Maar dat was financieel niet haalbaar (meer). Ik zou er niet aan beginnen, buiten dat heeft Feyenoord genoeg middenvelders.quote:
Lijkt me gezien zijn disciplinaire staat van dienst ook totaal geen match met Stam.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat was financieel niet haalbaar (meer). Ik zou er niet aan beginnen, buiten dat heeft Feyenoord genoeg middenvelders.
Wat is dat toch, we weten nog bijna niks van Stam joh. Maar iedereen doet net of het zo'n strenge, stoere gast is omdat hij groot en kaal is en een harde verdediger was. Ik vind het echt grappig om te zien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me gezien zijn disciplinaire staat van dienst ook totaal geen match met Stam.
Stam hamert vooralsnog vooral op een ijzeren speldiscipline. Iets waar zo'n Bazoer niet veel mee op heeft. Die parasiteert liever op zijn talent. Hij is niet voor niks bij Porto uit de selectie getieft omdat hij niet kwam opdagen bij trainingen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch, we weten nog bijna niks van Stam joh. Maar iedereen doet net of het zo'n strenge, stoere gast is omdat hij groot en kaal is en een harde verdediger was. Ik vind het echt grappig om te zien.
Hij komt op mij juist enorm genuanceerd over. Hij zal hard trainen, maar dat zegt nog niet hoe hij incidenten aanpakt met lastige trainers.
Voor velen is het al duidelijk dat Stam er geen reet van kan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch, we weten nog bijna niks van Stam joh. Maar iedereen doet net of het zo'n strenge, stoere gast is omdat hij groot en kaal is en een harde verdediger was. Ik vind het echt grappig om te zien.
Hij komt op mij juist enorm genuanceerd over. Hij zal hard trainen, maar dat zegt nog niet hoe hij incidenten aanpakt met lastige trainers.
uiteindelijk terecht gedumpt maar waarom zou je hem halen, bij Utrecht was het al niksquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoort thuis in het rijtje Tete en Riedewald. Nooit helemaal waargemaakt.
Zal idd wel met AZ bezig zijn zoals hier geopperd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk terecht gedumpt maar waarom zou je hem halen, bij Utrecht was het al niks
Maher heeft het licht wel gezien maar die Bazoer was toch niets bijzonders afgelopen seizoen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal idd wel met AZ bezig zijn zoals hier geopperd.
Nou moet ik wel zeggen dat een Bazoer en Maher in goede doen meer kwaliteit hebben dan de Ayoubs van deze wereld.
Idd, waar heeft hij het eigenlijk wel gered? Behalve een paar leuke wedstrijden bij ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk terecht gedumpt maar waarom zou je hem halen, bij Utrecht was het al niks
Heb hem totaal niet gevolg eigenlijk. Maar goed lijkt me ook totaal geen Feyenoord-target dus genoeg maar weer over die gozertquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher heeft het licht wel gezien maar die Bazoer was toch niets bijzonders afgelopen seizoen?
Maher heeft echt veel meer laten zien dan Bazoer afgelopen seizoen. Was een van de betere spelers van de competitie, een of andere back van Vitesse vond hem zelfs de beste tegenstander.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal idd wel met AZ bezig zijn zoals hier geopperd.
Nou moet ik wel zeggen dat een Bazoer en Maher in goede doen meer kwaliteit hebben dan de Ayoubs van deze wereld.
Meer dan een paar leuke wedstrijden, maar daarna was het inderdaad niet meer zo veel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Idd, waar heeft hij het eigenlijk wel gered? Behalve een paar leuke wedstrijden bij ajax.
Nee slechts een paar. Wat werd Bazoer een tijdje overhyped zeg, niet te zuinig ook. Dat hele viertal (Bazoer, Riedewald, Tete en El Ghazi) bleek eigenlijk weinig bijzonders te zijn. El Ghazi heeft zich overigens wel knap herpakt inmiddels.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Meer dan een paar leuke wedstrijden, maar daarna was het inderdaad niet meer zo veel.
Tapia verkopen, Burger, Ayoub en eventueel El Bouchataoui verhuren. Die vent zou wel goed passen op die positie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:55 schreef fetX het volgende: [..] Wat moeten we in godsnaam met nog een middenvelder (nog los van het feit dat ik hem niet goed genoeg vind)? Het is ook wel tijd dat we spelers als Kokcu en El Bouchataoui regelmatig minuten gaan gunnen.
Bij welke trainer kan dat wel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Stam hamert vooralsnog vooral op een ijzeren speldiscipline. Iets waar zo'n Bazoer niet veel mee op heeft. Die parasiteert liever op zijn talent. Hij is niet voor niks bij Porto uit de selectie getieft omdat hij niet kwam opdagen bij trainingen.
Het zal best een goede kerel zijn, maar denk niet dat je er bij hem openlijk met de pet naar moet gooien.
Wat ook weer nergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor velen is het al duidelijk dat Stam er geen reet van kan.
Klopt. Slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ook weer nergens op gebaseerd is.
Gio was een compleet lachertje man.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft spelers toch ook gewoon disciplinaire straffen opgelegd.
Welke idiote fratsen zijn er allemaal uitgehaald volgens jou?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio was een compleet lachertje man.
Moet je kijken wat voor idiote fratsen er allemaal uitgehaald zijn door spelers onder zijn bewind. Laat staan dat zijn tactisch verhaaltje (wat eigenlijk toch elke week hetzelfde was) nog enige aandacht kon genieten van de spelersgroep.
Gio staat te boek als een softie, maar hij heeft best wat harde maatregelen genomen tegen spelers hoor. Met stipt op nummer 1 het feit dat hij Kuyt regelmatig (tegen zijne koninklijke hoogheid zijn zin in) op de bank heeft gezet, met name in het kampioensjaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft spelers toch ook gewoon disciplinaire straffen opgelegd.
wat lul jij al jaren lang uit je nek zegquote:Op donderdag 11 juli 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio was een compleet lachertje man.
Moet je kijken wat voor idiote fratsen er allemaal uitgehaald zijn door spelers onder zijn bewind. Laat staan dat zijn tactisch verhaaltje (wat eigenlijk toch elke week hetzelfde was) nog enige aandacht kon genieten van de spelersgroep.
M'n punt dus. Volgens mij is Berghuis ook gewoon gestraft geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gio staat te boek als een softie, maar hij heeft best wat harde maatregelen genomen tegen spelers hoor. Met stipt op nummer 1 het feit dat hij Kuyt regelmatig (tegen zijne koninklijke hoogheid zijn zin in) op de bank heeft gezet, met name in het kampioensjaar.
Men vergeet dat Kuyt tegen Excelsior niet eens in de basis mocht beginnen bijvoorbeeld.
Nog buiten de vechtpartijtjes, wat in principe overal kan gebeuren zijn een Kramer die in de rust broodje kroket eet wel typerend voor hoeveel respect Gio genoot.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke idiote fratsen zijn er allemaal uitgehaald volgens jou?
En wat doet de aandacht voor het tactische praatje er verder toe, dat is toch van alle tijden dat spelers daar weinig waarde aan hechten.
Aha.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten de vechtpartijtjes, wat in principe overal kan gebeuren zijn een Kramer die in de rust broodje kroket eet wel typerend voor hoeveel respect Gio genoot.
Niet voor niks moest Dickie ingrijpen op een bepaald moment
Ziedend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat lul jij al jaren lang uit je nek zeg
ongelofelijk
Ik hoop altijd stiekem dat jij een typetje speelt.
Als ik zie hoe Feyenoord speelde de afgelopen anderhalf jaar heb ik niet het idee dat ik naar een spelersgroep keek die alles gaf en achter de tactische visie van de trainer stond.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha.
Alles is inmiddels de #schuldvanGio in Elan's beperkte wereldje.
Kramer heeft toch overal rare fratsen uitgehaald. Of zijn alle trainers waar Balotelli zich misdragen heeft ook softies?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog buiten de vechtpartijtjes, wat in principe overal kan gebeuren zijn een Kramer die in de rust broodje kroket eet wel typerend voor hoeveel respect Gio genoot.
Yup.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n punt dus. Volgens mij is Berghuis ook gewoon gestraft geweest.
Daarna heeft Kramer nog jaren in de basis gestaan onder Gio, wat een wanbeleid van de trainer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Gio gewoon slecht voetbal liet zien en met name het oeverloze herhalen van iets wat niet werkt heeft mij gefrustreerd. Ik denk dat spelers er ook gewoon moe van werden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon mensen die gemotiveerd moeten blijven, maar ik weet niet of dat zoveel met respect te maken heeft of dat het een patroon is wat je bij zo ongeveer elke trainer op de wereld ziet gebeuren na een aantal seizoenen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Feyenoord speelde de afgelopen anderhalf jaar heb ik niet het idee dat ik naar een spelersgroep keek die alles gaf en achter de tactische visie van de trainer stond.
Volgens mij heeft o.a. een Berghuis daar ook wel eens wat over gezegd.
Ben geen fan van Gio, al deed hij het in het kampioensjaar niet slecht door toch met Kuyt af te durven rekenen. Alleen het spel was zo hemeltergend vermoeiend dat er geen maat op stond.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Yup.
Giogod
Jaartje le lang gebleven, maar denk niet dat we ooit nog zo vaak op de Coolsingel gaan staan in zo'n korte tijd.
Trainers van zijn generatie zijn natuurlijk als speler al redelijk binnengelopen. Die kan dus even rustig wachten op een kans waar hij echt voor wil gaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel jammer dat Gio nog geen nieuwe club heeft. Was wel benieuwd hoe hij het ergens anders ging doen.
Ja eens. Er waren wat Newcastle geruchtjes deze zomer maar daar zou ik toch echt niet snel instappen met al dat gezeik rond de leiding enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trainers van zijn generatie zijn natuurlijk als speler al redelijk binnengelopen. Die kan dus even rustig wachten op een kans waar hij echt voor wil gaan.
Als ik hem was zou ik lekker wachten op Rangers ofzo.
Is Steven Gerrard daar niet lekker bezig op het moment?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Trainers van zijn generatie zijn natuurlijk als speler al redelijk binnengelopen. Die kan dus even rustig wachten op een kans waar hij echt voor wil gaan.
Als ik hem was zou ik lekker wachten op Rangers ofzo.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Yup.
Giogod
Jaartje le lang gebleven, maar denk niet dat we ooit nog zo vaak op de Coolsingel gaan staan in zo'n korte tijd.
Ik denk dat men niet staat te springen om hem als coach binnen te halen. Het is een middelmatige trainer met 0,0 uitstraling.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel jammer dat Gio nog geen nieuwe club heeft. Was wel benieuwd hoe hij het ergens anders ging doen.
Ok. Vergeten we de incidentjes, jij je zin. Wat mij primair stoorde is dat de spelersgroep er zo extreem ongemotiveerd bij liep en gewoon totaal niet deed wat hij voor ogen had in tactisch opzicht. Spelers die ver onder hun kunnen speelden, gewoon maar wat deden tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kramer heeft toch overal rare fratsen uitgehaald. Of zijn alle trainers waar Balotelli zich misdragen heeft ook softies?
van Bronckhorst is geen trainer die iets natuurlijk afdwingt zoals een van Gaal. Gio is een lulletje rozenwater die er is maar niet opvalt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok. Vergeten we de incidentjes, jij je zin. Wat mij primair stoorde is dat de spelersgroep er zo extreem ongemotiveerd bij liep en gewoon totaal niet deed wat hij voor ogen had in tactisch opzicht. Spelers die ver onder hun kunnen speelden, gewoon maar wat deden tijdens wedstrijden.
Er is tijdens zijn aanwezigheid natuurlijk ook wel heel veel geschreven en geroepen over de kwaliteit van de trainingen van Feyenoord en groepsdiscipline onder zijn aanwezigheid. Neem aan dat daar onder Stam nog een hoop te winnen valt. Zoveel wedstrijden die verloren zijn gegaan op een puur gebrek aan inzet. Het was ook duidelijk dat dat Gio niet in de koude kleren is gaan zitten.
Kan jij niet gewoon opdonderen met je constante getrol?quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat men niet staat te springen om hem als coach binnen te halen. Het is een middelmatige trainer met 0,0 uitstraling.
Oprecht benieuwd hoe jij de afgelopen 2 seizoenen dan heb ervaren. Op het kampioensjaar na leek het veldspel de rest van de tijd toch zelden ergens op qua veldspel wat ons werd voorgeschoteld.quote:
Dan is het toch rete knap dat Gio dat wel is gelukt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Oprecht benieuwd hoe jij de afgelopen 2 seizoenen dan heb ervaren. Op het kampioensjaar na leek het veldspel de rest van de tijd toch zelden ergens op qua veldspel wat ons werd voorgeschoteld.
Dat we nooit meer zo vaak op de Coolsingel zullen komen te staan als onder Gio is een redelijk veilige uitspraak.
Maar dat heeft meer te maken met dat Feyenoord zichzelf beleidsmatig compleet buitenspel heeft laten zetten t.o.v. een PSV en met name Ajax.
Uitstraling zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:08 schreef Craptacular het volgende:
[..]
van Bronckhorst is geen trainer die iets natuurlijk afdwingt zoals een van Gaal. Gio is een lulletje rozenwater die er is maar niet opvalt.
Wat dat betreft denk ik dat Stam wel een natuurlijke leiderschapspositie uitstraalt.
Raar dat je hier niet "een belachelijk slechte selectie" als 1 van de mogelijke oorzaken noemt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Of dat nou kwam door de matige trainingen, ongeloofwaardigheid of ondermijning van zo'n groep maakt niet uit. Dan ben je gewoon niet heel erg geschikt als trainer.
Over welke oud-Feyenoord trainer ben je wel te spreken dan na Van Marwijk?quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstraling zegt niet zoveel.
Ten Hag komt ook regelmatig over als een lulletje, dat maakt niet uit. Zolang je je filosofie maar concreet kunt overbrengen op een groep en ze op de wedstrijddag je tactische instructies uitvoeren.
Zo vaak stond Gio weer wanhopig en nog net niet huilend aan de zijlijn terwijl ondertussen de bal nog maar weer eens 20 maal rondging tussen Botteghin en Vilhena.
Of dat nou kwam door de matige trainingen, ongeloofwaardigheid of ondermijning van zo'n groep maakt niet uit. Dan ben je gewoon niet heel erg geschikt als trainer.
Ik zie ze wel gaan voor een Letschert ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:26 schreef Caland het volgende:
Met deze verdediging gaat het dit seizoen echt niet veel beter worden hoor.
Met een goede rechtsback of LCV zou je al een heel eind zijn?quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:26 schreef Caland het volgende:
Met deze verdediging gaat het dit seizoen echt niet veel beter worden hoor.
ten Hag is niet handig met media nee, maar ik denk dat hij wel degelijk de touwtjes in handen heeft achter de schermen. Dat kan niet anders met wat ze hebben laten zien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstraling zegt niet zoveel.
Ten Hag komt ook regelmatig over als een lulletje, dat maakt niet uit. Zolang je je filosofie maar concreet kunt overbrengen op een groep en ze op de wedstrijddag je tactische instructies uitvoeren.
Zo vaak stond Gio weer wanhopig en nog net niet huilend aan de zijlijn terwijl ondertussen de bal nog maar weer eens 20 maal rondging tussen Botteghin en Vilhena.
Als je wint heb je vrienden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
ten Hag is niet handig met media nee, maar ik denk dat hij wel degelijk de touwtjes in handen heeft achter de schermen. Dat kan niet anders met wat ze hebben laten zien.
Gio dwong geen respect af, dat zal onder Stam hopelijk anders gaan.
Als nu de goede weg is ingeslagen gaat dit seizoen primair in teken staan van opbouw en jeugdspelers die veel minuten gaan maken. Zou er derhalve niet al teveel van verwachten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een goede rechtsback of LCV zou je al een heel eind zijn?
Koeman, (gedeeltelijk)Rutten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Over welke oud-Feyenoord trainer ben je wel te spreken dan na Van Marwijk?
De Koeman die in zijn laatste jaar met de beste spits van de competitie en het halve Oranje van Van Gaal weer niks won? Of Rutten die geen jaar heeft afgemaakt.quote:
Koeman maakte jonge spelers daadwerkelijk beter. Iets waar Gio nog de vruchten van geplukt heeft. Rutten speelde (met een extreem armoedig elftal trouwensquote:Op donderdag 11 juli 2019 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Koeman die in zijn laatste jaar met de beste spits van de competitie en het halve Oranje van Van Gaal weer niks won? Of Rutten die geen jaar heeft afgemaakt.
Jij stelt rare eisen aan een trainer.
En hij durfde toch in een vrij cruciale fase de dorpspastoor op de bank te zetten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Gio was de trainer die Immers eruit getyft heeft nadat die onbetwist basisspeler was onder meerdere trainers daarvoor, dat is voor mij al een goed genoeg argument.
Sure.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman maakte jonge spelers daadwerkelijk beter. Iets waar Gio nog de vruchten van geplukt heeft. Rutten speelde (met een extreem armoedig elftal trouwens) gewoon heel herkenbaar en verzorgd voetbal. Zette Karsdorp van het middenveld op de backpostie. Ook hier heeft Gio profijt van gehad. Welke bezigheden van Gio zou Stam op voort kunnen borduren? Dat zijn er waarschijnlijk niet zoveel.
Maar buiten dat. Onder Gio zijn trainerschap hebben we denk ik minimaal 100 wedstrijden gespeeld die even los van het resultaat compleet nergens op leken. Dat mag je hem ondanks die 2 bekers en het kampioenschap toch wel aanrekenen?
Koeman kan ik nog wel inkomen, Rutten is compleet bezopen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Sure.
Maar dat je dan meer tevreden bent over Koeman en Rutten is erg raar te noemen.
Ik vind echt dat Koeman het in zijn laatste jaar heeft laten liggen. Achteraf nooit gepiekt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman kan ik nog wel inkomen, Rutten is compleet bezopen.
Omdat naast die prijzen Gio ons ook een hoop aids heeft gebracht.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Sure.
Maar dat je dan meer tevreden bent over Koeman en Rutten is erg raar te noemen.
Ah ja, ik dacht we graag prijzen wonnen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat naast die prijzen Gio ons ook een hoop aids heeft gebracht.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman kan ik nog wel inkomen, Rutten is compleet bezopen.
Rutten heeft in zijn hele carrière nog nooit iets gewonnen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Zo goed als onder sliske heeft Gio Feyenoord nog nooit laten spelen. Die was met het materiaal uit het kampioensjaar op 15 punten geëindigd en had de EL waarschijnlijk gewonnen.
Dat wel. Maar hij bracht toch een vrij cruciale mentaliteitsverandering teweeg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind echt dat Koeman het in zijn laatste jaar heeft laten liggen. Achteraf nooit gepiekt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah ja, ik dacht we graag prijzen wonnen.
Veel plezier dit seizoen Elan, er staat iig een kale man met uitstraling aan de lijn. Maar prijzen gaan er niet gewonnen worden. Dat maakt gelukkig voor jou niet uit.
Tja, dat laatste kun je ook van Gio zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hij bracht toch een vrij cruciale mentaliteitsverandering teweeg.
Vind Koeman wel een betere trainer dan Gio.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Koeman die in zijn laatste jaar met de beste spits van de competitie en het halve Oranje van Van Gaal weer niks won? Of Rutten die geen jaar heeft afgemaakt.
Jij stelt rare eisen aan een trainer.
Beker met Twente.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Rutten heeft in zijn hele carrière nog nooit iets gewonnen.
Kuyt was op dat moment al over the hill ja. Dat hij in de finalepot scoorde doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij durfde toch in een vrij cruciale fase de dorpspastoor op de bank te zetten.
Dat men doet aan een sterk staaltje geschiedvervalsing door te stellen dat de dorpspastoor ons de titel heeft geschonken vind ik daarom altijd wel geinig.
Ik probeer je te vertellen dat het eindeloze zeiken en zeuren geen effect heeft. Wanneer je trouw een voetbalclub volgt kun je altijd wel meer zure dingen vinden dan positieve. Je zou je standaarden misschien een beetje aan kunnen passen en eens goed kijken naar de laatste jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Leg me geen woorden in de mond, clown. Het is niet zo dat als we een keer een beker winnen (na 6 thuiswedstrijden) al het zuur meteen vergeten is.
Kennelijk beschik jij wel over het selectieve vermogen om zo simplistisch in het leven te staan, fijn voor je.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kuyt was op dat moment al over the hill ja. Dat hij in de finalepot scoorde doet daar niets aan af.
Als het je niet aanstaat tyf je toch op?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:02 schreef timmmmm het volgende:
Vinden jullie dit zelf nou een leuk topic met alleen maar kankeren op elkaar?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Hij heeft gewoon Gio keihard de mond gesnoerd met die hattrick.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Doe jij anders ook nog even mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:02 schreef timmmmm het volgende:
Voor zover ik dat kan inschatten heeft Gio dat niet teweeg gebracht vind ik. Dat waren meer Elia en Kuyt die de groep op sleeptouw namen met wat geloof en branie. Het helpt natuurlijk ook als je wat potjes wint hé. Los daarvan vind ik Koeman in alles veel meer een leider die gewoon met zijn manier van doen totale duidelijkheid schept en een bepaald gezag uitstraalt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tja, dat laatste kun je ook van Gio zeggen.
WETEN WEER WAT WINNEN IS
Wij kunnen toch gewoon normaal met elkaar discussiëren verder. Vroeger was het 100x erger softie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:02 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik probeer je te vertellen dat het eindeloze zeiken en zeuren geen effect heeft. Wanneer je trouw een voetbalclub volgt kun je altijd wel meer zure dingen vinden dan positieve. Je zou je standaarden misschien een beetje aan kunnen passen en eens goed kijken naar de laatste jaren.
Dan is Gio gewoon de beste trainer geweest voor Feyenoord.![]()
Dat jij dan de hoofdverantwoordelijke voor de beste periode qua prestaties in de recente geschiedenis van de club afdoet als een flapdrol is eigenlijk vooral treurig.
Vind wel dat hij een goed punt heeft dat Gio niks achterlaat waar een nieuwe trainer op voort kan borduren. Er is aan niks gebouwd. Dat is natuurlijk ook voor een groot deel van Geel zijn schuld. Het heeft wel een reden dat ze allebei mochten wieberen he.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik probeer je te vertellen dat het eindeloze zeiken en zeuren geen effect heeft. Wanneer je trouw een voetbalclub volgt kun je altijd wel meer zure dingen vinden dan positieve. Je zou je standaarden misschien een beetje aan kunnen passen en eens goed kijken naar de laatste jaren.
Dan is Gio gewoon de beste trainer geweest voor Feyenoord.
Dat jij dan de hoofdverantwoordelijke voor de beste periode qua prestaties in de recente geschiedenis van de club afdoet als een flapdrol is eigenlijk vooral treurig.
Ah, bij Gio waren het de spelers. Bij Koeman was het niet Guidetti bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor zover ik dat kan inschatten heeft Gio dat niet teweeg gebracht vind ik. Dat waren meer Elia en Kuyt die de groep op sleeptouw namen met wat geloof en branie. Het helpt natuurlijk ook als je wat potjes wint hé. Los daarvan vind ik Koeman in alles veel meer een leider die gewoon met zijn manier van doen totale duidelijkheid schept en een bepaald gezag uitstraalt.
Vroeger was het letterlijk kankerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij kunnen toch gewoon normaal met elkaar discussiëren verder. Vroeger was het 100x erger softie.
Een incidentele opleving zegt verder toch niks of je een speler gedurende het seizoen wel of niet de beste keuze vindt. Je moet wel meerdere wedstrijden spelen met een team, waarin die andere spelers ook nog tevreden moeten blijven en niet als lapmiddel voor een vermoeide Kuyt gezien willen worden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Nogmaals: noem eens een betere. Eentje die ook daadwerkelijk wat gepresteerd heeft voor de club.quote:
Ernst Happel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nogmaals: noem eens een betere. Eentje die ook daadwerkelijk wat gepresteerd heeft voor de club.
Dat vindt elk weldenkend mens.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind Koeman wel een betere trainer dan Gio.
Tsja, fair point maar hij heeft het na het vertrek van Kuyt en Elia toch niet voor elkaar gekregen om het weer op de rit te krijgen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah, bij Gio waren het de spelers. Bij Koeman was het niet Guidetti bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat Koeman een betere trainer is dan Gio, maar hij heeft het niet beter gedaan bij Feyenoord.
Ontopic graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook die had wat mazzel met een zelfregulerende spelersgroep.quote:
Lol. Daarom reageerde hij op mij Hans.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij quote hem en leest er gewoon over heen.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lol. Daarom reageerde hij op mij Hans.
Dat geldt alleen voor trainers waar je het niet zo op hebt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook die had wat mazzel met een zelfregulerende spelersgroep.
Njah, ik heb ooit een reconstructie gelezen van dat UEFAcupjaar (weet niet meer welk boek). Daaruit bleek dat Van Marwijk door de vaste kern echt totaal niet serieus werd genomen. Maar dat kan ook goed zijn, een gemeenschappelijke vijand.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor trainers waar je het niet zo op hebt.
Een beetje zoals Ten Hag bij Ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik heb ooit een reconstructie gelezen van dat UEFAcupjaar (weet niet meer welk boek). Daaruit bleek dat Van Marwijk door de vaste kern echt totaal niet serieus werd genomen. Maar dat kan ook goed zijn, een gemeenschappelijke vijand.
Ja, het zal niet altijd fijn managen geweest zijn met zo'n eerste klas asshole als Pi-Air in de spits.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik heb ooit een reconstructie gelezen van dat UEFAcupjaar (weet niet meer welk boek). Daaruit bleek dat Van Marwijk door de vaste kern echt totaal niet serieus werd genomen. Maar dat kan ook goed zijn, een gemeenschappelijke vijand.
Ja, voornamelijk Bosvelt en Pi-air waren hem constant in de zeik aan het nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, het zal niet altijd fijn managen geweest zijn met zo'n eerste klas asshole als Pi-Air in de spits.
Bosvelt is een zware drinker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
Bosvelt is ook wel een extreem eigenzinnige kerel. Zag laatst ergens wat van hem, hij wil ook niet meer iets doen bij Feyenoord.
Wat een vermoeiende gozer is dat ook zeg. Altijd overal standaard tegen in gaan, als een soort automatisme. Het zou je vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, het zal niet altijd fijn managen geweest zijn met zo'n eerste klas asshole als Pi-Air in de spits.
Eerder zou ik ook niet in de spiegel durven kijken.quote:
Ik ben bang dat jij een zwaar seizoen tegemoet gaat met erg hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:07 schreef Elan het volgende:
Typisch heb je de laatste 2 seizoenen wel naar Feyenoord gekeken? Natuurlijk was het kampioenschap een regelrecht orgasme, maar eigenlijk alles wat daar na kwam is toch gewoon om te janken geweest?
Waar de neuk hebben we naar zitten kijken man.
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Jaap Stam kan geen beslissingen nemen zoals GIO
Hij pleurt Berghuis nu gewoon op het middenveld zodat hij straks met Berghuis en Narsingh in het elftal kan voetballen...
HIJ durft blijkbaar geen keiharde beslissingen te nemen
Als ik moet kiezen dan zou ik berghuis en Narsing inderdaad allebei opstellen
KLAASEDquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij pleurt Berghuis nu gewoon op het middenveld zodat hij straks met Berghuis en Narsingh in het elftal kan voetballen...
Waarschijnlijk was Narsingh gehaald omdat Feyenoord al er van uit ging dat Berghuis zou gaan vertrekken....
Als ik moet kiezen dan zou ik berghuis en Narsing inderdaad allebei opstellen, maar stam doet het alleen omdat hij geen keuze durft te maken of dat hij berghuis niet op de bank durft te zetten
Ik ben een voorstander van dat je beste spelers moet opstellen ongeacht dat er dan iemand op een plek moet gaan spelen waar die minder is
IK ben dus een voorstander van toornstra op de bank en berghuis op het middenveld.....
jij snapt ook écht allesquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarschijnlijk was Narsingh gehaald omdat Feyenoord al er van uit ging dat Berghuis zou gaan vertrekken....
Als ik moet kiezen dan zou ik berghuis en Narsing inderdaad allebei opstellen, maar stam doet het alleen omdat hij geen keuze durft te maken of dat hij berghuis niet op de bank durft te zetten
Ik ben een voorstander van dat je beste spelers moet opstellen ongeacht dat er dan iemand op een plek moet gaan spelen waar die minder is
IK ben dus een voorstander van toornstra op de bank en berghuis op het middenveld.....
Het is inderdaad een gave.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende gozer is dat ook zeg. Altijd overal standaard tegen in gaan, als een soort automatisme. Het zou je vader kunnen zijn.
wil niet dat hij talenten (kokcu/Toure/summervile) in de weg zit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor 16+ miljoen
anders lekker houden
Want? Een beetje verzorgd voetbal met automatismen in de ploeg en niet constant de bal terug of breed spelen is al teveel gevraagd?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij een zwaar seizoen tegemoet gaat met erg hoge verwachtingen.
Wat een openbaring. Elke. Keer. Weer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Berghuis is gewoon je beste speler volgend jaar.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wil niet dat hij talenten (kokcu/Toure/summervile) in de weg zit.
Onzin. Want dan tagt @GGMM mij altijd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kokcu kan 10x beter worden zie Stam ook wel Narsingh en Berghuis beide opstellen.Dan gaat berghuis naar het middenveld en zit hij je grootse talent van de laatste 5 jaar in de weg. Dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Berghuis is gewoon je beste speler volgend jaar.
Je kunt wel doodleuk iedereen weg doen maar talenten hebben ook gearriveerde spelers om zich heen nodig om ervaring op te doen en tot bloei te komen.
Zo'n Summerville heeft 0 eredivisie-ervaring het is totaal onrealistisch om van hem te verwachten dat hij meteen de plek van Berghuis in neemt. Daarom is Narsingh er ook bij gehaald.
Rot op.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Ze speelden gisteren toch allebei?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kokcu kan 10x beter worden zie Stam ook wel Narsingh en Berghuis beide opstellen.Dan gaat berghuis naar het middenveld en zit hij je grootse talent van de laatste 5 jaar in de weg. Dat moeten we niet hebben.
Jij of Jaap?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Vers van de pers....onze nieuwe clown aan het woord
Ik zie Jaap lachen, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:
quote:Renato Tapia: liever Feyenoord dan Lokomotiv Moskou
Lokomotiv Moskou heeft een megacontract klaar liggen voor Renato Tapia, maar de middenvelder geeft er vooralsnog de voorkeur aan bij Feyenoord te blijven.
De beslissing van Tapia is een flinke tegenvaller voor Feyenoords technisch directeur Sjaak Troost, die zich deze donderdag na flinke vertraging meldde in het trainingskamp van de club in het Oostenrijkse Scheffau am Wilden Kaiser. Tapia, die vorige week met Peru nog de finale speelde van de Copa América, komt niet langer voor in de plannen van de club. Een vertrek van de speler zou bovendien wat ruimte creëren in het salarisbudget. Tapia zelf kan in Moskou ook vele malen meer verdienen dan bij Feyenoord, maar liet de club weten na zijn vakantie gewoon terug te zullen keren op trainingscomplex 1908.
Feyenoord speelt vrijdagavond in Leogang tegen Red Bull Salzburg. De volgende dag vliegt de ploeg terug naar Rotterdam, waar trainer Jaap Stam vervolgens zal gaan door selecteren. De trainer werkt momenteel met meer dan dertig spelers en wil terug naar een werkbaar aantal. 'We gaan er naar kijken', zegt Stam, 'want we blijven niet werken met zo'n grote selectie. We zullen moeten beslissen met hoeveel spelers we dat wel willen gaan doen en tegelijk bepalen wat voor onze talenten het beste is voor hun ontwikkeling. Zij moeten waar dan ook aan spelen toe komen, want de stap van Onder-19 naar het eerste is gewoon groot.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)dan-lokomotiv-moskou
Als Kokcü zo'n geweldig talent is speelt hij echt Narsingh wel uit de basis hoor. Mooie dingen laten zien maar soms ook volledig onzichtbaar. Nu in de voorbereiding ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kokcu kan 10x beter worden zie Stam ook wel Narsingh en Berghuis beide opstellen.Dan gaat berghuis naar het middenveld en zit hij je grootse talent van de laatste 5 jaar in de weg. Dat moeten we niet hebben.
Aha. Goed opgevangen door iedereen binnen de club én daarbuiten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Vers van de pers....onze nieuwe clown aan het woord
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wat heeft @onlogisch hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Raar dat Onlogisch dat niet snapt zeg.
Die reageerde er ook op.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heeft @:onlogisch hier nou weer mee te maken?
Het lijkt me geen hele vervelende man in de omgang nee. Als je dit naast zo'n Moniz zet. Je zou die walgelijke kwal maar telkens voor de camera hebbenquote:
oh jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die reageerde er ook op.
(van Elan vind ik het niet zo raar dat hij dingen niet snapt)
@Elanquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt me geen hele vervelende man in de omgang nee. Als je dit naast zo'n Moniz zet. Je zou die walgelijke kwal maar telkens voor de camera hebben. Volgens mij waren er mensen hier die hem wel als trainer zagen zitten
nu kijken wat hij er van kan makenquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt me geen hele vervelende man in de omgang nee. Als je dit naast zo'n Moniz zet. Je zou die walgelijke kwal maar telkens voor de camera hebben. Volgens mij waren er mensen hier die hem wel als trainer zagen zitten
Ik zou willen zeggen dat het na afgelopen jaar alleen maar mee kan vallen, maar het blijft Feyenoord.quote:
Ik ben ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Volgens mij heeft het wel tijd nodig om dat er in te krijgen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Combinatievoetbal en positiespel. Ik ben benieuwd. Dat heb ik al twee jaar niet meer gezien.
Het blijft een raar gezicht, Stam bij Feyenoodquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Goed opgevangen door iedereen binnen de club én daarbuiten.
En Jaap wil resultaat gaan boeken.
Weet hoe hij wil gaan voetballen.
Vastigheid & creativiteit.
De blanke Gio
Het zijn ook altijd kutvragen die je krijgt van die journalisten hé
Betere veldtrainer dan Gio ooit zal worden. Dat hij vervolgens een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft moet je soms op de koop toenemen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@Elanquote:Op donderdag 11 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De blanke Gio
Dat moet je helemaal niet op de koop toenemenquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Betere veldtrainer dan Gio ooit zal worden. Dat hij vervolgens een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft moet je soms op de koop toenemen.
Een Van Gaal is ook een volslagen idioot zodra de camera draait maar kun je toch niet van zeggen dat hem voetbalvisie ontbeert.
Mijns insziens ontbrak onder Gio meer het totale idee. Wanneer Stam de spelers een bepaalde duidelijkheid kan geven over de speelwijze, ben ik van overtuigd dat ze over het gehele seizoen een hoger niveau gaan halen, in tegenstelling tot de uitschieters van Gio.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Volgens mij heeft het wel tijd nodig om dat er in te krijgen.
Sowieso moet je conditioneel ook top zijn, en beschikken over voetballers met goed inzicht en goede basistechniek (daar ontbreekt het bij ons wel een beetje aan heb ik het idee).
Ook best risicovol, ons hele middenveld gaat op de schop en we gaan dus met veel ruimte in de rug spelen. Kwetsbaar op de omschakeling dus.
Ik ben benieuwd of Jaap Stam dit er in weet te krijgen op zo'n manier dat we minimaal steviger op die 3e plaats eindigen dan onder Gio.
Tekenpremie volgend jaarquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
De Grote Tapia wil nog een jaartje blijven. Waarom in godsnaam?
Slecht gemanaged, je zou verwachten dat je in deze situatie op de hoogte bent van elkaars wensen. Of Tapia moet ineens van gedachten zijn veranderd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen woorden maar Jaap.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De blanke Gio
Waar heb ik deze mention aan te danken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:elan
Zelfs Jaap wordt er een beetje moe van dat mensen hem als streng en stoer inschatten op basis van zijn voorkomen.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:54 schreef Oldground het volgende:
[..]
Slecht gemanaged, je zou verwachten dat je in deze situatie op de hoogte bent van elkaars wensen. Of Tapia moet ineens van gedachten zijn veranderd.
quote:Bovendien maakt de 23-jarige controleur, die in 2013 neerstreek bij FC Twente, binnenkort aanspraak voor een Nederlands paspoort, meldt RTV Rijnmond. In dat geval geldt bij als EU-burger en is het voor hem gemakkelijker om te verhuizen binnen Europa.
Vreemde situatie. Feyenoord wil van hem af, hij wil blijven. Benieuwd wat JAAP daarmee gaat doen.quote:
Jouw opmerking dat Jaap ze de spelers wel even zal aanpakken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb ik deze mention aan te danken?
Geen flauw idee eigenlijk. Waardeloos gemanaged door Feyenoord. Sowieso dat ze nu Fer contracteren om Tapia weg te jagenquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Een kaassoufle zou wel raar zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ze zouden Jaap beter eens wat interessante vragen stellen zoals welke snack hij altijd bij de snackbar bestelt.
Ik denk dat Jaap een kroketman is.
*opquote:
Als spelers er met de pet naar gooien ja. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij tijdens een interview niet gewoon relaxt en vriendelijk kan doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw opmerking dat Jaap ze de spelers wel even zal aanpakken.
jaartje naar een NL subtopper zal hij dan ideaal vinden (als het hem echt gaat om dat NLe paspoort, wat niet vreemd is)quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
*op
Dan nog, ik neem aan dat ze met elkaar gesproken hebben. Tapia wekte afgelopen winter wel de indruk het hoofdstuk Feyenoord al te hebben afgesloten, dus misschien dat zijn zaakwaarnemer even aan dd bel heeff getrokken.
Jaap eet enkel frikandellen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ze zouden Jaap beter eens wat interessante vragen stellen zoals welke snack hij altijd bij de snackbar bestelt.
Ik denk dat Jaap een kroketman is.
Dat is niet in het belang van Feyenoord natuurlijk. Hij spreekt volgens mij niet eens Nederlands, dus wens hem, in dat geval, veel succes.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
jaartje naar een NL subtopper zal hij dan ideaal vinden (als het hem echt gaat om dat NLe paspoort, wat niet vreemd is)
klopt, maar als hij gebrand is op dat paspoort dan gaat hij niet weg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is niet in het belang van Feyenoord natuurlijk. Hij spreekt volgens mij niet eens Nederlands, dus wens hem, in dat geval, veel succes.
Lekker showtje voor de camera, niks mis mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:55 schreef Elan het volgende:
Is al een heel andere Jaap als tijdens het interview. Ik geloof dat hij best flink boos kan worden. Zo heb ik Gio nog nooit gezien tijdens een training trouwens.
Dat denk ik ook niet. Ik snap overigens dat je Lokomotiv Moskou aan je voorbij laat gaan. Die omgang snap ik daarentegen ook niet en is ook een van de dingen die ik Gio en Van Geel erg verwijt. Ik had de hoop dat Stam hem kon overtuigen, maar dat lijkt me inmiddels ook nieg meer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar als hij gebrand is op dat paspoort dan gaat hij niet weg.
als hij simpelweg het niet ziet zitten om naar rusland toe te gaan, maar spanje wel leuk vind dan zal die nog wel weg gaan. prima speler, waarvan ik niet helemaal begrijp dat feyenoord zo met hem om gaat.
Ah, duidelijk. Ja daar zitten we dan flink kut mee. Lastig om een oplossing voor te bedenken, Tapia vertegenwoordigt immers waarde.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia moet nog een paar maanden voor een Europees paspoort.
Eigenlijk ook niet, hij wil vertrekken, maar zo gunstig mogelijk. Het is dus niet eens dat hij nog voor zijn kans wil vechten ofzo. Dat kan ik hem niet eens echt verwijten maar kut is het wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:30 schreef fetX het volgende:
Godver, kunnen we 'm voor een aantal miljoenen kwijt na zo'n toernooi; wil die blijven
Die nieuwe Gio....quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De blanke Gio
Hij gaat zijn contract natuurlijk niet met 1 seizoen verlengen met hetzelfde salaris als hij volgend jaar transfervrij ergens heen kan, inclusief tekengeld.Hij is nu niet nodig dus die eerlijke kans zal hij ook niet zo in geloven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 02:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet, hij wil vertrekken, maar zo gunstig mogelijk. Het is dus niet eens dat hij nog voor zijn kans wil vechten ofzo. Dat kan ik hem niet eens echt verwijten maar kut is het wel.
Ik zou als ik Feyenoord was hem een seizoen verlengen tegen hetzelfde salaris, in ruil voor een eerlijke kans in de ploeg. Tapia zal heus niet zakken in waarde komend seizoen, dus dan kunnen we hem in de winter/zomer nog voor een paar miljoen kwijt.
Tip: de korte versie lijkt geschreven door Mkrabby.quote:De plannen voor een nieuw stadion splijten voetbalclub Feyenoord. Een deel van de fans wil de bestuurders juridisch aansprakelijk stellen voor de grote financiële verplichtingen die al zijn aangegaan, zonder de aandeelhouders daarover te raadplegen.
In Feyenoord City komen de ambities samen van een club die weer met de top wil meedraaien en een gemeente die een deel van de stad wil ontwikkelen. Rond Feyenoord City ontstond zo een soort ‘echokamer’ van adviseurs en plannenmakers. In dat proces moedigde de gemeente Rotterdam Feyenoord aan om een iconisch – en duur – stadion te bouwen.
Feyenoord stak de voorbije tien jaar zeker 23 miljoen euro in stadionplannen; Feyenoord City is daarvan veruit het duurste. Hoogleraar Bent Flyvbjerg constateert dat de kosten en baten van megaprojecten op voorhand steevast te rooskleurig worden voorgesteld. Dat heeft een reden: mooie ramingen bespoedigen de besluitvorming.
De plannen voor de ontwikkeling van Feyenoord City vertonen veel lacunes. Zo moeten bedrijven op het huidige terrein worden uitgekocht, lopen er waterleidingen waar geheid moet worden en is onduidelijk of de ligging van het nieuwe stadion zich verhoudt tot de veiligheidseisen die het waterschap stelt. Ook aan het aangrenzende spoor zijn grote ingrepen nodig.
Voorspelling?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zit al klaar voor de kraker van vanavond
Ik had wel een leuk concept: de opbouw loopt vanaf de verdediging, met de lange bal van vdHeijden of via de opkomende backs stJuste en Haps. Botteghin speelt daar dan met een puur verdedigende functie. Daarvoor spelen we met een jaagmiddenveld van Ayoub en Fer, die voornamelijk de opbouw van de tegenstander verstoren. Jørgensen kan dan de hele tijd de bal op het middenveld ophalen bij nr10 Toornstra, want Berghuis en Larsson draaien als buitenspelers heel de tijd naar binnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:23 schreef fetX het volgende:
Verwacht ook verlies, maar dat geeft in deze fase ook helemaal nog niet. Als er maar een beetje voetbal in komt. Vast genoeg te doen na het kansloze ‘positiespel’ van Gio.
Hopelijk snel verdedigers. En beter doet Geertruida het vanavond weer goed.
Geen speld tussen te krijgen, geef het even door aan Japio, dan zijn we eruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had wel een leuk concept: de opbouw loopt vanaf de verdediging, met de lange bal van vdHeijden of via de opkomende backs stJuste en Haps. Botteghin speelt daar dan met een puur verdedigende functie. Daarvoor spelen we met een jaagmiddenveld van Ayoub en Fer, die voornamelijk de opbouw van de tegenstander verstoren. Jørgensen kan dan de hele tijd de bal op het middenveld ophalen bij nr10 Toornstra, want Berghuis en Larsson draaien als buitenspelers heel de tijd naar binnen.
Nee joh.quote:Enige nadeel van die tactiek is dat als de tegenstander zich ingraaft en Feyenoord de bal geeft je potentieel een saaie wedstrijd krijgt, maar dat gaat vast niet gebeuren joh
Klinkt goed. Wellicht een keer met Gio praten? Jullie lijken dezelfde ideeën te hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had wel een leuk concept: de opbouw loopt vanaf de verdediging, met de lange bal van vdHeijden of via de opkomende backs stJuste en Haps. Botteghin speelt daar dan met een puur verdedigende functie. Daarvoor spelen we met een jaagmiddenveld van Ayoub en Fer, die voornamelijk de opbouw van de tegenstander verstoren. Jørgensen kan dan de hele tijd de bal op het middenveld ophalen bij nr10 Toornstra, want Berghuis en Larsson draaien als buitenspelers heel de tijd naar binnen.
Enige nadeel van die tactiek is dat als de tegenstander zich ingraaft en Feyenoord de bal geeft je potentieel een saaie wedstrijd krijgt, maar dat gaat vast niet gebeuren joh
Ik zie Berghuis nog vertrekken en Kokcu/Ayoub gaan strijden voor die positie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch grappig, we hebben dit seizoen nog niet 1 keer met een '10' gespeeld, en toch blijft dat maar terugkomen.
Ook dat Kelly niet op '6' zou komen. Zou heel vreemd zijn, dat was zijn positie namelijk ook onder Stam bij Reading.
Dus, ik denk dat het middenveld er zo uit gaat zien:
Berghuis - Toornstra
Kelly
Zonde van Kokcu wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch grappig, we hebben dit seizoen nog niet 1 keer met een '10' gespeeld, en toch blijft dat maar terugkomen.
Ook dat Kelly niet op '6' zou komen. Zou heel vreemd zijn, dat was zijn positie namelijk ook onder Stam bij Reading.
Berghuis - Toornstra
Kelly
Ik hoop dat Ayoub gewoon weg gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik zie Berghuis nog vertrekken en Kokcu/Ayoub gaan strijden voor die positie.
We spelen zonder 10. Godverdomme.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:55 schreef PIETR het volgende:
Narsingh - Jorgensen - Berghuis
Kokcu
Kelly - Fer
Haps - Botteghin - St. Juste - Aankoop
Vermeer
Dit wordt de basis. Groetjes.
Ik verwacht eigenlijk alleen nog een rechtsback en dat Van Beek (ja, pfff) en St. Juste het centrum vormen. Botteghin en Jan Arie als backups.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:57 schreef fetX het volgende:
Kokcu - Jorgensen - Narsingh
Berghuis - Toornstra - Kelly
Haps - Aankoop - St Juste - Aankoop
Hoop ik. Positiewisselingengenot.
Zou zomaar kunnen, maar ik hoop toch echt nog op 2 verdedigersquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk alleen nog een rechtsback en dat Van Beek (ja, pfff) en St. Juste het centrum vormen. Botteghin en Jan Arie als backups.
Dat hoop ik ook, en ik denk dan dat Fer zal spelen ten koste van Kokcu (op een andere positie uiteraard, als Feyenoord hem uiteindelijk een contract aanbied), en dat Vermeer op doel zal staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:57 schreef fetX het volgende:
Kokcu - Jorgensen - Narsingh
Berghuis - Toornstra - Kelly
Haps - Aankoop - St Juste - Aankoop
Hoop ik. Positiewisselingengenot.
En Kokcu dan!? Gaan we ons grootste talent op de bank zetten?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vind het trouwens wel leuk dat Berghuis en Larsson dan zo dicht bij elkaar komen te spelen, dat kan genot gaan worden. En dan op rechts de snelheid van die Narsingh.
Geen idee ouwe reus. Die zal zich erin moeten knokken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
En Kokcu dan!? Gaan we ons grootste talent op de bank zetten?
Kokcu > Larsson. Die was me toch een partij matig vorig seizoen. Zonder idee een actie inzetten en dan de bal verspelen. Meer was het niet. Heeft nog wel potentie overigens, kan veel beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee ouwe reus. Die zal zich erin moeten knokken.
Gewoon eerste bal kut raken is meteen wissel jatog nietanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:02 schreef fetX het volgende:
Zolang we maar niet elke wedstrijd pas vanaf minuut 70-80 gaan wisselen
Ja leuk, weer met twee buitenspelers spelen die constant naar het middenveld trekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik speel liever met Larsson dan met Narsingh.
Vermeer
? - St. Juste - Botteghin - Haps
Kelly - Tapia () - Berghuis
Kökcü - Jørgensen - Larsson
TapiaGODquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik speel liever met Larsson dan met Narsingh.
Vermeer
? - St. Juste - Botteghin - Haps
Kelly - Tapia () - Berghuis
Kökcü - Jørgensen - Larsson
Tja, great minds think alike. Dit is de ideale voetbalvisie, waar je onmogelijk van kan afwijken door bijvoorbeeld jeugdspelers op te stellen, bah.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wellicht een keer met Gio praten? Jullie lijken dezelfde ideeën te hebben.
Sinisterra gaat vlammen dit seizoenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, great minds think alike. Dit is de ideale voetbalvisie, waar je onmogelijk van kan afwijken door bijvoorbeeld jeugdspelers op te stellen, bah.
Voor mijn tactiek moet je wel Bilal iedere wedstrijd in de 70e minuut laten invallen, dus die moet Feyenoord even terughalen. Anders gaat het feestje niet door natuurlijk.
Narsingh kan niet voetballen. Die is alleen handig als je kan counteren. Mag hopen dat we dat in minder dan 10% van de wedstrijden gaan doen dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk, weer met twee buitenspelers spelen die constant naar het middenveld trekken
Het is volgens mij juist het doel om dat dit seizoen niet te doen
mAaR hiJ wAS gRaTIs eN DuS PrImA aAnKoOpquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Narsingh kan niet voetballen. Die is alleen handig als je kan counteren.
Twee buitenspelers die naar het middenveld trekken kan prima als de middenvelders erachter fatsoenlijk combinatievoetbal kunnen spelen, maar Toornstra en Vilhena konden dat niet.
Je hebt altijd ten minste 1 buitenspeler nodig die het veld breed houdt. Dan rendeert Jorgensen ook een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Narsingh kan niet voetballen. Die is alleen handig als je kan counteren.
Twee buitenspelers die naar het middenveld trekken kan prima als de middenvelders erachter fatsoenlijk combinatievoetbal kunnen spelen, maar Toornstra en Vilhena konden dat niet.
Met Berghuis op rechts en Toornstra op links natuurlijk, maar verder denk ik dat dit een zeer realistische inschatting is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Berghuis - Toornstra
Kelly
Vlammen als in iedere wedstrijd de 70e minuut invallen, 0 keer scoren en aan het einde van het seizoen "Helemaal niks in Amsterdam" zingen?quote:
Wel 5 assistsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vlammen als in iedere wedstrijd de 70e minuut invallen, 0 keer scoren en aan het einde van het seizoen "Helemaal niks in Amsterdam" zingen?
Dan hebben we inderdaad een nieuwe Bilal.
Nee, maar als iemand kut speelt kan diegene er ook minuut '55 uit bijvoorbeeld. En sowieso wat meer wisselen om jeugd te laten spelen, indien de wedstrijd dat toelaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon eerste bal kut raken is meteen wissel jatog nietan
Pff, die verdediging moet toch echt wat bij. En Kokcu moet spelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opstelling tegen Red Bull
Feyenoord: Vermeer; St Juste, Botteghin, Van Beek, Malacia; Ayoub, Kelly, Toornstra; Berghuis, Vente, Hansson
Vente wordt Jorgensen. Hansson wordt Larsson. Beoogde 11 compleet. Alleen Van Beek nog ff wegbonjouren.
Ahja en als Tapia blijft maar ipv Ayoub.
Tijd om op te zeggen godverdommequote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://live.foxsports.nl/live/tv-gids/list
nee
Zijn toch ook totaal andere spelers. Ayoub vind ik meer een rommelaartje met aanvallende intenties.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je dan moet kiezen heb ik meer vertrouwen in Tapia dan in Ayoub. De eerste laat het in ieder geval nog érgens zien
Ik ook, maar Tapia loopt volgend jaar uit zijn contract en heeft dan een Europees paspoort op zak. Die gaat dus never nooit niet bijtekenen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Als je dan moet kiezen heb ik meer vertrouwen in Tapia dan in Ayoub. De eerste laat het in ieder geval nog érgens zien
Weer die aidsverslaggever met brak camerawerk.quote:
Die moet je gewoon gebruiken indien je echt niets beters hebt. Indien je wel iets beters hebt dan laat je hem op de tribune plaatsnemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar Tapia loopt volgend jaar uit zijn contract en heeft dan een Europees paspoort op zak. Die gaat dus never nooit niet bijtekenen.
Zwollequote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Jaap een patat- of een frietman zijn?
Je kunt het Fox ergens ook niet kwalijk nemen dat ze niet naar Oostenrijk afreizen met 3 camera's en 5 man om een oefenwedstrijd met Toornstra, Ayoub en van der Heijden uit te gaan zenden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer die aidsverslaggever met brak camerawerk.
Lijkt mij een type broodje bal met pindasaus, bij de pomp.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Jaap een patat- of een frietman zijn?
Ik vind Jaap nog best fit ogen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij een type broodje bal met pindasaus, bij de pomp.
Gewoon het noorden. Groningen zegt ook patatquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeggen ze in Zwolle patat ja? Had ik niet gedacht. Wannabe Utrechters.
De meeste mensen zeggen patat. Alleen debielen noemen patat friet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kut had best zin in deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://live.foxsports.nl/live/tv-gids/list
nee
vorige pagina van dit topic.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:16 schreef aTypisch het volgende:
is die pot dan helemaal nergens te kijken?
Alleen in dat achtergebleven gebied in het zuiden zegt men friet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
toch bedankt.quote:
moeten ze vanavond weer voetballen...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zit al klaar voor de kraker van vanavond
Nee, heklaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
moeten ze vanavond weer voetballen...
Ik sla wel eens één over van Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elke oefenwedstrijd nog tot nu toe.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla wel eens één over van Feyenoord.
De grote Liam Kelly aanschouwen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:31 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een oefenpotje van een andere club willen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is ie slecht hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:32 schreef aTypisch het volgende:
Met Vente in de spits kun je echt niet lekker voetballen.
Is volgens mij gewoon een pure afmaker. Beetje zo'n ouderwetse...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is ie slecht he.
Weet jij wat in de jeugd zijn sterke punten waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |