Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contactenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was mijn leven rest van fok! is allemaal eenzame mensen die aandacht van elkaar zoeken in een sc.
Welke pesterijen precies?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, daar trap ik niet meer in!
Sinds vandaag ben ik namelijk herboren.
Facts dont care about your feelingsquote:
zeker wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contacten
Moet iets tegenover staanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je gelijk hebt krijg je 10 euro.
Gelukkig drink ik dan niet meer dusdanig dat ik moet kotsenquote:
Gewoon wedje voor 10 euro ofzo?quote:
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Stuur ff nog keer bitte.
Die gaat niet meer open hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?
Wel verleidelijk jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je in september weer meedoen als die weer open gaat?
hopelijk welquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, jij bent daar gelukkig anders in. Een kosmopoliet die bruisend in het leven staat bol van de sociale contacten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |