quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of op een bal, waar ze haar glazen schoentje verloor?
Ze moest eens weten wat ik daarna nog allemaal heb uitgespooktquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:24 schreef ToT het volgende:
Alleen denk ik niet dat ze van haar boze stiefmoeder überhaupt een mobieltje gekregen zou hebben om mee op FOK! en Tinder te kunnen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze moest eens weten wat ik daarna nog allemaal heb uitgespookt![]()
Als het maar eindigt met: ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee!
Dat wordt dan meteen een heel ander soort sprookje!
Voor de geinquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, had voor de gein een keer Tinder geïnstalleerd en was het na een week eigenlijk al beu tot ik zijn berichtje kreeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het maar eindigt met: ze leefden nog lang en gelukkig
Jeezquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:30 schreef ToT het volgende:
En voor je het weet heb je a happy little family;
[ afbeelding ]
Een deel ervan zul je dan wel aan de wetenschap moeten verkopen om de rest nog een beetje te kunnen onderhouden, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jeez![]()
![]()
Nee, m'n eigen kids zijn 18 en 19 en hij wilde sowieso al nooit kinderen.......we wachten wel op de kleinkinderen
Nee!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, je had m'n leeftijd niet door?
Nice.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:30 schreef ToT het volgende:
En voor je het weet heb je a happy little family;
[ afbeelding ]
Een deel ervan zul je dan wel aan de wetenschap moeten verkopen om de rest nog een beetje te kunnen onderhouden, maar dat mag de pret niet drukken.
Cindy danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg, voel me al oud genoeg zo
Je maag?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja hier rommelt het ook wat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |