet een verdediger die het nadrukkelijk moet hebben van zijn opbouwende kwaliteiten bij Juventus. Of berhaupt in de Serie A.![]()
Qua fysiek en puur als killer zijn er betere. De Godins van deze wereld. Had hem meer in een voetballende ploeg verwacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo moet De Ligt het nadrukkelijk hebben van zijn opbouwende kwaliteiten? Ja dat kan hij aardig, maar is niet zijn specialiteit.blablablabla![]()
Een ploeg onder Sarri bijvoorbeeld, met de Pjanicen van deze wereld.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua fysiek en puur als killer zijn er betere. De Godins van deze wereld. Had hem meer in een voetballende ploeg verwacht.![]()
Muah denk dat er maar weinig zijn die fysiek zo sterk zijn als De Ligt, daarbij ook nog met een leeftijd waar je jaren plezier van hebt en alleen maar beter gaat worden i.t.t. de Godins van deze wereld die al op leeftijd raken. En Juventus wil meer gaan voetballen komend seizoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua fysiek en puur als killer zijn er betere. De Godins van deze wereld. Had hem meer in een voetballende ploeg verwacht.Oh.![]()
70 miljoen maar trouwens
Hopelijk komt PSG god snel met een last minute bod
Anders is Ajax weer RIOLAED
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 16:40:40 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: