volgens mij is dat serieus heel erg de vraag want heeft TS eenzijdig besloten dat dit een (monogame) relatie was?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Als je een beetje vent bent eindig je het gewoon met haar. Die man mag dan wel terminaal zijn maar dat hoeft geenszins een excuus te zijn om dan maar met hem vreemd te gaan, want dat is het gewoon.
Wat voor morele verplichtingen heb je het dan over. Of je er ook een vriendin naast mag? Lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:42 schreef jantco het volgende:
Heb ik nu nog morele verplichtingen naar haar toe?
Daar lijkt t wel op, ja. Hoewel zij ook niet netjes is door niet eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:24 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is dat serieus heel erg de vraag want heeft TS eenzijdig besloten dat dit een (monogame) relatie was?
Nou dat lees ik anders niet in de OP. Daar staat enkel dat zij van de vrije liefde is en hij niet. In dat geval had zij geen relatie met hem moeten aangaan. Als je een relatie aangaat met iemand dan is dat een monogame relatie tenzij het expliciet benoemd is en door beide partijen bevestigd. Dat idee krijg ik hier totaal niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:24 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is dat serieus heel erg de vraag want heeft TS eenzijdig besloten dat dit een (monogame) relatie was?
Waar lees je dat terug in de OP?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op, ja. Hoewel zij ook niet netjes is door niet eerlijk te zijn.
Ja, er is heel erg veel stress bij haar thuis. Bijna niet na te vertellen. (Daarom zijn er vaak drugsfeestjes. Zelf is ze vroeger verslaafd geweest aan de crystal meth en er toch boven op gekomen. Veel middelen slaan niet aan bij haar, waaruit ik misschien hersenschade moet afleiden.) Toen ik 'het' had ontdekt, was er nog meer stress en was ze nauwelijks aanspreekbaar op denkfouten. Ik dacht aan het begin van een psychose, zo heftig was de verwardheid. Daarom raadde ik haar en de vriend aan, dat zij zoveel mogelijk bij hem zou zijn. Het is beter voor haar gezondheid, die rust daar. Vorige week sliep ze twee keer alleen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vond het prima dat ze daar (vaak?) overnachtte?
Tja, je geeft haar een vinger en ze neemt je hele hand...quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:28 schreef jantco het volgende:
[..]
Ja, er is heel erg veel stress bij haar thuis. Bijna niet na te vertellen. (Daarom zijn er vaak drugsfeestjes. Zelf is ze vroeger verslaafd geweest aan de crystal meth en er toch boven op gekomen. Veel middelen slaan niet aan bij haar, waaruit ik misschien hersenschade moet afleiden.) Toen ik 'het' had ontdekt, was er nog meer stress en was ze nauwelijks aanspreekbaar op denkfouten. Ik dacht aan het begin van een psychose, zo heftig was de verwardheid. Daarom raadde ik haar en de vriend aan, dat zij zoveel mogelijk bij hem zou zijn. Het is beter voor haar gezondheid, die rust daar. Vorige week sliep ze twee keer alleen.
Run, Forrest, run. Nu je nog kan. Serieus ouwe, voordat ze ECHT gekke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:28 schreef jantco het volgende:
[..]
Ja, er is heel erg veel stress bij haar thuis. Bijna niet na te vertellen. (Daarom zijn er vaak drugsfeestjes. Zelf is ze vroeger verslaafd geweest aan de crystal meth en er toch boven op gekomen. Veel middelen slaan niet aan bij haar, waaruit ik misschien hersenschade moet afleiden.) Toen ik 'het' had ontdekt, was er nog meer stress en was ze nauwelijks aanspreekbaar op denkfouten. Ik dacht aan het begin van een psychose, zo heftig was de verwardheid. Daarom raadde ik haar en de vriend aan, dat zij zoveel mogelijk bij hem zou zijn. Het is beter voor haar gezondheid, die rust daar. Vorige week sliep ze twee keer alleen.
Nee, zeker niet! Ze heeft een mooi lichaam en een elegante uitstraling. Ze is ook heel intelligent. Alleen op het gebied van emoties is ze erg zwak. "Gelukkig ebben die snel weg"quote:
als je een relatie aan gaat met iemand die aangeeft dat ze alleen van de vrije liefde is dan weet je toch ook wat je van die persoon kunt verwachten ook al ben je zelf monogaam?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:27 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nou dat lees ik anders niet in de OP. Daar staat enkel dat zij van de vrije liefde is en hij niet. In dat geval had zij geen relatie met hem moeten aangaan. Als je een relatie aangaat met iemand dan is dat een monogame relatie tenzij het expliciet benoemd is en door beide partijen bevestigd. Dat idee krijg ik hier totaal niet.
Niet in de OP, in de reacties die TS verder geeft.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:27 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waar lees je dat terug in de OP?
Intelligent zijn en aan de crystal meth gezeten hebben gaan niet samen vriend.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:29 schreef jantco het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Ze heeft een mooi lichaam en een elegante uitstraling. Ze is ook heel intelligent. Alleen op het gebied van emoties is ze erg zwak. "Gelukkig ebben die snel weg"
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Intelligent zijn en aan de crystal meth gezeten hebben gaan niet samen vriend.
Ze is dus gewoon lekker, en randje psychotisch lijkt het. Het is maar wat het je waard is.
Een mooi lichaam en elegantie ook niet. Lijkt me gezien de moeizame emotieregulering sowieso een tijdbom die vrouw.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Intelligent zijn en aan de crystal meth gezeten hebben gaan niet samen vriend.
Ze is dus gewoon lekker, en randje psychotisch lijkt het. Het is maar wat het je waard is.
Lichaamsbeweging is gezond voor je. Dat staat los van het lekker zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:32 schreef DoubleUU het volgende:
En als ze lekker is, waarom was je dan zo blij dat ze lichaamsbeweging had? Hier klopt iets niet.
Ja idd, of midden in de nacht wakker worden dat ze over je heenhangt met een slagersmes waar je U tegen zegt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Een mooi lichaam en elegantie ook niet. Lijkt me gezien de moeizame emotieregulering sowieso een tijdbom die vrouw.
Dat zijn van die mensen die het gas openzetten en een half woonblok wegblazen. Echt heel snel wegwezen, voor het te laat is.
Ik doe een wilde gok, wellicht ongefundeerd maar soit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:29 schreef jantco het volgende:
[..]
Nee, zeker niet! Ze heeft een mooi lichaam en een elegante uitstraling. Ze is ook heel intelligent. Alleen op het gebied van emoties is ze erg zwak. "Gelukkig ebben die snel weg"
Lekker zijn en lekker blijven krijg je niet voor elkaar door weinig te bewegen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:33 schreef Elpis het volgende:
[..]
Lichaamsbeweging is gezond voor je. Dat staat los van het lekker zijn.
Dat ligt maar net aan je definitie van lekker.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lekker zijn en lekker blijven krijg je niet voor elkaar door weinig te bewegen.
Tenzij ze nog steeds aan de harddrugs zit, dan is het easy.
Een goed figuur is het veralgemeniseerde lekker lijkt me. Tenzij je graag stikt in een vetrol.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:36 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan je definitie van lekker.
Daar hebben we het vaak over gehad. En er zit wel een verschil: zij ziet seks als een lichamelijke bezigheid. "Seks is niet belangrijk, het is alleen lekker". Terwijl ik het zie als een manier om je te verbinden met de ander: het mentale niveau. Het zijn duidelijk twee verschillende standpunten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
[..]
als je een relatie aan gaat met iemand die aangeeft dat ze alleen van de vrije liefde is dan weet je toch ook wat je van die persoon kunt verwachten ook al ben je zelf monogaam?
Maar alleen TS kan hier antwoord op geven maar dat doet ie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |