Voor mijn gevoel was het maar één weekquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 weken.
Morgen weer aan de arbeid.
Zekersquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was het maar één week![]()
Wel lekker gehad daar?
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal het m'n vriendje voorleggen voor volgend jaar
Ga ik doenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Zou met dit weer wel een last minute boeken
Ahw komt wel goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]hij vertrekt alleen vanavond voor drie weken op vakantie
Besluit ie last minutequote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw komt wel goed.
Gaat ie heen?
Zuid Frankrijk met familie, kampeervakantie waarbij hij ook klusjes op dat terrein gaat doen........drie hele weken.....mag ik vast doorspoelen....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw komt wel goed.
Gaat ie heen?
Is zo voorbij joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zuid Frankrijk met familie, kampeervakantie waarbij hij ook klusjes op dat terrein gaat doen........drie hele weken.....mag ik vast doorspoelen....
Nee, had voor de gein een keer Tinder geïnstalleerd en was het na een week eigenlijk al beu tot ik zijn berichtje kreegquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is zo voorbij joh.
Heb je hem op fok ontmoet?
Of op een bal, waar ze haar glazen schoentje verloor?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is zo voorbij joh.
Heb je hem op fok ontmoet?
Nice!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, had voor de gein een keer Tinder geïnstalleerd en was het na een week eigenlijk al beu tot ik zijn berichtje kreeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of op een bal, waar ze haar glazen schoentje verloor?
Bijna het zelfde!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, had voor de gein een keer Tinder geïnstalleerd en was het na een week eigenlijk al beu tot ik zijn berichtje kreeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Of op een bal, waar ze haar glazen schoentje verloor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |