Oh nog even geduld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan krijgt u een datum.
Nog even volledig:quote:Op donderdag 17 februari 2022 @ 17:57 schreef Breuls het volgende:
Stranger Things 4 start op 27 mei.
[..]
Het start met Volume 1 op 27 mei en Volume 2 op 1 juli.
Netflix heeft ook een brief van Matt en Ross Duffer gedeeld:
[ afbeelding ]
Euh, waarom kijk je nog iets wat je niet leuk vindt? Je kunt toch gewoon stoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:00 schreef PoesInDoos het volgende:
Bhwa, nog 2 seizoenen.. Dit is voor mij echt een serie wat ik met tegenzin kijk omdat ik er nou eenmaal inzit. Seizoen 1 was ijzersterk en doodeng (ik was net verhuisd en had een oude TL-buis in de keuken hangen die dezelfde geluiden maakte als in de serie) en daarna werd het rap minder.
Gevalletje FOMO..quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Euh, waarom kijk je nog iets wat je niet leuk vindt? Je kunt toch gewoon stoppen?
Ik kijk het niet met tegenzin, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik vind het ook ieder seizoen minder worden en wat mij betreft had seizoen 4 het laatste mogen zijn. Maar misschien wordt dit weer een sterk(er) seizoen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:00 schreef PoesInDoos het volgende:
Bhwa, nog 2 seizoenen.. Dit is voor mij echt een serie wat ik met tegenzin kijk omdat ik er nou eenmaal inzit. Seizoen 1 was ijzersterk en doodeng (ik was net verhuisd en had een oude TL-buis in de keuken hangen die dezelfde geluiden maakte als in de serie) en daarna werd het rap minder.
Yes! Hier kijk ik toch wel naar uit.quote:
Ook al bij Ozark. Zal wel bedacht zijn om mensen langer vast te houden.quote:Op zondag 17 april 2022 01:05 schreef DKUp het volgende:
Oh in tweeën gesplitst en er komt een vijfde laatste seizoen![]()
Ging toch om mee te kunnen dingen in 2 jaar bij de emmy's ofzo?quote:Op zondag 17 april 2022 01:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook al bij Ozark. Zal wel bedacht zijn om mensen langer vast te houden.
Ziet er wel mooi uit. En de schurk ziet er eindelijk eens niet uit als een fantasieloze blob.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |