Och!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.
Dat glunderende koppie van Mars vergeet ik nooit meer.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Mars en Twix schaterden het uit samen terwijl ze in de plassen stampten.
Echt jongens, mooier wordt het niet.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Ja, het was echt zo’n gelukzalig moment. Twix had het er vandaag nog overquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:33 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk
Venco, hoe gaat het met jullie?
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:01 schreef minilot het volgende:
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties opNiks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
Hier een abonnement vanaf dat Twix exact 1,5 jaar was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
Heb ik toevallig voor morgen op de planning staan, ben benieuwdquote:Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort eens samen koekjes versieren
hier hoor ik de hele dag "oh nee!quote:Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat praten jullie dreumesen ook al goed![]()
Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?
Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen.![]()
Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat praten jullie dreumesen ook al goed![]()
Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant
quote:Op zondag 28 juli 2019 21:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind deze periode bitter sweet.Klinkt als een zware periode inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?
Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen.![]()
helemaal icm gebroken nachten.
Ter relativering, u'tje is nog te jong om bewust te kunnen provoceren (al snap ik echt dat het zo voelt hoor, ik roep ook vaak zat dat de kapitein iets expres doet om mij te zieken) . Hij doet wat hij doet om te zien of jouw reactie steeds hetzelfde is, als het ware om te zien of je betrouwbaar/veilig bent. Je helpt hem dus om steeds ongeveer op dezelfde manier te reageren. Misschien helpt het om te proberen om minder "nee" te zeggen maar om af te leiden, alternatieven te bieden oid "doe dat maar niet,pak dit maar" ect. Dan zeg je hetzelfde maar reageert hij misschien minder heftig dan op het woord "nee"?
Ik weet die periode van hier ook nog goed, dat niks willenals je hem op zn voeten wil zetten dat hij ze gillend op trekt, dat als je hem daarna maar neerzet dat hij zich gillend om laat vallen ect. Nou dan zoek je het maar even uit
![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LDG![]()
Dit dus met z’n ‘Hè?’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is het toevallig met dingen aanwijzen in een boekje, maar het is echt bij alles wat je tegen hem zegt. Ook wat hij kent of als er niks aan te wijzen is.
[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-07-2019 21:51:52 ]
Dit gaat waarschijnlijk naadloos over in ‘waarom?’quote:Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt jawie weet oefent ie vast voor zn puberteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |