Je kunt de downtime in de SC en de DAGBAGGER tegelijkertijd pakken. En dan zal ik hard roepen hoe kan dat was en dat je nu dubbele punten hebt gewonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe ga ik vanavond de downtime pakken
WE pakken allemaal een paar SCsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Of in iedere SC op dit forum 'downtime puntjes' posten rond 3:36
Probeer hetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef devzero het volgende:
Als ik BOLK zou roepen in de VBL SC, zou @:skysherrif me dan een note geven ;@
Dan word je post verwijdertquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef devzero het volgende:
Als ik BOLK zou roepen in de VBL SC, zou @:skysherrif me dan een note geven ;@
Traantjesquote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ALOA MAAT
Wat een feest der herkenning hier
Ik word er emotioneel van.
Dat nietquote:
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat nietmaar met die rel toen in dts. Een aantal ging posten daar, maar elke post werd meteen weggehaald
Topic verdween zelfs uit myatquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.
Ik wist niet of ik nou "stop volgen" had gedrukt of iets anders. Ik wist niet dat mods dat konden doen.quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 12 juli 2019 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag de posts op mijn scherm verschijnen en bijna direct weer verdwijnen. Was grappig om te zien. Iedere post van users die die mod niet kende werd direct weggegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |