abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188148474
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.

Dat glunderende koppie van Mars vergeet ik nooit meer.
De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Mars en Twix schaterden het uit samen terwijl ze in de plassen stampten.
Echt jongens, mooier wordt het niet. O+
  zaterdag 27 juli 2019 @ 07:54:51 #227
221912 minilot
Nancy boy
pi_188148511
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 07:47 schreef Malteser het volgende:
Gisteren regende het hier in de vroege avond. Het koelde wat af en onze kinderen waren vanwege de hitte enkel gekleed in een luier (Mars) en een boxershort (Twix). We gingen de tuin in en dansten met zijn vieren in de regen.

De verwondering van de regen die op zijn huid viel, het grijpen met zijn handjes naar de druppels.
Och! O+
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 27 juli 2019 @ 08:01:03 #228
221912 minilot
Nancy boy
pi_188148543
@Nolita, hier ook liters zweet inderdaad! Vorig jaar zomer ook al. Ik moest daar wel wat aan wennen: ik zweet zelf nauwelijks! Maar wat @Lemijn al zegt: puike manier om koel te blijven :Y
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties op ;) Niks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:59:11 #229
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188156614
quote:

O+ dansen in de regen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188156877
Ooh Maltese wat een genot O+
  zaterdag 27 juli 2019 @ 17:46:15 #231
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188157568
quote:

O+
Protège moi de mes désirs.
pi_188159722
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk :D

Venco, hoe gaat het met jullie?
pi_188162875
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 19:33 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Wat heerlijk, Malteser! En dan niet alleen dat glunderende koppie van Mars, maar regen an sich klinkt ook heerlijk :D

Venco, hoe gaat het met jullie?
Ja, het was echt zo’n gelukzalig moment. Twix had het er vandaag nog over O+.
Het was hier vandaag 22 graden overdag, met af en toe een bui. En ik maar denken “wat fijn voor alle mensen dat het weer wat afgekoeld is”. En toen keek ik het journaal en zag ik dat het alleen hier in het zuiden zo lekker koel was.

@minilot, bobslee boks. Twix vindt/vond de bobslee heel tof, ook al heel jong. Sowieso, Efteling O+.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 22:52:23 #234
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_188163449
Wat een zalig regenverhaal!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_188163972
Dat klinkt heerlijk Malteser O+ Het was hier vandaag nog 33 graden en geen bui gezien :') Casper slaapt ook vandaag weer echt heel goed met dit weer, middagdutje van 11-15 8)7

Je hebt uiteraard ook gelijk Lemijn. Ik ben wel in loondienst maar werk dus wel als een soort eigen baas met inmiddels een zelf opgebouwd patiëntenbestand. En het probleem zit m meer in dat mijn werkdagen over 3 weken nu al redelijk gevuld zijn ondanks een extra collega in de praktijk (het is al 6 maanden extreem druk). Het vergt wat planning en vooral een andere mindset bij mij maar het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen :) ik kom af van geen zelf ingeplande pauzes en dat doe ik nu wel, er zit vooruitgang in :+
pi_188164180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 08:01 schreef minilot het volgende:
Overigens is Günther bijvoorbeeld in de Efteling ook al in het schommelschip en in de bobsleebaan geweest: die groeit een beetje tussen de attracties op ;) Niks mis mee om dat (nog) niet te durven of willen!
Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
pi_188177561
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 23:34 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Vindt hij dat ook al echt leuk? En de eerste keer? Em en Lala vonden in Disney (met 1j9m) veel dingen nog eng, vooral Lala. Een soort rups hebben we haar niet eens mee in genomen en Em vond die ook eng, wilde niet nog een keer. In augustus gaan we naar de Efteling en ik twijfel een beetje over ze meenemen in de bob. Ik zou het wel heel tof vinden als ze die nog mee kunnen maken, maar ik ben een beetje bang voor gehuil zodra we omhoog gaan...
Hier een abonnement vanaf dat Twix exact 1,5 jaar was.
Dingen die hij direct leuk vond:
Carnaval Festival
Fata Morgana
Droomvlucht
Monsieur Cannibale
De slakjes monorail
Trein
De oude tuffers
Piranha
Sprookjesbos
Zweefmolen en draaimolen
Rups

Na een paar maanden ging hij ook mee in de Bob en na opening ook in Symbolica.
  zondag 28 juli 2019 @ 20:30:55 #238
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188177786
Ik heb net met mijn dreumpje een pizza gemaakt. Ik voorzag drama's met twee platte handjes slaand in de saus, maar het ging heel rustig :D hij pakte netjes een voor een de groenten ect en legde ze erop :D.

En trots dat ie was joh "mama kijk! Pizza mooi, kaptein g'maakt!" O+ zo leuk! Binnenkort eens samen koekjes versieren ofzo.

Hij is zo ontzettend leuk nu. ontwikkelt super snel, speelt ineens n soort fantasiespelletjes met stemmetjes en geluidjes :D. Kleine grote man O+
pi_188177991
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort eens samen koekjes versieren
Heb ik toevallig voor morgen op de planning staan, ben benieuwd :D

Ze ontwikkelen nu zo snel indd, elk woord wat wij zeggen herhaald hij en is dan trots als het hem lukt.
Dus ook de woorden die hij niet moet herhalen :')
Bijvoorbeeld ‘Hey! Niet doen’ of ‘schei oet!’ (Roepen we vaak tegen de hond als hij weer eens blaft, nieuw trekje van hem sinds de zwangerschap van V)

Sinds vandaag zegt hij zijn eigen naam ‘sik’ en roept wijzend naar iets ‘kijk!’ O+
Hoe vermoeiend hij soms ook kan zijn (gillen als iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt 8)7 ) het wordt echt steeds leuker!
pi_188178505
Malteser en ldg, wat een leuke momenten om te lezen O+
pi_188178554
Wat praten jullie dreumesen ook al goed :D

Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant :')
  zondag 28 juli 2019 @ 21:12:31 #242
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188178711
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Hier is de reactie op alles wat je tegen hem zegt ‘hè?’ Dat is na 20x in 10 minuten wel irritant :')
hier hoor ik de hele dag "oh nee! :o" op werkelijk alles wat gebeurt _O- als hij een koekje krijgt, als hij iets laat vallen, als hij iets kwijt is. En elke keer weer denk ik alsof er daadwerkelijk iets aan de hand is _O-
Hij zegt het heel oprecht overtuigend, als of er daadwerkelijk iets is om over in paniek te raken.

Wat ie ook sinds n week of twee doet is neplachen :') dat is zo stom. Gaat ie om aandacht te trekken omvallen en heel hard hysterisch lachen. Het klinkt zo anders dan zn oprechte Lach, gekke faker is t :D
  zondag 28 juli 2019 @ 21:17:28 #243
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188178840
Ik vind deze periode bitter sweet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?

Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen. :@ :'(
  zondag 28 juli 2019 @ 21:18:42 #244
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_188178889
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:06 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

:D
Hier is dat nee. Gister was ‘ie lekker pannenkoeken aan het eten.
“U., vind je pannenkoeken lekker?” “Nee.” terwijl hij lekker door blijft eten. O+
  zondag 28 juli 2019 @ 21:37:54 #245
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188179308
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind deze periode bitter sweet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook koken met U. Moet ook echt een learning tower hebben. Hij vindt het super leuk om mee te helpen in de keuken.
Wat laten jullie de kleintjes doen? Groentes wassen en zo? Of ook echt tijdens het koken zelf?

Na net een uur voeden, uit bed klimmen, spelen en weer voeden gaf U. aan dat hij in z’n eigen bed wilde slapen. Zijn ledikant staat naast ons bed als uitvalbescherming. Ik ben er naast gaan liggen. Binnen 5 minuten was hij vertrokken. Ik voel me bedrogen. :@ :'(
Klinkt als een zware periode inderdaad :* helemaal icm gebroken nachten.

Ter relativering, u'tje is nog te jong om bewust te kunnen provoceren (al snap ik echt dat het zo voelt hoor, ik roep ook vaak zat dat de kapitein iets expres doet om mij te zieken) . Hij doet wat hij doet om te zien of jouw reactie steeds hetzelfde is, als het ware om te zien of je betrouwbaar/veilig bent. Je helpt hem dus om steeds ongeveer op dezelfde manier te reageren. Misschien helpt het om te proberen om minder "nee" te zeggen maar om af te leiden, alternatieven te bieden oid "doe dat maar niet,pak dit maar" ect. Dan zeg je hetzelfde maar reageert hij misschien minder heftig dan op het woord "nee"?

Ik weet die periode van hier ook nog goed, dat niks willen :') als je hem op zn voeten wil zetten dat hij ze gillend op trekt, dat als je hem daarna maar neerzet dat hij zich gillend om laat vallen ect. Nou dan zoek je het maar even uit :{w :P
pi_188179396
Duman:
SPOILER
LDG _O-

Dit dus met z’n ‘Hè?’
SPOILER
Hier is het toevallig met dingen aanwijzen in een boekje, maar het is echt bij alles wat je tegen hem zegt. Ook wat hij kent of als er niks aan te wijzen is.

[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 28-07-2019 21:51:52 ]
  zondag 28 juli 2019 @ 22:07:56 #247
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_188179968
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt ja _O- wie weet oefent ie vast voor zn puberteit
pi_188180085
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Fleur, kan me goed voorstellen dat je daar n punthoofd van krijgt ja _O- wie weet oefent ie vast voor zn puberteit
Dit gaat waarschijnlijk naadloos over in ‘waarom?’ :')
pi_188180448
Oh heerlijk om te lezen allemaal!!

Behalve bij duman dan. Klinkt alsof jullie in een negatieve spiraal zitten op dit moment, ik hoop dat jullie die snel doorbreken want het kan zo leuk zijn!
Kun je hem een dag en evt nacht uit handen geven om even allemaal te resetten en de schouders eronder te zetten?

Herkenbaar dat alles napraten. Ze was hier het commentaar bij de F1 aan het napraten steeds en hard lachen als een Mercedes in het rond ging. :D Op de fiets vertelde ze nog eens dat ze max verstappen had gekeken.
Zo leuk dat ze nu ook dingen van 1 of een paar dagen terug herinneren.
Ik stootte gistermiddag Mn grote teen en riep ‘auwauwauw’. Vanochtend toen ze mijn grote teen zag zei ze ‘grote teen auw mama’?
Geweldig om gesprekjes te voeren over wat ze gedaan heeft op een dag als ik aan het werk ben geweest. O+
Vandaag in de winkel voor de weekboodschappen kwamen we gelijk aan met een ouder kindje dat weigerde in het karretje te zitten en zelf wilde lopen. N die het normaal geen enkel probleem vindt weigerde natuurlijk ook. Maar ze heeft heel netjes meegelopen met in de ene hand de scanner en de andere hand aan mijn vinger.
Weinig drama vooralsnog hier. Laatst weigerde ze te komen eten, maar dat houdt ze dan 3 minuten vol en dan wint de honger het toch. :D
pi_188180554
Duman, soms is het ook zwaar. Kan nu een heel verhaal typen. Maar het is zwaar soms. Ondanks dat het ook vetgaafleukgezelligenliefde is. :*

Fleur ik moest heel erg lachen om je filmpje. Maar dat koppie er bij van hem. Lief!

Mijn minidame is dwars ook laatste dagen. Wil vooral veel niet en zegt dat ook. Als ik zeg kom we gaan naar bed, loopt ze hoofdschuddend weg. Neeee bed. Neeee bed toe nee. En ze stortte zich krijsend op de grond omdat de koekjes/snoepjes la niet open mocht. En ze wil alles exact hetzelfde als haar broer en zus. Dus mijn mini is nu de hele dag ook aan het oefenen een koprol te maken op de trampoline :p

En ik heb vandaag gewoon al winterjassen gekocht voor de kinderen. Maar ga nu toch echt eerst even genieten van mijn zomervakantie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')