En ik maar denken dat het botox is....quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:01 schreef sjampoeh het volgende:
weet niet hoor, maar waarom zitten ze bij lex aan tafel. oa merel aan het bellen, terwijl lex aan t leren is (poging tot) . snap ook niet dat lex ergens rustig gaat zitten met haar adhd en dyslexie hoofd .
wordt tijd voor een nieuwe lipvullingquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het botox is....
Dus een andere kant van Jessie belichten dat mag niet, maar de godganse dag alles op Jessie betrekken mag al maandenquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Serieus weer pagina's discussie over wie wat hoe opvat ziet of hoort?
Ondertussen op de streams Fittie Gerrit Shelly.
https://coolminds.nl/virtual-realityquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel bellen met cool minds over een workshop.
Weer een workshop.
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Zonder Jessie geen Utopia...moge duidelijk zijn.
Dat zeg ik toch niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus een andere kant van Jessie belichten dat mag niet, maar de godganse dag alles op Jessie betrekken mag al maanden![]()
Nee. Is mijn conclusiequote:Op donderdag 11 juli 2019 15:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.
Van beide kanten.
Jij was wel snel met openen. Gebeurde ook wat raars hier.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, Jessie doet ergere dingen dan waar Michael Jackson ooit van beschuldigd is.
Dat er nog geen documentaire over hem gemaakt is en er geen rechtszaken lopen ...
Terug naar de streams maar weer.
Gezellig.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
https://coolminds.nl/virtual-reality
Ik was alweer 3 keer wezen kijken dus ik denk dat het daar niet aan lagquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij was wel snel met openen. Gebeurde ook wat raars hier.
Zonder Jessie.... heerlijk. Ik heb hem dan ook zeker niet gemist toen hij eruit was in 1 en in het begin van 2.
ja ben ant luisteren, die pauzes ertussen, haaaai ik merel uit utopia.........................quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor d'r eens popijopie doen, alsof de hele wereld haar moet kennen.
Ja, vreemd. Had hem al helemaal klaar. Nouja... kan gebeuren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was alweer 3 keer wezen kijken dus ik denk dat het daar niet aan lag
Ja erg he, en dat overdreven vrolijk doen met die smile op haar smoelwerk. Ze weet dat hetquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja ben ant luisteren, die pauzes ertussen, haaaai ik merel uit utopia.........................
man: ja ?
Wat is dat en waarvoor is dat?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:18 schreef sjampoeh het volgende:
t gaat merel alleen maar om een vr bril geloof ik
Oh dat is voor Jessie zijn podium angst?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel krijgt het email adres maar schrijft het niet op.
Goed geheugen.
Een olifant heeft een goed geheugen..quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel krijgt het email adres maar schrijft het niet op.
Goed geheugen.
Wel iets met angst, ik heb geen idee wat de reden is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh dat is voor Jessie zijn podium angst?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een olifant heeft een goed geheugen..
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]die weten na 30 jaar nog dat je ze plaagt met een Rolo.
2 minuten waren ruimschoots verstreken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij was wel snel met openen. Gebeurde ook wat raars hier.
Zonder Jessie.... heerlijk. Ik heb hem dan ook zeker niet gemist toen hij eruit was in 1 en in het begin van 2 zeker niet. Mijn Utopia was verpest toen hij binnekwam.![]()
![]()
Was bijna 4 minuten, niks aan de hand.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 minuten waarom ruimschoots verstreken.
Had ik gezien, ging een beetje raar hier.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 minuten waren ruimschoots verstreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |